Gå til innhold

Vanderpump rules.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kristen har jo null selvinnsikt, nesten ltt skummelt. Og Stassi begynner å grense til sykelighet slik som hun snakker om de andre, spesielt i neste episode. :P

Koselig bryllup, ikke helt sikker på hva jeg synes om kjolen til Scheana, men hun kledde den :)



Anonymous poster hash: deed7...d6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hun nye Vail har så flott utstråling :)



Anonymous poster hash: deed7...d6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun nye Vail har så flott utstråling :)

Anonymous poster hash: deed7...d6b

Enig, men liker hun ikke spesielt etter hvordan hun var mot Jax. Uansett hva folk sa til henne skulle hun absolutt ha kontakt med han og egle seg etter han. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men liker hun ikke spesielt etter hvordan hun var mot Jax. Uansett hva folk sa til henne skulle hun absolutt ha kontakt med han og egle seg etter han. Æsj.

Har du sett episodene etterpå? Hun sier hun har prøvd å gjøre seg opp sin egen mening om han enn å høre på all sladderen. Det synes ihvertfall jeg er en god kvalitet. Dessutten sier hun at Jax er lite tiltrekkende slik han oppfører seg ovenfor kjærester og jenter generelt.

Anonymous poster hash: deed7...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men liker hun ikke spesielt etter hvordan hun var mot Jax. Uansett hva folk sa til henne skulle hun absolutt ha kontakt med han og egle seg etter han. Æsj.

Det er den flokk mentaliteten som skaper mobbing. Så jeg synes det er bra at folk gjør opp sin egen mening, selvom Vail endte opp med samme mening som de andre.

Anonymous poster hash: deed7...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett episodene etterpå? Hun sier hun har prøvd å gjøre seg opp sin egen mening om han enn å høre på all sladderen. Det synes ihvertfall jeg er en god kvalitet. Dessutten sier hun at Jax er lite tiltrekkende slik han oppfører seg ovenfor kjærester og jenter generelt.

Anonymous poster hash: deed7...d6b

Ja, det har jeg. Synes han bekreftet hva de andre sa mange ganger jeg. Hun reagerte ikke før han sa han sa han er sexavhengig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Jeg har nylig oppdaget denne serien, og jeg må innrømme at da jeg først så en episode trodde jeg virkelig ikke mine egne øyne. Dette kan jo umulig være sant?? Men så kikket jeg gjennom resten av sesong 2, og nå er jeg ferdig med sesong 3, og jeg vet ikke lenger. Alt det dramaet, liksom? Det er nesten for godt til å være sant! Så mye drama ser du ikke i en DRAMA-serie engang  :fnise:

 

Men jeg skal definitivt se sesong 4! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor ser dere dette?

Anonymous poster hash: ea951...4d8

 

streamer på nett...

Anonymous poster hash: deed7...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som følger med på sesong 4? 

Anonymkode: 4942e...08a

Ja! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er jo den kjedeligste tv-serien som Bravo produserer. De har så mange andre bra show.

Anonymkode: 12260...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, IglePigle skrev:

Ja! :D 

Hva synes du om alt som har skjedd hittil? :D Liker at Stassi er tilbake! Ariana og Tom synes jeg ikke noe om lenger. Sukk. Digger at de fleste er rundt 30, men allikevel oppfører seg som fjortisser. Dramaet mellom James og Lala, jeez! 

Anonymkode: 4942e...08a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, det er jo den kjedeligste tv-serien som Bravo produserer. De har så mange andre bra show.

Anonymkode: 12260...8bc

Som hva da? Trenger noe nytt å se på. :)

Anonymkode: 4942e...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurte på hvilke serier du liker best da ;p 

 

Åh, det er mange, men kanskje Southern Charm, Real Housewives of Atlanta/New York/Melbourne/Miami/Beverly Hills/New Jersey/Potomac (liker vel alle jeg har sett så langt, Dallas har premiere snart og DC varte bare en sesong), Ladies of London, Million Dollar Listing New York, Shahs of Sunset

 

Hvis du liker trash trash som de listet over er Love & Hip Hop Atlanta også helt sykt, samme med Little Women Atlanta. De er ikke produsert av Bravo. Det finnes flere franchiser her også, men jeg har kun fulgt med på disse to så langt. Stevie J & Joseline Go Hollywood er bare lol, men da burde du se Love & Hip Hop Atlanta først.

Ellers kan du sjekke menyen til venstre på denne sida: http://www.realitytea.com

Anonymkode: 12260...8bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du om alt som har skjedd hittil? :D Liker at Stassi er tilbake! Ariana og Tom synes jeg ikke noe om lenger. Sukk. Digger at de fleste er rundt 30, men allikevel oppfører seg som fjortisser. Dramaet mellom James og Lala, jeez! 

Anonymkode: 4942e...08a

Litt delt. Jeg syns Jax er en tosk. Fatter ikke hvordan noen kan finne han tiltrekkende, syns han har blitt veldig ekkel.
Jeg elsket Ariana og Tom før og heiet virkelig på de, men nå virker det jo som om de har mistet bakkekontrollen litt. 
Sheena syns jeg heller ikke noe særlig om lenger. 
Litt kult at Stassi er tilbake, samtidig så skal en lete lenger etter et menneske med så mye dobbeltmoral. Flytte inn hos Kristen. Jaja, i nøden spiser fanden fluer. 
Eneste jeg faktisk syns noe om er jo Katie. Og Lala er jo superpen, men...ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, det er mange, men kanskje Southern Charm, Real Housewives of Atlanta/New York/Melbourne/Miami/Beverly Hills/New Jersey/Potomac (liker vel alle jeg har sett så langt, Dallas har premiere snart og DC varte bare en sesong), Ladies of London, Million Dollar Listing New York, Shahs of Sunset

 

Hvis du liker trash trash som de listet over er Love & Hip Hop Atlanta også helt sykt, samme med Little Women Atlanta. De er ikke produsert av Bravo. Det finnes flere franchiser her også, men jeg har kun fulgt med på disse to så langt. Stevie J & Joseline Go Hollywood er bare lol, men da burde du se Love & Hip Hop Atlanta først.

Ellers kan du sjekke menyen til venstre på denne sida: http://www.realitytea.com

Anonymkode: 12260...8bc

Oi, takk :D Har sett Real Housewives of Beverly Hills og OC. Kanskje jeg skulle prøvd meg på noen av de du nevner! Trash og drama er jo bare gøy. 

Anonymkode: 4942e...08a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...