Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2004 #1 Del Skrevet 20. juli 2004 Da jeg mottok svar fra Samordna opptak idag, ble jeg litt overrasket..poengsummen er for høy, tror jeg... Karakterpoeng, den er grei, den vet jeg er riktig, så har jeg studieretningspoeng, og så står det "andre poeng=4". Men hvorfor har jeg fått de 4 poengene?? Jeg har jobbet, og tatt spansk-kurs...men det kan vel neppe være årsaken til poengene?.. Jeg kommer uansett til å spørre når skolen begynner, men kanskje noen har en ide om hva slags poeng det er? Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2004 #2 Del Skrevet 20. juli 2004 Alderspoeng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2004 #3 Del Skrevet 20. juli 2004 Må jeg ikke studere for å få det? (Eller får jeg det før jeg begynner på skolen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juli 2004 #4 Del Skrevet 20. juli 2004 to poeng for hvert år etter du er ferdig videregående.. max 8 poeng da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2004 #5 Del Skrevet 20. juli 2004 Hmm..ok...Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pbrina Skrevet 20. juli 2004 #6 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg fikk alderspoeng da jeg gikk ut av videregående (jeg var 20 da jeg gikk ut, fordi jeg hadde vært utvekslingselev et år). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #7 Del Skrevet 21. juli 2004 Det er vel ikke poeng for hvert år etter videregående du får, men for hvert år fra fylte 20, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 21. juli 2004 #8 Del Skrevet 21. juli 2004 Tror det er 2 poeng pr år etter fylte 20 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå