Gå til innhold

Jeg vet ikke helt jeg...


Honey Dew

Anbefalte innlegg

Hva godt har du gjort for de?

Jeg sitter i hvert fall ikke å sier at det er tanken som teller. Er bl.a Plan-fadder, og gir til alle innsamlinger. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det til de sultne barna i Afrika.... ;)

Er det ikke tanken som teller? Alt er bedre enn ingen ting vet du ;)

ALT den jenta gjør er jo galt. :roll:

Endret av Savannah87
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke tanken som teller? Alt er bedre enn ingen ting vet du ;)

ALT den jenta gjør er jo galt. :roll:

Å sende en tanke til barna i Afrika, gir dem ikke akkurat mat i magen.

Og hvis du leser innleggene mine i denne tråden, har jeg ikke kritisert SE overhodet. Jeg har ikke en gang nevnt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sende en tanke til barna i Afrika, gir dem ikke akkurat mat i magen.

Og hvis du leser innleggene mine i denne tråden, har jeg ikke kritisert SE overhodet. Jeg har ikke en gang nevnt henne.

Nei så var det heller ikke deg jeg siktet til. Derfor tok jeg det lengre nede på siden. Mente generelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så var det heller ikke deg jeg siktet til. Derfor tok jeg det lengre nede på siden. Mente generelt.

Da skjønner jeg ikke hvorfor du siterte meg :klo:

For øvrig må det mer enn en tanke til for å mette barna i Afrika, uansett hvor generelt du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i hvert fall ikke å sier at det er tanken som teller. Er bl.a Plan-fadder, og gir til alle innsamlinger. Hva med deg?

Og hvor mye av de pengene tror du virkelig går til de du skal hjelpe?

Jeg gjør absolutt ingenting jeg, ikke for andre land hvert fall. Gir masse til Frelsesarmeen og slike ting som hjelper de her i Norge. Syns vi skal få slutt på at folk i Norge lever under fattigdomsgrensen før vi sender millioner av kroner rundt omkring i verden :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele 10 kr pr solgte bikini!???!!! WOW!

Hadde jentungen hatt litt dømmekraft hadde hun takket pent NEi til å fronte et merke som bruker veldediget som en dårlig og usmaklig unnskyldning for å selge produktene sine.

alle monner drar. syntes det er utelukkende positivt at denne unge rosabloggeren er litt samfunnsengasjert og hjelper de svakere stilte i verden.

altfor mange unge tenårings rosabloggere tenker bare på "meg meg meg meg" og skjønner ikke bæret av politikk, historie, samfunnsfag eller noe som helst av verdi annet en sminke og barbie dukker

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle monner drar. syntes det er utelukkende positivt at denne unge rosabloggeren er litt samfunnsengasjert og hjelper de svakere stilte i verden.

altfor mange unge tenårings rosabloggere tenker bare på "meg meg meg meg" og skjønner ikke bæret av politikk, historie, samfunnsfag eller noe som helst av verdi annet en sminke og barbie dukker

Joda...alle monner drar.... Det jeg reagerer på er at veldedighetsaspektet i denne sammenhengen monner SVÆRT lite ifht mange andre alternativer. Dersom drivkraften bak er at man virkelig ønsker å hjelpe da, og ikke bare ha en "god" unnskyldning for å la seg avbilde i bikini.

Av de 10.- går nok bare en brøkdel til selve formålet.

Man skal selge en del bikinier før det skal bli penger ut av dette til veldedig arbeid....

Jeg er alt annet en imponert over dette "veldedige" tiltaket, ei heller over SE som viser så dårlig dømmekraft i valg av "hjertesaker". Finn et prosjekt som har troverdighet og virkelig MONNER....men vent litt...Da får hun kanskje ikke vist seg frem i bikini, så det går vel ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda...alle monner drar.... Det jeg reagerer på er at veldedighetsaspektet i denne sammenhengen monner SVÆRT lite ifht mange andre alternativer. Dersom drivkraften bak er at man virkelig ønsker å hjelpe da, og ikke bare ha en "god" unnskyldning for å la seg avbilde i bikini.

Av de 10.- går nok bare en brøkdel til selve formålet.

Man skal selge en del bikinier før det skal bli penger ut av dette til veldedig arbeid....

Jeg er alt annet en imponert over dette "veldedige" tiltaket, ei heller over SE som viser så dårlig dømmekraft i valg av "hjertesaker". Finn et prosjekt som har troverdighet og virkelig MONNER....men vent litt...Da får hun kanskje ikke vist seg frem i bikini, så det går vel ikke!

Spør likså godt deg også da, hva gjør du for å hjelpe da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør likså godt deg også da, hva gjør du for å hjelpe da? :)

En hel del faktisk. Men jeg blogger ikke om det

Når det er sagt kan jeg også gjøre mer enn det jeg gjør i dag. I likhet med de aller fleste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel del faktisk. Men jeg blogger ikke om det

Når det er sagt kan jeg også gjøre mer enn det jeg gjør i dag. I likhet med de aller fleste

Så det å blogge om noe bra, gjør tingen mindre bra?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det å blogge om noe bra, gjør tingen mindre bra?

Å, var det det jeg skrev? Takk for at du kunne oppklare det for meg...

Jeg tar det en gang til; Jeg er ikke så imponert over den veldedige "innsatsen" til SE ifht denne bikinisaken. Jeg mener hun kunne valgt vesentlig bedre alternativer, om hovedmålet var å hjelpe.

Jeg gjør mitt, men det ser jo ikke andre da jeg ikke blogger eller synliggjør det på andre måter.

OK?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...