AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Del Skrevet 11. november 2014 Når jeg har brukt tampax noen dager har jeg fått en liten vond kul rett på innsiden av den ene indre kjønnsleppen. Kulen er hvit og veldig vond. Kommer dette av tråden? Den har forsvunnet av seg selv før, men vet ikke hvor lang tid det tok. Noen som har samme problem? Anonymous poster hash: 08a4f...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfectlyimperfect Skrevet 22. november 2014 #2 Del Skrevet 22. november 2014 Dette kan være en irritert eller betent kjertel. Jeg har selv opplevd dette noen ganger. Første gang fikk jeg ren panikk å løp rett til mamma. Hvis det er en irritert kjertel skal dette gå vekk av seg selv etter kort tid, men hvis det ikke gjør det kan det være lurt å få det sjekket. Det er ikke uvanlig å du er ikke alene, men kan være greit å passe på kulen ikke blir større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #3 Del Skrevet 22. november 2014 De forsvinner ganske fort, men det er veldig vont når jeg har de. Skulle nesten tro jeg var allergisk mot tråden... Anonymous poster hash: 08a4f...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfectlyimperfect Skrevet 23. november 2014 #4 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Kan godt være. Har du prøvd å bytte merke? Endret 23. november 2014 av Perfectlyimperfect Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå