Button Skrevet 7. november 2014 #1 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg er ei på 23 år og føler meg utrolig ensom her på Fosen. Selv til at jeg snart har bodd her i et år så kjenner ingen her uten om samboeren min og hans familie som består av foreldre. Jeg tar opp noen fag på vgs skole for å få bedre karakterer mine til videre utdanning, men frister veldig lite å "henge" med de som er yngre en meg når jeg selv har barn på 4 år og de er mere opptatt av og "råne" rundt. Er det noen her som er såppas oppegående og ikke er typisk avhengi av foreldrene sine til å overleve i dagens samfunn her på Fosen? Hadde vært greit med ei på pluss/minus min egen alder så lenge det går an å vise respekt over at man har et familieliv å ta vare på og ikke kan bare stikke ut når man føler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2014 #2 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg er ei på 23 år og føler meg utrolig ensom her på Fosen. Selv til at jeg snart har bodd her i et år så kjenner ingen her uten om samboeren min og hans familie som består av foreldre. Jeg tar opp noen fag på vgs skole for å få bedre karakterer mine til videre utdanning, men frister veldig lite å "henge" med de som er yngre en meg når jeg selv har barn på 4 år og de er mere opptatt av og "råne" rundt. Er det noen her som er såppas oppegående og ikke er typisk avhengi av foreldrene sine til å overleve i dagens samfunn her på Fosen? Hadde vært greit med ei på pluss/minus min egen alder så lenge det går an å vise respekt over at man har et familieliv å ta vare på og ikke kan bare stikke ut når man føler for det. Ørland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Button Skrevet 15. november 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) 30-45 min med bil unna Ørland, nord over Endret 15. november 2014 av Button Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. november 2014 #4 Del Skrevet 16. november 2014 Fosen er ganske stort, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2014 #5 Del Skrevet 18. november 2014 30-45 min med bil unna Ørland, nord over Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå