Gå til innhold

Søsken med samme navn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig merkelig å engang vurdere det. Det blir jo bare....S N Å L T...

Anonymous poster hash: 097f5...152

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også legge til at sønnen til eksen min som har dette navnet, har ett bindenavn også.

F.eks René-André, mens min fremtidige datter ville hete kun Reneé.

Ønsker seriøse tilbakemeldinger på dette.

TS

Anonymous poster hash: f0c2b...9bf

Jeg syns det høres helt på trynet ut.

• Liker 1
Skrevet

Det er superunderlig, du vil bli oppfattet som kjemperar, og jeg syns det er dårlig gjort overfor det barnet som allerede har navnet.

På tide å finne et nytt navn.

Anonymous poster hash: 958be...fba

Gjest Haaploes
Skrevet

Det blir litt som å ha tvillinger som heter Oddbjørn og Oddbjørg.

Skrevet

Jeg for min del synes det underligste her er å mer eller mindre planlegge/håpe på at det skal bli slutt med nåværende kjæreste slik at man kan få et nytt barn med en annen mann, og dermed få gitt dette barnet det navnet man er så sykelig fiksert på.

Snakk om å ha prioriteringene i orden!

Anonymous poster hash: deed2...bf2
  • Liker 9
Skrevet

Jeg for min del synes det underligste her er å mer eller mindre planlegge/håpe på at det skal bli slutt med nåværende kjæreste slik at man kan få et nytt barn med en annen mann, og dermed få gitt dette barnet det navnet man er så sykelig fiksert på. Snakk om å ha prioriteringene i orden! Anonymous poster hash: deed2...bf2

Akkurat det var min reaksjon også.

Skrevet

tror det skal gå fint. Naboene her har i hvert fall to sønner som heter det samme (Muhammed Ali og Muhammed Amar eller noe lignende).

Anonymous poster hash: c37da...0b3

Skrevet

Jeg for min del synes det underligste her er å mer eller mindre planlegge/håpe på at det skal bli slutt med nåværende kjæreste slik at man kan få et nytt barn med en annen mann, og dermed få gitt dette barnet det navnet man er så sykelig fiksert på.

Snakk om å ha prioriteringene i orden!

Anonymous poster hash: deed2...bf2

Hæ? Jeg og faren til datteren min er selvsagt ikke sammen lenger, ellers hadde jeg da ikke sittet å vurdert å få bruke favorittnavnet på mitt eventuelle neste barn.. Kjære vene.

TS

Anonymous poster hash: f0c2b...9bf

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser ikke problemet, barna er jo ikke søsken, ikke en gang i slekt.

Anonymous poster hash: bf2c9...2c0
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er rett og slett tåpelig og vitner om utrolig dårlig fantasi. Sååå mange navn som finnes og så skal du absolutt bruke et navn som søsken allerede har. Og hva om evt ny samboer ikke liker det navnet, skal du likevel trumfe det gjennom? Navn kan ikke planlegges av en person, dere er to som får barn....

Anonymous poster hash: b9c48...313

• Liker 2
Skrevet

Du vet jo ikke engang om du får flere barn, og enda mindre om du får en jente. Snakk om å planlegge ting man ikke har kontroll på.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er rett og slett tåpelig og vitner om utrolig dårlig fantasi. Sååå mange navn som finnes og så skal du absolutt bruke et navn som søsken allerede har. Og hva om evt ny samboer ikke liker det navnet, skal du likevel trumfe det gjennom? Navn kan ikke planlegges av en person, dere er to som får barn....

Anonymous poster hash: b9c48...313

Det er jo ingen søsken som heter det. Det er eks-ste-sønnen. Altså ingen slektskap med TS eller hennes fremtidige barn.

Anonymous poster hash: 6b0f6...259

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ingen søsken som heter det. Det er eks-ste-sønnen. Altså ingen slektskap med TS eller hennes fremtidige barn.

Anonymous poster hash: 6b0f6...259

Men hadde de ikke et barn sammen og? Dette vil jo s såfall få to søsken med samme navn...

Anonymous poster hash: 958be...fba

Skrevet

Om den situasjonen skulle oppstå så får du ta det der og da.

Litt merkelig å bruke energi på noe som kun skjer dersom du og mannen din går fra hverandre, og du treffer en ny mann, dere får barn OG det er en jente??!!

Anonymous poster hash: 3bf2b...6d7

Skrevet

Kjenner en familie der faren har et navn. Han har tre sønner, og alle har faren sitt navn og et mellomnavn i tillegg. Synes egentlig at det er ganske lite oppfinnsomt. Det er jo mange fine navn der ute :)

• Liker 1
Skrevet

Mange som ikke leser tråden før de svarer tydeligvis.

Jeg ser i grunn ikke problemet med det, men det er jo ikke sikkert du får jente engang så kanskje litt tidlig å tenke på det.

Anonymous poster hash: 70978...b76
Skrevet

Det blir jo stress for dattera di som må si liksom "broren min-Robin og søstra mi-Robin" f. eks.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har et søskenpar, "Marita" og "Maria" i barnehagen. Fryktelig tungvindt.

Finn et annet navn.

Skrevet

Kjenner to tette søsken som heter Alban og Albin. Litt snålt, tenkte med ett at foreldrene må ha hatt litt dårlig fantasi:p

Anonymous poster hash: 50810...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...