AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Skrevet 7. november 2014 Min datter på 10 uker sover hele natta - og på soverommet er det mellom 15-18 grader da vi ikke har varmekilder på soverommet men skal skaffes slik den ligger på rundt 18 når det blir kaldere ute. Hun har babydan sovepose og er helt perfekt for henne. Men hun er så iskalde på hendene og armene sine i vanlig bomull pysj. Lurer på om jeg skal gå for ullpysj eller ullbody ...Leste at det finnes også "integrert" votter på ullpysj. Hvordan erfaringer har dere? Hvor kjøper man de gode? Anonymous poster hash: 2ea68...9e3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Skrevet 7. november 2014 Jeg lurer på akuratt det samme! Dattera vår sparket av seg dyna i tillegg i løpet av natta, så var iskald på armer og hendene.... Tror ikke det er noe farlig men.. Lurer på å kjøpe en litt tykkere pysjamas bare? Anonymous poster hash: 9b90f...08b
Gjest Magdalene Skrevet 7. november 2014 #3 Skrevet 7. november 2014 Det er jo bare å kjøpe vanlige ullpysjer. Cubus, barnas hus, babyshop, name it... Når det kommer til votter... Det syns jeg er dumt å bruke inne. Det er jo ikke farlig å bli litt kald på hendene.
emilia12 Skrevet 7. november 2014 #4 Skrevet 7. november 2014 Min er litt eldre da men jeg har på tynn ullbody og ullstrømpebukse. Så har jeg en ulldress over der igjen(litt tykk). Så har hun dyne over. Mange reagerer på att jeg har ulldress på men hun sover så mye bedre om hun holder seg god og varm og ull regulerer varmen. Hun er også litt småkald på hendene men nekter å sove med votter. De drar hun raskt av. Men en så liten baby kan du vell bare ta tynne ullvotter på? Det ble brukt ifjor vinter da hun var nyfødt.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Det er jo bare å kjøpe vanlige ullpysjer. Cubus, barnas hus, babyshop, name it... Når det kommer til votter... Det syns jeg er dumt å bruke inne. Det er jo ikke farlig å bli litt kald på hendene. Ikke farlig nei. Men er ubehagelig å bli kald. Våkner selv hvis jeg fryser på føttene og får ikke sove godt før jeg får varmen i med. Små babyer har små tynne fingre som fortere blir kalde. I natt var min iskald på fingrene og våknet uvanlig ofte uten att jeg fant noe annet ubehag som lå bakAnonymous poster hash: 6a9b6...e59
Gjest Magdalene Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Ikke farlig nei. Men er ubehagelig å bli kald. Våkner selv hvis jeg fryser på føttene og får ikke sove godt før jeg får varmen i med. Små babyer har små tynne fingre som fortere blir kalde. I natt var min iskald på fingrene og våknet uvanlig ofte uten att jeg fant noe annet ubehag som lå bakAnonymous poster hash: 6a9b6...e59 Jeg hadde hvertfall fått spader om noen hadde puttet på meg votter når jeg skulle sove for natten. Da får man heller ha det litt varmere på rommet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå