Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #1 Del Skrevet 20. juli 2004 Har bestillt noen klær fra en amerikansk nettbutikk og det står pakken er sendt med "Metered Postage". Hva er det? Er det noe som tar lang eller kort tid..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #2 Del Skrevet 20. juli 2004 Har med porto å gjøre! Men fant ingen mening i ordet "målt porto". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 21. juli 2004 #3 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg tror dette betyr at de har brukt frankeringsmaskin. Det påstås visstnok at posten i USA i noen tilfelle kommer raskere frem hvis det er brukt metered postage istedet for frimerker, men jeg vet ikke hvor ofte det faktisk er tilfelle. De fleste større firmaer som driver med utseendelser av pakker burde ha en frankeringsmaskin, så jeg synes det er rart at det står det på beskjeden din. Eller kanskje det ofte står uten at jeg har lagt merke til det? :-) Vel, det er ihvertfall det jeg forstår med metered postage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå