Gå til innhold

Singel på en søndag

Melissa Gioberti

Anbefalte innlegg

Å være single på en søndag, det er kjedelig!

Søndager...spesielt dersom været er regnete..eller veldig fint og solete: da kunne det være greit å være to, ja.

Hvorfor må søndager være så søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Gå tur

Trene

Besøke venninder

Cafe

Video

Bake

Gjøre rent

Familiebesøk

Lese

Masse gøy man kan gjøre på søndager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes søndager er deilige jeg - også alene.

Man kan sove lenge - spise en god frokost - kjøpe aviser - se på tv, vinteren er egentlig best med mye sport - lese bok - surfe - man har tid til en lang sykkeltur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også søndager er deilige, jo mindre jeg har å gjøre jo bedre!

vanligvis så danser jeg på søndager (bortsett fra nå når det er sommerferie) så søndagene forsvinner i dansetrening uansett om jeg har kjærste eller ikke.

nå i sommer har jeg nytt de få søndagene jeg har hatt, med soving, god mat, avslapping, gått turer, ligget i parken og solt meg og lest god bok, besøkt folk, i det hele tatt.

Trives man i sitt eget selskap (og har en rimelig hektisk hverdag eller?) så er søndager, og kanskje spesiellt "alenesøndager" deilige synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte sprekke boblen din' date=' men søndager SUCKS også som gift.[/quote']

Kunne ikke vært mer enig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte sprekke boblen din' date=' men søndager SUCKS også som gift.[/quote']

Kunne ikke være mer uenig. Nå er jeg ikke gift da, men samboer.. Synes søndager er deilige, selv om lørdagen er enda bedre.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Jeg elsker søndager, enten jeg er single eller sammen med noen. De dagene jeg synes kan være kjipe som single er dager som 17. mai, St. hans, nyttårsaften osv, spesielt når nesten alle i vennekretsen har barn og tar som en selvfølge at slike dager feires med likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mango

Søndagen er en bra dag syns jeg.Da kan jeg vaske,bake,trene,gå på cafe eller kino, såve lenge,sløve foran tv'n,besøke venner.... Den dagen har jeg faktisk tid til dette :P

Og det er herlig å gjøre hva JEG vil..slippe og tenke på en annen i tilegg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en perfekt søndag sist helg. Sov lenge, tok fløybanen opp til toppen med en venninne, gikk ned (behagelig å gå tur i nedoverbakke), fant en utecafe og drakk øl i solen og helt til det ble kveld, pratet nedsettende om menn (hun er nydumpet som jeg).

Søndagen ER den kjedeligste dagen, men det blir bedre hvis man tenker på den som en "ekstra" lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søndag søndag...

Ja, no e det snart søndag igjen da...lure på ka æ ska gjøre da? På den tråkigaste dagen av alle. :roll:

:P Finn vel ut av det...mange timer foran TV'n og masse snop.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Går så opp og ned, er jeg alene hjemme kan jeg lese, ta huset, se en film, sove og slappe av. våger jeg meg ut blant folk, blir jeg deppa - "alle" har liksom noen, enten de går tur, ligger på en plen og soler seg, leier film sammen etc. Jeg bor i ny by og kjenner ingen, så jeg synes alene-statusen er veldig påfallende på søndager! Uten at jeg egentlig kan forklare hvorfor, for jeg liker jo mitt eget selskap egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

I dag er det jo søndag...og merkelig nok har jeg ikke kjedet meg. Men vanligvis er denne dagen en ordentlig dødare.

Blir vel annerledes med barn og slikt? Da er det vel noe som skjer også på søndagene, skulle en tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Jeg kjeder meg på en søndag hvis jeg ønsker det. Jeg drar på café eller kino med venner hvis jeg ønsker det. Søndager kan kanskje være spesielt ille rett etter et brudd (litt for stille og litt for mange tanker), men når man er over slikt så har jeg ingen problemer med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke glem og ta med deg en hjem fra by'n på lørdag!

Marerittet er og våkne fyllesyk, små kåt uten noen og kose litt med...

ToyBoy68 (Lykkelig som singel)

jobb,kjærste = 2 jobber

jobb,kjæreste,barn = 3 jobber og dårlig sex

0 jobb 0 kjæreste 0 barn = Livet er herlig dere! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, å ha noen å kose med på en søndag er flott! Sånn sett skulle jeg ønske jeg hadde en kjæreste...men ikke på fulltid- for det er så krevende å ha en mann...man må tilpasse seg sånn at det blir slitsomt. :roll:

Men på søndager er det flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...