Gå til innhold

Jeg vet ikke helt jeg...


Honey Dew

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tjaa, kanskje en litt alternativ måte å hjelpe på, men det er da til hjelp, ikke sant? :)

Håper hvertfall det. Alle monner drar, som det heter :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hvertfall det. Alle monner drar, som det heter :)

Akkurat det jeg tenkte :) Man hjelper i vertfall ikke mer av å sitte foran skjermen hele dagen :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun får inn penger på det, så er det jo flott. Selvsagt finnes det andre måter og, men hvorfor ikke selge bikinier?

Blir jo lett mye fokus på det, med snerten, sexy ung jente, i bikini, som hjelper "de sultne barna i Afrika" Så både fokus, og penger inn, bør være positivt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele 10 kr pr solgte bikini!???!!! WOW!

Hadde jentungen hatt litt dømmekraft hadde hun takket pent NEi til å fronte et merke som bruker veldediget som en dårlig og usmaklig unnskyldning for å selge produktene sine.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene..

Anonymous poster hash: bd2ee...346

Er det plutselig lov til å poste som AnonymBruker nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele 10 kr pr solgte bikini!???!!! WOW!

Hadde jentungen hatt litt dømmekraft hadde hun takket pent NEi til å fronte et merke som bruker veldediget som en dårlig og usmaklig unnskyldning for å selge produktene sine.

Jeg synes også det var litt lite. Hadde det vært 50kr pr stk skulle jeg ikke sagt noe, men det kanskje ikke hun som bestemmer dette...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det i det heletatt blir gjort fokus på at det er HUN som hjelper disse fattige barna? Det er jo merket? Sophie Elise er jo bare modell for kampanjen, akkurat som de andre kampanjene hun har posert for..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det var litt lite. Hadde det vært 50kr pr stk skulle jeg ikke sagt noe, men det kanskje ikke hun som bestemmer dette...?

Nei dette bestemmer selvsagt ikke SE. Men det er da vitterlig hun som bestemmer om hun skal stille opp på dette eller ikke. Dersom målet virkelig er å bidra bør man sette noen krav til seriøsiteten. Valget kunne falt på en lang rekke andre alternativer som er både mer seriøse og ga en større andel til hjelpearbeid enn denne dårlige unnskyldningen for å selge bikinier

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier det igjen siden det ble slettet som svar til latterliggjøring.

Jeg er bombesikker på at om så SE hadde funnet kur for kreft, så hadde dere her på KG funnet tredve ting å rakke ned på med måten ho fant den på, istede for å fokusere på at noe positivt ble gjort..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker at tanken bak er god, jenta er 19 år! Vi kan ikke tenke likt hele gjengen :)

Jepp det er tanken som teller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det igjen siden det ble slettet som svar til latterliggjøring.

Jeg er bombesikker på at om så SE hadde funnet kur for kreft, så hadde dere her på KG funnet tredve ting å rakke ned på med måten ho fant den på, istede for å fokusere på at noe positivt ble gjort..

Det finnes egentlig allerede kurer mot kreft. Cellegift og stråling virker bra på kreft så lenge den blir oppdaget på et tidlig tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...