AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Del Skrevet 7. november 2014 Har en nyoppstått føflekk som er ujevn og ujevn i fargen, som skal fjernes neste uke. Ingen andre symptomer. Og jeg lurer på, kan det være noe ufarlig? Eller er det sannsynlig at det er kreft? Vet ikke hva jeg skal forberede meg på:-/Anonymous poster hash: 89415...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Del Skrevet 7. november 2014 Fjernet en føflekk begynte å forandre seg og vokse, den var ujevn i både farge og form, så tenkte jeg burde få den fjernet, men det viste seg å ikke være noe unormalt med den altså. Ikke stress med det, de tester den etter den er fjernet, før det er det ikke noe du kan gjøre uansett. Anonymous poster hash: 5f761...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #3 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg har også fjernet en føflekk som var ujevn i fargen - fra grå til svart. Formen var litt ujevn. Også var den veldig høy, men ikke så bred. Det var ikke noe galt med den. Anonymous poster hash: e4df2...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Del Skrevet 8. november 2014 Mest vanlig at de er ufarlige. Anonymous poster hash: 9d515...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #5 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg har hatt merkelige føflekker, både nyoppståtte og eksisterende. Aldri vært noe galt med de. Anonymous poster hash: 523eb...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #6 Del Skrevet 8. november 2014 Legen min sa at selvom føflekker forandrer seg er det ikke slik at det alltid er kreft, men man skal alltid ta det opp med lege og for å være sikker fjerner de den.Anonymous poster hash: 85973...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 8. november 2014 #7 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg har også mange "rare" føflekker. Noen av de har legen sagt at var normale, andre har blitt fjernet. Slik jeg har forstått det vil alle føflekker som blir fjernet i Norgw sendt til biopsi, så om det skulle være noe galt vil du få beskjed. Men som du ser av mitt, og andre svar her, kan føflekker se svært rare ut uten at det er noe problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 8. november 2014 #8 Del Skrevet 8. november 2014 Om det skulle være noe galt er det ofte veldig konsentrert og borte når den er fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå