Gå til innhold

å bli betatt,ikke forelsket...

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg føler meg som en skikkelig fjortis igjen,men det må være denne tiden på året som gjør det... :wink:

Problemet mitt er at jeg blir sinnsykt fort betatt av menn.

Så begynner det liksom å bli noe på gang med de,men det jeg sier til meg selv er "jeg kunne aldri tenkt meg å vært sammen med han..."

Hva i all verden er det da? jeg oppfører meg som en småforelsket 14-åring igjen når jeg treffer de jeg syns er kjekke,men vet jo innerst inne at NEI han der kunne jeg aldri vært i ett forhold med!

Det eneste som er litt greit er når jeg ser ex'en min(2 ganger i året-om jeg er heldig og i det hele tatt se han...)Når jeg ser han så kjenner jeg den skikkelige rette følelsen og da klarer jeg og kutte ut alle de andre små flingene som jeg innbiller meg at jeg liker bare pga av at jeg innbiller meg at det hadde vært fint og hatt en type...

Det er 3 år siden det ble slutt mellom meg og ex'en,men han er og blir drømmemannen,og ingen er slik som han var...

Grrrr....

Det er litt vanskelig å forklare dette...men noen som kjenner seg igjen??bittelitt....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du bare skal kose deg med å se på alle disse som er flotte å se på, men som du ikke vil noe mer med?

Det høres definitivt ikke ut som du er, eller vil (?), kommet over eksen din.... Dersom det ikke er noen sjans for dere til å bli et par igjen, så må du komme deg videre før du engang trenger å blande inn andre.

og det gjør jo ikke noe å være singel heller da, man MÅ ikke ha kjærste, bare for å ikke være alene mener jeg.

Det er masse fint å se på, og jeg ser og ser jeg, til øyet blir stort og vått!! :ler: og dagdrømmer og fantaserer, men så fort de ser i min retning eller er på nippet til kanskje å vise en viss interesse så rømmer jeg som fanden på flatmark!! Ikke søren om jeg vil!!! :o :ler:

Og så lenge jeg har det sånn, så er det enten ikke den rette, eller jeg er ikke klar for å innvolvere meg enda!

Så da løper jeg da, inntil jeg ikke gjør det mer! :wink:

Ta livet med ro, finn kosen med å være singel. Finn ut om det er en minste mulighet for deg til å bli sammen med eksen igjen, og er det ikke det, så SLUTT å tenke på ham som mr.perfect!!! han ER ikke Den rette for deg da, for da ville dere vært sammen!!

gjør deg heller bevisst hva det er ved ham som får ham til å stå frem som rett, og ta med deg di erfaringene videre når du treffer menn! Ikke søk etter akkurat lik, ikke sett dem opp mot hverandre, men søk etter de kvalitetene som er viktig for deg.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk for svarene.. :)

Aline:jeg ER over han.Absolutt! jeg vil ikke hatt han tilbake!

Men etter han har det vært helt dødt! Vært i singel i 3 år nå og alle de nærmeste vennene mine forlover seg kjøper leilighet og familiebil..buhhuuu....

Jeg sier hele tiden til meg selv at ahhhh heeeerlig å være singel-men er det nå det??

Før var jeg slik som fikk gutta intresert og så stakk jeg,livredd for å binde meg,men nå klarer jeg ikke engang det!Jeg holder liksom på de,men vil ikke ha de....offff.-...

Tror bare jeg har en dårlig dag.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tydligvis ikke....men jeg er ikke på jakt etter "den rette" enda!jeg vil feile og prøve litt,men jeg klarer til og med ikke det!

Men den rette ja.... lurer på hvor han er... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...