Gå til innhold

Hva er dine beste sjekketriks?

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet
Ellers er jeg hyper' date=' også en grunn til at jeg ikke sjekker så mye i fylla.[/quote']

Næh, du er sikkert så søt atte. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

kjenner igjen den hyper-saken... selv om det ikke er i fylla, fyller ikke lenger... men like hyper, helt til tidlig morgen gjerne!! (når det skjer noe da)

så jeg er klar i fem-sekstiden jeg!!

burde jeg snart skamme meg litt over at jeg hemningsløst løper siklende etter tommern å ber om hans oppmerksomhet tro?? ............... njæ.. pytt!

Gjest GreenSky
Skrevet

burde jeg snart skamme meg litt over at jeg hemningsløst løper siklende etter tommern å ber om hans oppmerksomhet tro?? ............... njæ.. pytt!

Du er ikke den eneste, så det går sikkert bra! Hehe. :wink::ler:

Skrevet

Du er ikke den eneste, så det går sikkert bra! Hehe. :wink::ler:

vi kan jo løpe i flokk!! da føles det sikkert mye bedre!!

Gjest TomKrus
Skrevet

Typisk. Som regel interesserer jeg meg for flere på en gang, og det ender opp med at jeg ikke følger opp noen av dem, for tenk om jeg velger feil?

Gjest GreenSky
Skrevet
Typisk. Som regel interesserer jeg meg for flere på en gang' date=' og det ender opp med at jeg ikke følger opp noen av dem, for tenk om jeg velger feil?[/quote']

*fnys* Her får slasken servert to drømmedamer på sølvfat, også følger han ikke opp noen av oss!? :o :riste:

Skrevet

da velger du feil! sånn er livet!

Gjest TomKrus
Skrevet
da velger du feil! sånn er livet!

Nei, gidder ikke å velge feil, så da bruker jeg heller lengre tid på å finne noen.

Gjest Jenta 29
Skrevet

Altså, Tom Krus, dersom du møter kvinnen i ditt liv, så bare vet du det, og vil ikke få problemer med å bestemme deg.

Dersom du flørter med to jenter og du sier du ikke kan bestemme deg, høres du vag og usikker ut.

Hvorfor skulle det være så vanskelig å velge den du liker best da?

Gjest GreenSky
Skrevet
Altså, Tom Krus, dersom du møter kvinnen i ditt liv, så bare vet du det, og vil ikke få problemer med å bestemme deg.

Dersom du flørter med to jenter og du sier du ikke kan bestemme deg, høres du vag og usikker ut.

Ja, det skulle jeg også likt å vite! *tramper med foten* :sjarmor:

Neida, vi bare tulleflørter vi, Jenta29. Ikke så veldig alvorlig at det gjør noe. :ler: aline og jeg kommer i en pakkeløsning. :P

Gjest Anonymous
Skrevet
aline og jeg kommer i en pakkeløsning. :P

Seksuallivets Duracellkaniner...

:ler:

Gjest TomKrus
Skrevet

Helt ærlig så tror jeg ikke alle vet de har funnet kvinnen/mannen i sitt liv med en gang. Noen er så heldige at de gjør det, andre oppfatter kanskje ikke dette før senere i forholdet. Og jeg er fullstendig klar over at hvis man driver på slik så oppfattes man som vag og usikker, men det blir mitt problem. Men selv om jeg finner flere interessante, så betyr det ikke at jeg går rundt og flørter med dem alle sammen.

Som deg satser jeg på at jeg kjenner igjen henne med en gang. Men jeg tviler på det. Akkurat nå som jeg trives som singel er ikke det så viktig.

Gjest TomKrus
Skrevet
Neida' date= vi bare tulleflørter vi, Jenta29. Ikke så veldig alvorlig at det gjør noe. :ler: aline og jeg kommer i en pakkeløsning. :P

Når det gjelder dere to så godtar jeg så klart hele pakka - ikke mer, eller kanskje, men iallfall ikke mindre (oki, kan overleve med bare en) :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...