AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Del Skrevet 8. november 2014 Tar denne som anonym! Jeg føler jeg lukter vondt der nede.. Har normal hygiene og legen finner ikke noe galt. Har noen tips? Noen andre som har det slik? Merker det spesielt hvis jeg har drukket alkohol eller trent. Har noen prøvd disse pillene på apoteket mot ubalanse? Tenker det kanskje kan være dette... Plagsomt!!! Anonymous poster hash: dcfc7...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 8. november 2014 #2 Del Skrevet 8. november 2014 Kutt ut intimsåpe og bare bruk bomullstruser. Se om det blir bedre etter en uke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #3 Del Skrevet 8. november 2014 Det er nok svette..skjer ofte i slike tilfeller du nevner, trening og alkohol. Anonymous poster hash: 192ce...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akazie Skrevet 8. november 2014 #4 Del Skrevet 8. november 2014 Prøv tipset til constance90! Materialet i trusene kan gjøre stor forskjell. Hvis det ikke fungerer kan du prøve å tørke deg med en våt klut når du har vært på do. (Ikke bruk såpe til dette!) Hos noen lukter urin sterkere enn andre, og det blir viktigere å få bort alle "rester" etter man har vært på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #5 Del Skrevet 8. november 2014 Hva lukter det da? Fisk (i så fall kan det jo være bakteriell vaginose, men det er sikkert utelukket av legen din)? Ellers vil jeg tippe at det er helt normalt. Lukten i underlivet påvirkes av det vi spiser (eller drikker, som alkohol). Ved trening svetter man, også i underlivet. Det er ikke naturlig å lukte duggfriskt hele dagen, selv om man gjerne får inntrykk av at damer verken skal prompe, svette eller har kroppslukt.Anonymous poster hash: 6634c...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå