Gå til innhold

Hijab hindrer vold og prostitusjon

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner som ikke går i hijab blir kun utsatt for problemer fra menn fra land som er usiviliserte. Det redder dem kanskje fra å bli voldtatt av muslimske menn,ikke menn generelt.

Det er de muslimske mennene som har skyld i slikt:?

• Liker 4
Skrevet

Kvinner som ikke går i hijab blir kun utsatt for problemer fra menn fra land som er usiviliserte. Det redder dem kanskje fra å bli voldtatt av muslimske menn,ikke menn generelt.

Det er de muslimske mennene som har skyld i slikt:?

Se på videoen. Slutt å klage på muslimske menn! This is AMURICA!

Anonymous poster hash: 89e67...05c

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva er det videoen beviser?

Anonymous poster hash: da61c...64a
  • Liker 3
Gjest Malanthor
Skrevet

Han sikter vel til de andre videoene som har blitt lagd hvor kvinner vandrer gjennom gatene og får mye uønsket oppmerksomhet. På denne korte videoen ser det ikke ut som om hun får nevneverdig mye oppmerksomhet. Det har vel en god del med hvor uglesett muslimer er i USA i tilegg til at man ikke akkorat ser så mye kropp.

Skrevet

Noen millioner kvinner har vært på naturiststrender uten å oppleve noen problemer. Andre steder blir kvinner trakassert selv om de nesten er dekket til det ugjennkjennelige og de må ha egne taxier, busser, togvogner etc.

Trakassering av kvinner har INGENTING med hvor mye eller lite de har på seg. Det har kun med hvilke holdninger menn har.

Anonymous poster hash: 27f82...51f
  • Liker 17
Skrevet

Det er flest voldtekter i muslimske land.

Anonymous poster hash: 978e9...b18

• Liker 6
Skrevet

Alle jenter i Norge burde bruke Hijab. Hvis dere er lei av at menn ser på dere seksuelt. Hijab er ikke politisk undertrykkelse av kvinner. Her er beviset.http://www.youtube.com/watch?v=mgw6y3cH7tA#t=152 Anonymous poster hash: 89e67...05c

www.youtube.com/watch?v=ocgvnHo6_OU

Min erfaring er at menn i muslimske land ser mest seksuelt på meg. Var på tur i tyrkia som ung tenåring, ung og blond ble jeg bombadert med uønsket seksuell blikk kontakt og kommentarer.

Min mening er at norske menn er mer rolige og avslappet. De er vant til at jenter er pene. De vet at de har flere kort å spille med enn å stå der å glo. Som for eksempel personlighet, sjarme, egne evner.

Skrevet

mange menn er som dyr. som ikke klarer å kontrollere seg når de ser en lettkledd kvinne

Skrevet

Bullshit. Ta den terrorist antrekket ut herfra sier jeg. Eneste den er nyttig til er å få folk til å glo enda mer.

Skrevet

Å si at en kvinne har mindre sjanse for å bli voldtatt ut i fra hva hun har på seg sier litt om (- det som burde være) et utdatert syn på kjønnsrollene.

Kvinner blir voldtatt i alle verdens land, og minst like mye i land hvor hijab o.l. drakter er deres "uniform". Problemet med voldtekter i disse landene, er at kvinnens stemme ikke blir hørt/vinner frem.

En slik film beviser ingenting med tanke på voldtekt.

Skrevet

Å si at en kvinne har mindre sjanse for å bli voldtatt ut i fra hva hun har på seg sier litt om (- det som burde være) et utdatert syn på kjønnsrollene.

Kvinner blir voldtatt i alle verdens land, og minst like mye i land hvor hijab o.l. drakter er deres "uniform". Problemet med voldtekter i disse landene, er at kvinnens stemme ikke blir hørt/vinner frem.

En slik film beviser ingenting med tanke på voldtekt.

Men du vet, i disse landene er det jo kvinnens egen skyld når hun blir voldtatt. Hvis hun ikke hadde lagt opp til det selv hadde hun jo ikke blitt voldtatt for pokker!!!

• Liker 1
Skrevet

Men du vet, i disse landene er det jo kvinnens egen skyld når hun blir voldtatt. Hvis hun ikke hadde lagt opp til det selv hadde hun jo ikke blitt voldtatt for pokker!!!

Ja, det hadde jeg glemt!! :sjokkert:

Jeg regner med at du har vett nok til å forstå at når en person blir voldtatt (det seg være mann eller kvinne), så er det den som voldtar som bestemmer seg for å skade voldtektsofferet psykisk og fysisk. Ingen mennesker går ut på gata og sier til seg selv "i dag håper jeg er dagen jeg blir voldtatt".

Voldtekt er også straffbart, om du sitter inne med en forståelse for at dette er en ok handling å utføre.

Jeg håper du brukte ironi i innlegget over. Hvis ikke så er det stor fare for at du kommer til å møte en og annen person i livet ditt som synes at det du skrev er avskyelig.

Skrevet

Jeg regner med at du har vett nok til å forstå at når en person blir voldtatt (det seg være mann eller kvinne), så er det den som voldtar som bestemmer seg for å skade voldtektsofferet psykisk og fysisk. Ingen mennesker går ut på gata og sier til seg selv "i dag håper jeg er dagen jeg blir voldtatt".

Voldtekt er også straffbart, om du sitter inne med en forståelse for at dette er en ok handling å utføre.

Jeg håper du brukte ironi i innlegget over. Hvis ikke så er det stor fare for at du kommer til å møte en og annen person i livet ditt som synes at det du skrev er avskyelig.

Selvfølgelig er det ironi. Jeg bare gjengir de argumentene jeg fikk servert på islam.no når jeg diskuterte slikt på sitt verste der for 7-8 år siden. Tankegangen deres syntes å være at en rettskaffen muslimsk kvinne med sin blygsel ikke kunne voldtas, derfor måtte det bety at hun hadde gjort noe galt hvis hun ble voldtatt. Det kunne fks. være alt fra manglende hijab til tettsittende kær eller å gå på gata uten mahram. Selv lurte jeg på om ikke lett sittende klær ville øke faren for en overfallsvoldtekt da klærene ville være langt letter å få av enn om de var tett sittende, men slik er det ikke da kvinne i hijab og posete klær visst nok skal være immune mot voldtekt.

• Liker 1
Skrevet

Altså, mer åpenbar ironi har jeg vel aldri sett. Og da tar jeg ikke i engang.

Anonymous poster hash: eb392...f84

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er det ironi. Jeg bare gjengir de argumentene jeg fikk servert på islam.no når jeg diskuterte slikt på sitt verste der for 7-8 år siden. Tankegangen deres syntes å være at en rettskaffen muslimsk kvinne med sin blygsel ikke kunne voldtas, derfor måtte det bety at hun hadde gjort noe galt hvis hun ble voldtatt. Det kunne fks. være alt fra manglende hijab til tettsittende kær eller å gå på gata uten mahram. Selv lurte jeg på om ikke lett sittende klær ville øke faren for en overfallsvoldtekt da klærene ville være langt letter å få av enn om de var tett sittende, men slik er det ikke da kvinne i hijab og posete klær visst nok skal være immune mot voldtekt.

Jeg er dessverre ikke særlig flink til å forstå ironi når det er brukt i tekst.. Beklager det.

Skrevet

Det er flest voldtekter i muslimske land.

Anonymous poster hash: 978e9...b18

Jeg har ikke sett statistikk, men det høres troverdig ut. I tillegg er det de voldtatte kvinnene som straffes (les drepes) for å ha vært utro ...

Når det gjelder TS sitt første innlegg ... no comment. Det er bare dumt.

Anonymous poster hash: 74dfd...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...