AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #1 Del Skrevet 8. november 2014 Dette høres nok veldig rart ut. Men her om dagen satt jeg og leste litt pensum mens jeg gikk over med oransj markørtusj. Etter en stund ble jeg skikkelig kvalm og måtte gi opp etter en times tid. Jeg tenkte ikke noe mer over det, men i dag når jeg skulle lese de samme notatene så ble jeg kval, svimmel og skikkelig uvel igjen! Det er helt tydelig at jeg blir dårlig av oransj markørtusj, vet noen hvordan det er mulig? Den lukter ikke vondt, og jeg har briller som korrigerer synet, så det er ikke noen av disse faktorene som spiller inn. Får heller ikke følelsen om jeg bruker andre farger på markørtusjene.. Noen som har opplevd lignende?Anonymous poster hash: d43ca...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #2 Del Skrevet 8. november 2014 noe du forbinder med denne fargen? Dette høres nok veldig rart ut. Men her om dagen satt jeg og leste litt pensum mens jeg gikk over med oransj markørtusj. Etter en stund ble jeg skikkelig kvalm og måtte gi opp etter en times tid. Jeg tenkte ikke noe mer over det, men i dag når jeg skulle lese de samme notatene så ble jeg kval, svimmel og skikkelig uvel igjen! Det er helt tydelig at jeg blir dårlig av oransj markørtusj, vet noen hvordan det er mulig? Den lukter ikke vondt, og jeg har briller som korrigerer synet, så det er ikke noen av disse faktorene som spiller inn. Får heller ikke følelsen om jeg bruker andre farger på markørtusjene.. Noen som har opplevd lignende?Anonymous poster hash: d43ca...56e Anonymous poster hash: 37d82...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. november 2014 #3 Del Skrevet 8. november 2014 Dette høres nok veldig rart ut. Men her om dagen satt jeg og leste litt pensum mens jeg gikk over med oransj markørtusj. Etter en stund ble jeg skikkelig kvalm og måtte gi opp etter en times tid. Jeg tenkte ikke noe mer over det, men i dag når jeg skulle lese de samme notatene så ble jeg kval, svimmel og skikkelig uvel igjen! Det er helt tydelig at jeg blir dårlig av oransj markørtusj, vet noen hvordan det er mulig? Den lukter ikke vondt, og jeg har briller som korrigerer synet, så det er ikke noen av disse faktorene som spiller inn. Får heller ikke følelsen om jeg bruker andre farger på markørtusjene.. Noen som har opplevd lignende?Anonymous poster hash: d43ca...56e Nei, men det kan kanskje allikevel ha noe med synet ditt å gjøre? Vil anbefale deg å ta kontakt med en god øyelege for å få en skikkelig undersøkelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Del Skrevet 8. november 2014 Kan være noe med kjemikalier fra tusjen eller bøkene? Ville prøvd å eliminere de to først i alle fall. Prøv å les litt uten dusj en stund, se hva som skjer. Ta så for deg kun tusjen alene(altså, ikke sitt å sniff på den, men hold den åpen i hånden mens du f.eks. leser her på KG:P). Og funker ikke det ville jeg tatt en prat med legen:) Anonymous poster hash: ad95d...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå