Gjest JanneL Skrevet 20. juli 2004 #1 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei! Jeg vet ikke hva slags prioritet jeg har på venteliste - altså hvor langt bak i køen jeg er. Hvor ser jeg det?! Ekstremt takknemlig for et opplysende svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 20. juli 2004 #2 Del Skrevet 20. juli 2004 I raden helt til høyre i rubrikken om hvilke studier du har søkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JanneL Skrevet 20. juli 2004 #3 Del Skrevet 20. juli 2004 Hva, hvor da? Det er flere rubrikker ved siden av hverandre, med Pri - Studiumkode - Studiumnavn - Saks. beh. - Status - kvote/gruppe - osv. Under hvilke av disse? Kan de ha glemt det, eller betyr det at det er for lnagt nede til å være aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #4 Del Skrevet 20. juli 2004 Det skal stå helt til høyre slik som Dolphina sier, under "Venteliste nr" Om det ikke står noe der, spørs det vel om det har skjedd en feil da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JanneL Skrevet 20. juli 2004 #5 Del Skrevet 20. juli 2004 Det skal stå helt til høyre slik som Dolphina sier, under "Venteliste nr" Om det ikke står noe der, spørs det vel om det har skjedd en feil da? Eh... hvordan har de KLART det?! :-x Hvilket ark. forresten? Jeg har fått et hvitt ark med oversikts-skjema på; "svar på søknad om opptak til univ..." osv. Er det dette dere mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2004 #6 Del Skrevet 20. juli 2004 Det er ikke det at du har kommet inn da? I mitt svar fikk jeg et rosa svar-kort og et hvitt papir der det sto at jeg tilfredstilte kravet. Eller var jeg bare fjern nå ?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JanneL Skrevet 20. juli 2004 #7 Del Skrevet 20. juli 2004 Det er ikke det at du har kommet inn da? I mitt svar fikk jeg et rosa svar-kort og et hvitt papir der det sto at jeg tilfredstilte kravet. Eller var jeg bare fjern nå ?? :oops: Neida, under "status"-rubrikken står det "venteliste". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå