Gå til innhold

Får ikke til noenting

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Å være en venn er noe som alle kan" Ja, alle unntatt meg. Får ikke til vanlig videregående skole, får ikke til å være en datter, søster og venn. Får ikke til å ta imot hjelp selv om jeg har hjelpen i hendene nå, men det er så tungt å bære at hendene mine slipper. Borderline jævelskapet spiser meg opp, og det går fort. Jeg er bare 16 år, og totalt mislykket. Jeg er ikke lenger et menneske, jeg er bare et objekt. Familie og de i helsevesenet som skal hjelpe meg glemmer at jeg også har to andre psykiske sykdommer, de ser bare borderline diagnosen.

Måtte bare få det ut..

Anonymous poster hash: 9e340...ace
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare få det ut her vennen :)

Ønsker deg lykke til, og husk at du ER verdifull <3

Anonymous poster hash: b972a...d95

• Liker 2
Skrevet

"Å være en venn er noe som alle kan" Ja, alle unntatt meg. Får ikke til vanlig videregående skole, får ikke til å være en datter, søster og venn. Får ikke til å ta imot hjelp selv om jeg har hjelpen i hendene nå, men det er så tungt å bære at hendene mine slipper. Borderline jævelskapet spiser meg opp, og det går fort. Jeg er bare 16 år, og totalt mislykket. Jeg er ikke lenger et menneske, jeg er bare et objekt. Familie og de i helsevesenet som skal hjelpe meg glemmer at jeg også har to andre psykiske sykdommer, de ser bare borderline diagnosen.

Måtte bare få det ut..

Anonymous poster hash: 9e340...ace

Du er ikke mislykket. Og du må huske på at du ikke er dine psykiske lidelser.

Men, de psykiske lidelsene er en del av deg. Og for å kunne ha det best mulig med deg selv, så er du nødt til å ta imot den hjelpen du får. Du er enda ung, og jeg vet at borderline, og andre psykiske lidelser er vanskelig å leve med, spesielt når du er så ung som du er.

Vi har alle mange roller som vi skal fylle i det daglige. Søster, datter, venninne osv.

Du må ikke være så streng med deg selv. Du må huske på at de negative tankene og følelsene du har om deg selv - ikke blir tenkt av de andre rundt deg. Jeg er helt sikker på at du er mer enn god nok.

Kanskje du burde si til familien og helsevesenet at du føler at de bare ser borderlinediagnosen?

Stå på, du er tøff! Stor klem til deg!

Anonymous poster hash: 6e182...78d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...