Honey Dew Skrevet 9. november 2014 #1 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Sophie Elise vil redde fattige barn ved å selge bikinier. Har ikke noe imot henne og tanken er god, men dette er vel kanskje litt... Vet ikke helt jeg... http://www.vgtv.no/#!/video/103229/panelet/5 Endret 9. november 2014 av Honey Dew 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Del Skrevet 9. november 2014 Sophie Elise vil redde fattige barn ved å selge bikinier. Har ikke noe imot henne og tanken er god, men dette er vel kanskje litt... Vet ikke helt jeg... http://www.vgtv.no/#!/video/103229/panelet/5 Å kjære vene.. Anonymous poster hash: bd2ee...346 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 9. november 2014 #3 Del Skrevet 9. november 2014 Tjaa, kanskje en litt alternativ måte å hjelpe på, men det er da til hjelp, ikke sant? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. november 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 9. november 2014 Tjaa, kanskje en litt alternativ måte å hjelpe på, men det er da til hjelp, ikke sant? Håper hvertfall det. Alle monner drar, som det heter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 9. november 2014 #5 Del Skrevet 9. november 2014 Håper hvertfall det. Alle monner drar, som det heter Akkurat det jeg tenkte Man hjelper i vertfall ikke mer av å sitte foran skjermen hele dagen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 9. november 2014 #6 Del Skrevet 9. november 2014 Hvis hun får inn penger på det, så er det jo flott. Selvsagt finnes det andre måter og, men hvorfor ikke selge bikinier? Blir jo lett mye fokus på det, med snerten, sexy ung jente, i bikini, som hjelper "de sultne barna i Afrika" Så både fokus, og penger inn, bør være positivt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 9. november 2014 #7 Del Skrevet 9. november 2014 Hele 10 kr pr solgte bikini!???!!! WOW! Hadde jentungen hatt litt dømmekraft hadde hun takket pent NEi til å fronte et merke som bruker veldediget som en dårlig og usmaklig unnskyldning for å selge produktene sine. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 9. november 2014 #8 Del Skrevet 9. november 2014 Å kjære vene.. Anonymous poster hash: bd2ee...346 Er det plutselig lov til å poste som AnonymBruker nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 10. november 2014 #9 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) c Endret 10. november 2014 av Angstkvinnen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. november 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 10. november 2014 Hele 10 kr pr solgte bikini!???!!! WOW! Hadde jentungen hatt litt dømmekraft hadde hun takket pent NEi til å fronte et merke som bruker veldediget som en dårlig og usmaklig unnskyldning for å selge produktene sine. Jeg synes også det var litt lite. Hadde det vært 50kr pr stk skulle jeg ikke sagt noe, men det kanskje ikke hun som bestemmer dette...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salat Skrevet 10. november 2014 #11 Del Skrevet 10. november 2014 Skjønner ikke hvorfor det i det heletatt blir gjort fokus på at det er HUN som hjelper disse fattige barna? Det er jo merket? Sophie Elise er jo bare modell for kampanjen, akkurat som de andre kampanjene hun har posert for.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 10. november 2014 #12 Del Skrevet 10. november 2014 Ryddet for personangrep, latterliggjøring, samt svar til dette. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 12. november 2014 #13 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg synes også det var litt lite. Hadde det vært 50kr pr stk skulle jeg ikke sagt noe, men det kanskje ikke hun som bestemmer dette...? Nei dette bestemmer selvsagt ikke SE. Men det er da vitterlig hun som bestemmer om hun skal stille opp på dette eller ikke. Dersom målet virkelig er å bidra bør man sette noen krav til seriøsiteten. Valget kunne falt på en lang rekke andre alternativer som er både mer seriøse og ga en større andel til hjelpearbeid enn denne dårlige unnskyldningen for å selge bikinier 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. november 2014 #14 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg ble litt sånn her: , og fikk lyst å gjemme meg bak en pute da jeg så det på Bloggerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. november 2014 #15 Del Skrevet 14. november 2014 Sier det igjen siden det ble slettet som svar til latterliggjøring. Jeg er bombesikker på at om så SE hadde funnet kur for kreft, så hadde dere her på KG funnet tredve ting å rakke ned på med måten ho fant den på, istede for å fokusere på at noe positivt ble gjort.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 14. november 2014 #16 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg tenker at tanken bak er god, jenta er 19 år! Vi kan ikke tenke likt hele gjengen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 14. november 2014 #17 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg tenker at tanken bak er god, jenta er 19 år! Vi kan ikke tenke likt hele gjengen Jepp det er tanken som teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 15. november 2014 #18 Del Skrevet 15. november 2014 Jepp det er tanken som teller Si det til de sultne barna i Afrika.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 16. november 2014 #19 Del Skrevet 16. november 2014 Si det til de sultne barna i Afrika.... Hva godt har du gjort for de? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. november 2014 Forfatter #20 Del Skrevet 16. november 2014 Sier det igjen siden det ble slettet som svar til latterliggjøring. Jeg er bombesikker på at om så SE hadde funnet kur for kreft, så hadde dere her på KG funnet tredve ting å rakke ned på med måten ho fant den på, istede for å fokusere på at noe positivt ble gjort.. Det finnes egentlig allerede kurer mot kreft. Cellegift og stråling virker bra på kreft så lenge den blir oppdaget på et tidlig tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg