Gå til innhold

Vanderpump rules.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, IglePigle skrev:

Litt delt. Jeg syns Jax er en tosk. Fatter ikke hvordan noen kan finne han tiltrekkende, syns han har blitt veldig ekkel.
Jeg elsket Ariana og Tom før og heiet virkelig på de, men nå virker det jo som om de har mistet bakkekontrollen litt. 
Sheena syns jeg heller ikke noe særlig om lenger. 
Litt kult at Stassi er tilbake, samtidig så skal en lete lenger etter et menneske med så mye dobbeltmoral. Flytte inn hos Kristen. Jaja, i nøden spiser fanden fluer. 
Eneste jeg faktisk syns noe om er jo Katie. Og Lala er jo superpen, men...ja. 

SÅ enig i det om Jax. Han er ordentlig ekkel! Brittany er altfor søt og naiv for han. Han er snart 40 år. Herregud. Ariana og Tom burde virkelig ha kommet over det med Kristen nå. Synes Ariana alltid har virket så sur og negativ, og det har ikke blitt noe bedre denne sesongen akkurat. Liker Katie og Tom sammen, de er så søte. 

Anonymkode: 4942e...08a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

SÅ enig i det om Jax. Han er ordentlig ekkel! Brittany er altfor søt og naiv for han. Han er snart 40 år. Herregud. Ariana og Tom burde virkelig ha kommet over det med Kristen nå. Synes Ariana alltid har virket så sur og negativ, og det har ikke blitt noe bedre denne sesongen akkurat. Liker Katie og Tom sammen, de er så søte. 

Anonymkode: 4942e...08a

Tja, akkurat der forstår jeg Tom. Kristin hadde sex med bestekompisen hans. Jeg hadde aldri tilgitt noen av de to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trash og drama er jo bare gøy. 

Sant det, men Vanderpump Rules er jo bare så dårlig sammenlignet med de bedre showene i trash-kategorien.

Anonymkode: 12260...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
1 time siden, Scarlettes skrev:

Noen som ser på sesong 7? 

Ja 👍🏼

Anonymkode: fa6fc...537

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lala og Katie er så fæle. Egosentriske mennesker begge to.

Anonymkode: e93a4...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns mest om Katie og Tom. Hadde kjempe sans for Ariana og hennes Tom i begynnelsen, men nå syns jeg de er fæle. Samme med lala og James. 

Anonymkode: fa6fc...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er det noen som vet hvor jeg kan se sesong 1-4? Jeg har sumo, men der ligger kun de nyeste sesongene 😕 jeg ler så godt av disse tullingene.

Anonymkode: 907d6...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hayu har alle sesongene, det koster 49 kr måneden eller noe sånn. (Eller mulig du kan logge på med Sumo? At de samarbeider? Husker ikke)

Anonymkode: fd43a...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet hvor jeg kan se sesong 1-4? Jeg har sumo, men der ligger kun de nyeste sesongene 😕 jeg ler så godt av disse tullingene.

Anonymkode: 907d6...3cd

Google play. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet hvor jeg kan se sesong 1-4? Jeg har sumo, men der ligger kun de nyeste sesongene 😕 jeg ler så godt av disse tullingene.

Anonymkode: 907d6...3cd

Vi har samarbeid med hayu.com, som gjør at du som abonnerer på Sumo også får tilgang til deres tjeneste. Gå til https://www.hayu.com/sumo og registrer deg. Koden du trenger finner du på din konto på Sumo.

https://sumosupport.tv2.no/kbarticle?id=kA01t000000IDsA

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Betty Brus skrev:

Vi har samarbeid med hayu.com, som gjør at du som abonnerer på Sumo også får tilgang til deres tjeneste. Gå til https://www.hayu.com/sumo og registrer deg. Koden du trenger finner du på din konto på Sumo.

https://sumosupport.tv2.no/kbarticle?id=kA01t000000IDsA

Tusen takk!

Anonymkode: 907d6...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

3 minutter siden, Sjokoladerull skrev:

Noen som følger med på denne sesongen? Hva syns dere så langt? 

Jeg har sett alle sesonger. Synes alkoholinntaket på noen er sinnsykt høyt og at Tom mishandler dama si psykisk.Tror ikke han liker henne det minste.Skummelt å se på.

Kristin er kul.

Anonymkode: b5bcc...a61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er dette for slags serie, jeg tenkte med en gang Lisa Vanderpump men ser ikke at hun blir nevnt i denne tråden? 

Anonymkode: 797b5...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett alle sesonger. Synes alkoholinntaket på noen er sinnsykt høyt og at Tom mishandler dama si psykisk.Tror ikke han liker henne det minste.Skummelt å se på.

Kristin er kul.

Anonymkode: b5bcc...a61

Hvilken tom? 

Anonymkode: fa6fc...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Tom og Ariana er skikkelig partypoopere. De skal alltid være negative og mååå mene noe. Samme med Katie egentlig, skjønner på en måte at Tom får nok av henne iblant, selv om han ble heilt jævlig mot henne i den siste krangelen deres. Wtf. Går det egentlig bra med han liksom?

Og ja, Ariana er bi, d har vi jo hørt 700 ganger nå. Hvem bryr seg. Hun må finne noe annet å bruke i storylinen sin.

Jax er fortsatt creep, Brittany fortsatt naiv. Kristen is a mess as usual, kan vel si det samme om Scheana. Lala er fortsatt en golddigger som skal gi alle andre livsråd (lol). James har åpenbart narsisistiske trekk og rusproblemer + ei sykt naiv og enkel dame. 

Stassi er fortsatt vanskelig, men syns hun er mildere nå med Beau. Resten av castet er bare kjedelig, tydelig oppfunnet drama. Har igrunn sansen for Dayna (?), hun blonde som ligner litt på en mann som ble dumpa av Max. Max og Brett er ufattelig dårlige skuespillere.

Anonymkode: f6093...806

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...