viblie Skrevet 26. juni 2002 #1 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg har nettopp sett siste episode av 24 timer, serien som begynner på tv2 nå på søndag (30/6). Har sett alle episodene og den er bare kjæmpe bra!!! Det er spenning fra start til slutt, så de som liker spennings serier har noe å glede seg til. Serien begynte her i Danmark i januar, og siste episode ble vist i går kveld. Det er den beste serien jeg har sett på lenge. Hilsen Viblie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. juni 2002 #2 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg har sett reklame for det programmet ja, men har ikke med min beste fantasi klart å klekke ut hva det dreier seg om. Bare at det skal være bra. Sorry, den selger ikke til meg - men kanskje du kan forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juni 2002 Serien handler om et attentats forsøk på en svart president kandidat, og hvordan Bauer (Kiefer Sutherland) klarer å avverge det. Du kan lese litt fra episodene inne på denne linken http://fox59.trb.com/entertainment/foxnetw...pkgshow.special Så kan du få en grundiger forklaring om hva serien går ut på. Hilsen viblie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 26. juni 2002 #4 Del Skrevet 26. juni 2002 Var i tvil om jeg gadd å se den. Fikk det for meg at den var dårlig. Etter jeg leste dette fant jeg ut at jeg garantert må få med meg serien:) Jeg elsker spenning :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 28. juni 2002 #5 Del Skrevet 28. juni 2002 Med den reklameringa Tv2 driver med angående den serien er jeg nesten dritt lei hele greia allerede. Men skal jo se selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 29. juni 2002 #6 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg har sett denne serien her i USA. Beste spenningsserie jeg har sett. Dere burde få den med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 1. juli 2002 #7 Del Skrevet 1. juli 2002 Så de to første episodene i går, og i kveld skal jeg benke meg foran tv'en for å se neste episode. Virker som en spennende og bra serie - så jeg har planene klare for mandagene framover.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 1. juli 2002 #8 Del Skrevet 1. juli 2002 Samme her! Dritbra serie!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. juli 2002 #9 Del Skrevet 1. juli 2002 Er helt enig.De episodene er noe av det råeste jeg har sett.Jeg er veldig med når jeg ser på TV og i går var det en del "ååååhhhhh,passsss deeeeg", "søren ta", "at det går ann" osv Jeg kommer til å sitte spikra de neste 22 episodene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 1. juli 2002 #10 Del Skrevet 1. juli 2002 Bare synd det går samtidig med Buffy... Men hva har man video med opptaks-knapp for!! 24 er noe av det mest intense på tv siden Mordkommisjonen sluttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 1. juli 2002 #11 Del Skrevet 1. juli 2002 24 timer var kjempebra! Jeg er en sånn som aldri følger med på med sånne spenningsserier, men denne var virkelig bra. Jeg gleder meg allerede til senere i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 1. juli 2002 #12 Del Skrevet 1. juli 2002 Kjempebra serie! Akkurat som Thea lever jeg meg også inn i serien. "Pass deg!", "Ikke gjør det!" "Nei!!" Sitter med en pute i hendene og venter på hva som kommer til å skje videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. juli 2002 #13 Del Skrevet 1. juli 2002 Ååååhhhhhhhåååhhhhh, om vi sender et masse opprop til til TV2,tror dere da at de vil gå med på å sende serien sammenhengende det neste døgnet?????? Kan ikke vente,kan ikke vente,kan ikke vente :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 2. juli 2002 #14 Del Skrevet 2. juli 2002 Hehe...helt enig med det Thea....etter i går kveld så ville jeg bare bli sittende og vente på neste episode...helst med en gang... Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente en hel uke, og så skal jeg jo på ferie...gjett om jeg må stille in videoen! Jeg blir vanligvis ikke så hekta på slike serier, men denne var usedvanlig spennende. Gleder meg til fortsettelsen. Jeg er herved opptatt hver mandags kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 9. juli 2002 #15 Del Skrevet 9. juli 2002 Argh! Må jeg jeg vente en heeeel uke til neste episode?? Ååå, jeg vil vite hva som skjer nå! For en bra serie! Jeg må smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. juli 2002 #16 Del Skrevet 16. juli 2002 Bauer er jo nesten som en nymotens MacGyver :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 16. juli 2002 #17 Del Skrevet 16. juli 2002 Til dere som ikke klarer å vente....jeg kan jo fortelle dere hvordan den slutter Neida, bare tulla!!! Men gled dere, den blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. juli 2002 #18 Del Skrevet 16. juli 2002 Ååååååhhhhhhhhh, jeg har sååååå lyst til å kjøpe meg serien på DVD.Men det blir litt som å fuske på eksamen det da :-? Knurrr............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 22. juli 2002 #19 Del Skrevet 22. juli 2002 Det er mandag, og tid for tjuefire (også kalt 24) Hmm.. Lurer på hva som skjer i dagens episode... 8) Gleder meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirib Skrevet 2. august 2002 #20 Del Skrevet 2. august 2002 Nei... Serien tapte seg da han drepte kollegadamen... Dette ble for dumt! :-? Jeg slo av med en gang - selv om jeg hadde tenkt å følge med videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå