Kipa Skrevet 21. juli 2004 #1 Del Skrevet 21. juli 2004 Noen som har vært i Skagen i det siste? Vi skal dit på fredag med 6 mnd gammle sønn. har leid hus med hans besteforeldre. Skal bo i Gamle Skagen, har bare vært i den nyere delen vi.. er det noen som kan fortelle litt. Er det noen anbefalinger når det gjelder spisesteder. Vi gleder oss i hvertfall, og håper det er varmt der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #2 Del Skrevet 22. juli 2004 Ååååå, jeg er misunnelig! Gamle Skagen er helt nydelig! Ihverfall når det er fint vär... . Det er noen år siden sist jeg var der, men jeg tviler på at det har skjedd noen store forandringer, det er liksom det som er sjarmen med Gamle Skagen. Det finnes flere koselige restauranter og en super-sjarmerende liten landhandel. Pakk en piknik-kurv med god mat og drikke, og dra på stranden. Finn dere en liten sanddyne som skjermer for vinden, bre ut et stort teppe og bare nyt! Helt fantastisk, selv om det ikke er badevär. Og glem for all del ikke å se solnedgangen fra Solnedgangskiosken - noe mer romantisk finnes ikke! Om du er interessert i kunsthåndtverk og spesielle saker vil jeg anbefalle deg å gå en liten tur på alle små grusveier går som går innimellom de koselige sommerhusene. Si fra om du vil vite mer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juli 2004 bare fortel videre du, gjest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå