Gjest TomKrus Skrevet 20. juli 2004 #8 Skrevet 20. juli 2004 De to siste jeg var sammen med (ikke samtidig) angrep meg fra intet, så tror jeg heller har dårlige sjekketriks. Virket som de var litt oppgitt og måtte selv ta affære
Melissa Gioberti Skrevet 20. juli 2004 #10 Skrevet 20. juli 2004 Å ta lokalet med storm... Ikke alltid det funker da.. Isåfall må en være i det rette humøret. Hvertfall funker det ikke for meg å late som om jeg er noe annet/noen annen. Vær fornøyd, ha det gøy, prat, tull og le :-) Drikk og vær fornøyd! Så kommer det alltids noen bort... Og Ooopppss....så er flørten i gang. Eller om man er ekstra på hugget, gå rett bort til noen å si " hei, pleier du å være her?" (uskyldig og naivt) Det finnes akk så mange innfallsvinkler....
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2004 #11 Skrevet 20. juli 2004 Bli med hjem' date=' Grønne himmel? [/quote'] Ja, men da må du gjemme meg i skapet så dama di ikke oppdager meg!
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #12 Skrevet 20. juli 2004 Nå er dette litt på sidelinjen. Men prøv dette da: Lukk øynene og i øret visker en sexy dyp Barry White stemme: you got it going on babygirl. Hey! Tips til gutta.. *knise...veldig*
Laban Skrevet 21. juli 2004 #13 Skrevet 21. juli 2004 Å ta lokalet med storm... Ikke alltid det funker da.. Isåfall må en være i det rette humøret. Hvertfall funker det ikke for meg å late som om jeg er noe annet/noen annen. Vær fornøyd, ha det gøy, prat, tull og le :-) Drikk og vær fornøyd! Så kommer det alltids noen bort... Og Ooopppss....så er flørten i gang. Eller om man er ekstra på hugget, gå rett bort til noen å si " hei, pleier du å være her?" (uskyldig og naivt) Det finnes akk så mange innfallsvinkler.... Enig! Dette funker alltid. Og hvis jeg er interessert, tar jeg som oftest kontakt - hvis en gutt har problemer med det, er han ikke rette mann for meg uansett. Husker godt en surmulende fyr som kom bort til meg og beskylte meg for å være på dop fordi jeg smilte for mye og hadde det for gøy. Pappskalle. 1
aline Skrevet 21. juli 2004 #14 Skrevet 21. juli 2004 Blikk/øyekontakt er nok det viktigste, resten kommer jo an på mannen. også skjønner jeg plustelig hvorfor det er så vanskelig å få tommern på kroken.... han er rett og slett dårlig på sjekking og må hoppes på!!
Midnattsol Skrevet 21. juli 2004 #15 Skrevet 21. juli 2004 Aner ikke, har ikke vært singel på mange år. Etter jobb en dag når jeg gikk til bussen hørte jeg plutselig en stemme ved siden av meg: "Hei, jeg har kjøpt barnebillett, kan ikke du være så snill og holde meg i handa på bussen?" Ei venninne av meg sto på dansegulvet på en uteplass. Bort til henne kom en fyr og sa: "Har ikke jeg sett deg før?" Hun begynte å le og sa til han at DEN var dårlig. Stakkars fyren skjønte ingenting, han lurte faktisk på hvor han kunne ha sett henne før. hehe
Gjest GreenSky Skrevet 21. juli 2004 #16 Skrevet 21. juli 2004 Jeg sjekker ikke opp fulle fyrer på byen jeg ikke kjenner, det er fyrer jeg har møtt gjennom venner, osv, og som jeg har snakket litt med, og som jeg liker. Men her er noen sjekketriks: - Sette seg på fanget til fyren, smile søtt og si: Jeg håper det er greit at jeg setter meg her. - Blunke "flørteblunk" som egentlig mer ment som en spøk, men som det er litt alvor i likevel. - Smile, mye - Si at jeg er kjempeflink til å massere slitne skuldre - og beviser det. :-) - Mye øyekontakt - Studere kroppsspråket hans, mimikken og diskre kopiere den (funker veldig bra, av en eller annen grunn.) - Si nei takk når han tilbyr å spandere en drink, men spanderer en på han i stedet. Ev. si at han kan ta neste runde hvis han vil. Tja... Helt sikkert flere. Skal se om jeg kommer på noe mer etterhvert. :-)
Gjest TomKrus Skrevet 21. juli 2004 #17 Skrevet 21. juli 2004 - Si at jeg er kjempeflink til å massere slitne skuldre - og beviser det. :-) hmm, mange som har ment at mine massasjekunnskaper er fine sjekketriks (har en tendens til å massere slitne venner og bekjente i fylla). Alltid sett på det som litt harry, jeg, iallfall som sjekketriks for en gutt, men kanskje jeg skal spare disse fingrene til interessante kvinner i stedet.
aline Skrevet 21. juli 2004 #18 Skrevet 21. juli 2004 ...spare disse fingrene til interessante kvinner i stedet.
Gjest GreenSky Skrevet 21. juli 2004 #19 Skrevet 21. juli 2004 hmm, mange som har ment at mine massasjekunnskaper er fine sjekketriks (har en tendens til å massere slitne venner og bekjente i fylla). Alltid sett på det som litt harry, jeg, iallfall som sjekketriks for en gutt, men kanskje jeg skal spare disse fingrene til interessante kvinner i stedet. I fylla? Trenger ikke gjøre det i fylla, vet du. :-) Det funker nok best når en er edru.
Gjest TomKrus Skrevet 21. juli 2004 #20 Skrevet 21. juli 2004 I fylla? Trenger ikke gjøre det i fylla' date= vet du. :-) Det funker nok best når en er edru. Som sjekketriks kanskje, men som andre deler av kroppen, fortsetter mine fingre i det uendelige når jeg er full. Tror det har noe med at jeg er eksrøyker, og blir rastløs og må gjøre noe med hendene. Så da masserer jeg en, og prater med en annen. Ellers er jeg hyper, også en grunn til at jeg ikke sjekker så mye i fylla.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå