Gjest Nimbi Skrevet 10. november 2014 #1 Del Skrevet 10. november 2014 Hei! Vært hos tannspesialist og funnet ut at 1 tann må settes på titanskrue. Så må trekke den ut, så gå med en midlertidig tannerstatning i noen uker før skruen kan settes inn og deretter tanna. Noen som har gjort det samme? Er det mye ubehag? Gruer meg mest til perioden fra tanna er trukket ut til den endelige tanna er på plass siden det ikke ser pent ut når jeg tar av den midlertidige tannerstatningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HeiHade Skrevet 10. november 2014 #2 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Ahh, tenner! Som i kjeften! Jeg har vært for lenge på dette forumet skjønner jeg, for jeg satt nå og prøvde å tenke ut et svar til en stakkar som fant titanskruer tennende. Endret 10. november 2014 av HeiHade 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #3 Del Skrevet 10. november 2014 Ahh, tenner! Som i kjeften! Jeg har vært for lenge på dette forumet skjønner jeg, for jeg satt nå og prøvde å tenke ut et svar til en stakkar som fant titanskruer tennende. Hahaha jeg tenkte akkurat det samme! Menmen, finnes vel noen syke folk som tenner på titanskruer også!Anonymous poster hash: 3fc06...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dude91 Skrevet 10. november 2014 #4 Del Skrevet 10. november 2014 Ahh, tenner! Som i kjeften! Jeg har vært for lenge på dette forumet skjønner jeg, for jeg satt nå og prøvde å tenke ut et svar til en stakkar som fant titanskruer tennende. Tenkte det samme, hehehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 10. november 2014 #5 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Hahaha jeg tenkte akkurat det samme! Menmen, finnes vel noen syke folk som tenner på titanskruer også!Anonymous poster hash: 3fc06...720 Da er vi 4 Endret 10. november 2014 av VinterSnø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 10. november 2014 #6 Del Skrevet 10. november 2014 Haha, og jeg så for meg 'tenner på' som i 'sette fyr på' og at dette måtte handle om et opppussingprosjekt som hadde gått fryktelig galt Når det er sagt, en god kompis av meg måtte sette inn tre tenner med titanskruer og han synes det gikk veldig greit, både selve behandlingen og etterpå. Det er vel to år siden han fikk det gjort nå, og det har ikke vært noe ubehag i det hele tatt i ettertid, så jeg tror dette kommer til å gå helt fint, TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 10. november 2014 #7 Del Skrevet 10. november 2014 Da er vi 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #8 Del Skrevet 10. november 2014 Ahh, tenner! Som i kjeften! Jeg har vært for lenge på dette forumet skjønner jeg, for jeg satt nå og prøvde å tenke ut et svar til en stakkar som fant titanskruer tennende. Hahaha, samme her Anonymous poster hash: df9dc...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 10. november 2014 #9 Del Skrevet 10. november 2014 5 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #10 Del Skrevet 10. november 2014 Svar TS, slutt med det tullet her!!!!!!! Anonymous poster hash: baf89...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbi Skrevet 14. november 2014 #11 Del Skrevet 14. november 2014 Dere bør heller skru fast den skruen dere har løs i pappen. Bra å høre det gikk greit med kompisen. Vet du om man kan ha på de midlertidige tennene hele døgnet? Vil ikke gå rundt uten de. Da er det jo bare to skruer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #12 Del Skrevet 15. november 2014 Sendte deg en pm Anonymous poster hash: 16d8e...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veritaserum Skrevet 15. november 2014 #13 Del Skrevet 15. november 2014 Hahaha jeg tenkte akkurat det samme! Menmen, finnes vel noen syke folk som tenner på titanskruer også!Anonymous poster hash: 3fc06...720 HAHAHAH jeg er vist ikke alene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 15. november 2014 #14 Del Skrevet 15. november 2014 Ahh, tenner! Som i kjeften! Jeg har vært for lenge på dette forumet skjønner jeg, for jeg satt nå og prøvde å tenke ut et svar til en stakkar som fant titanskruer tennende. Her og , lurte på om dette hadde havnet i feil forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå