Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #1 Del Skrevet 21. juli 2004 Hei. Jeg lurte litt på om det var noen her med småbarn som har erfaring med å kombinert det med egen skolegang? Lar det seg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 21. juli 2004 #2 Del Skrevet 21. juli 2004 Har ikke prøvd det selv, men kjenner flere som har studert samtidig som de har hatt små barn. Det er selvfølgelig hektisk, og sikkert ganske slitsomt, men vil man, så får man det til! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melissa Gioberti (utl.) Skrevet 21. juli 2004 #3 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg vet om flere som har kombinert sine 1-3 barn med lange studier. F.eks. en bekjent gjennomførte juss- studiet med toppkarakterer, på tross av barn og delttidsjobb. Enkelte mennesker klarer det de vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 21. juli 2004 #4 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg kombinerer barn og skole. Ble gravid da jeg gikk første året på lærerhøgskolen. Tok fri da jeg fikk han og begynte i 2 klasse da han var 10 måneder. Jeg er nå ferdig med 2 klasse og fullførte med glans, uten å slite meg ut. Samboeren min og pappaen er sjømann og bortreist i 14 uker om gangen. Jeg har hatt 5 eksamener dette skoleåret og de har selvsagt falt på den tiden han har vært på sjøen. Men jeg har alikevel klart det, og må si at jeg har mye bedre tid til sønnen minnå enn hva jeg vil ha dersom jeg går ut i 100 % stilling etterpå. har to år igjen på skolen og vi satser på å få et barn til før jeg er ferdig utdannet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Boudicca Skrevet 21. juli 2004 #5 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg tok studiekompetanse mens jeg hadde barselpermisjon, og har tatt 1. semester på universitetet nå i vår med 55% nattjobb ved siden av. Har hatt god hjelp med barnepass av familie, og syns det har gått veldig bra.Fikk veldig gode karakterer, også :-) Til høsten skal sønnen min gå i park, så da får jeg mer tid til å lese også :-) Selvsagt er det slitsomt innimellom, men er man motivert og jobber strukturert og leser jevnt gjennom hele semesteret går det helt greit å kombinere.Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå