AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #21 Skrevet 7. november 2014 Det er nå bare å møte ham, vel? Kan ikke skjønne at det skulle skade. Å holde veldig tett kontakt når det er lang avstand mellom synes jeg ikke er noe bra uansett, det får ev. komme om det blir noe seriøst. Det er når man er sammen som betyr noe. Er han kun ute etter et ligg vil du nok klare å oppfatte det. Tenk på deg selv og gjør det du har lyst til. Anonymous poster hash: 70573...438 1
Ferny Skrevet 7. november 2014 #22 Skrevet 7. november 2014 Jeg synes folk er litt for brutale her. Dere bor tross alt ikke i samme by, og hvis dere ikke hadde lagt konkrete planer om å treffes igjen og utforske relasjonen, så er det jo naturlig at kontakten dabber av (og brytes med tiden). Og ærlig talt - dere har møttes en helg på en festival - i beruset tilstand. Det er grenser for hvor godt han kjenner deg, og hvor interessert han da kan ha blitt på så tynt grunnlag. Jeg synes du skal møte han igjen om du har lyst. Kanskje dere kan etablere et bredere grunnlag for å ha mer jevnlig kontakt på den måten? Synes i hvert fall ikke du skal være snurt for at ting rant ut i sanden i første runde. For mange er det litt unaturlig å "avstandsdate" en de ikke kjenner særlig godt. Benytt heller anledningen til å bli bedre kjent. Og dere trenger jo ikke å ha sex heller akkurat. 1
norw Skrevet 7. november 2014 #23 Skrevet 7. november 2014 Hun sa at hun IKKE har lyst til å treffe ham.
Petra75 Skrevet 7. november 2014 #24 Skrevet 7. november 2014 Jeg ville møtt ham. Syns ikke det lukter sex, spes ikke hvis dere ikke hadde sex da dere sist møttes. Jeg syns også det er ganske naturlig at kontakten over nett falt ut, dere hadde tross alt bare møttes ett par ganger. Om ikke annet er det jo bare å nyte et godt måltid (kanskje) en hyggelig kveld og så si takk for seg. Du virker litt interessert i denne mannen, og så lar du prinsipper muligens ødelegge? Jeg hadde ment motsatt om han viser seg flere ganger å være en mann som "glir vekk" +1
Gjest tomasjj Skrevet 7. november 2014 #25 Skrevet 7. november 2014 Hun sa at hun IKKE har lyst til å treffe ham. Da er det vel bare å takke høflig nei.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #26 Skrevet 7. november 2014 Hun sa at hun IKKE har lyst til å treffe ham. Hvis hun faktisk, helt isolert sett, rett og slett ikke har lyst, så er det bare å si nei. Trenger ikke rådføre seg her inne for det. Men ut fra hva Ts skriver så tror jeg ikke det er det at hun ikke egentlig har lyst. Anonymous poster hash: 70573...438 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #27 Skrevet 7. november 2014 Hjertet mitt vil møte han, men fornuften vil ikke om man kan si det på den måten. Jeg føler kanskje at han bare vil treffes for å muligens få seg litt sex, siden det ble så mye roting første gang jeg traff han. Jeg må også legge til at jeg ble skuffet når han bare kuttet ut å skrive til meg en uke etter jeg var reist hjem igjen fra hans by i sommer. Han hadde jo sagt at han ville holde kontakten, bli bedre kjent med meg osv. men det ble det jo lite av, og så kommer han NÅ liksom! Føler nesten det er litt svakt av meg å møte han nå? Han tror vel jeg dropper alt av planer med en gang han kommer her :/ ts Anonymous poster hash: 3ad9f...19a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #28 Skrevet 7. november 2014 Hun vil ikke ha svar på om hun skal møte ham eller ikke, hun vil at vi skal være med på å analysere og spekulere i hvorfor han har tatt kontakt. Anonymous poster hash: c358b...f64
Gjest Lille-pus Skrevet 7. november 2014 #29 Skrevet 7. november 2014 Hjertet mitt vil møte han, men fornuften vil ikke om man kan si det på den måten. Jeg føler kanskje at han bare vil treffes for å muligens få seg litt sex, siden det ble så mye roting første gang jeg traff han. Jeg må også legge til at jeg ble skuffet når han bare kuttet ut å skrive til meg en uke etter jeg var reist hjem igjen fra hans by i sommer. Han hadde jo sagt at han ville holde kontakten, bli bedre kjent med meg osv. men det ble det jo lite av, og så kommer han NÅ liksom! Føler nesten det er litt svakt av meg å møte han nå? Han tror vel jeg dropper alt av planer med en gang han kommer her :/ ts Anonymous poster hash: 3ad9f...19a Du føler deg fornærmet fordi han ikke har vært på deg kontinuerlig siden en liten helg i breuset tilstand på en festival? - ja, burde kanskje beklage veldig ærlig ordbruk her, men det er nøyaktig det jeg leser. Det er veldig enkelt; Om du vil gå ut og spise middag med ham så svarer du ja takk, gjerne. Om du vil demonstrere at du er fornærmet, og ikke høre mer fra ham så svarer du neitakk, er opptatt på annet hold. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #30 Skrevet 7. november 2014 Jeg må også legge til at jeg ble skuffet når han bare kuttet ut å skrive til meg en uke etter jeg var reist hjem igjen fra hans by i sommer. Han hadde jo sagt at han ville holde kontakten, bli bedre kjent med meg osv. men det ble det jo lite av, og så kommer han NÅ liksom! Anonymous poster hash: 3ad9f...19a Skrev du til han, da? Anonymous poster hash: 70573...438
Inwe Skrevet 8. november 2014 #31 Skrevet 8. november 2014 Jeg hadde møtt han, men ikke spredd beina. Hva har du å tape? Sånn om du er nysgjerrig altså..
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #32 Skrevet 8. november 2014 Jeg synes du skal svare litt som det er, uten å være klagende. Du kan svare: "Hei, lenge siden sist nå. Jeg synes ikke lenger det blir naturlig å treffes. Håper du får et fint opphold." Anonymous poster hash: fc747...e1a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #33 Skrevet 8. november 2014 Hei I slutten av sommerferien i år møtte jeg en flott mann på 27 år som jeg kom godt overens med. Jeg var på besøk i hans by i forbinnelse med en festival, og vi møttes to ganger mens jeg var der. Vi flørtet mye, rotet litt, pratet, holdt hender og var nesten som et lite kjærestepar den helgen. Det klaffet utrolig bra mellom oss, og vi bestemte oss for å holde kontakten på sosiale medier etter helgen var over. De første dagene etter hjemreise skrev han en del til meg og fortalte meg at han syntes jeg var flott og at han gjerne ville treffes igjen. Han virket veldig interessert i meg og mitt, og virket seriøs. Etter to uker døde plutselig kontakten mellom oss helt ut, og han sluttet å være så ivrig. Jeg merket at han trakk seg gradvis unna, og ikke tok like mye kontakt som tidligere. Enden av visa var at vi tilslutt sluttet å kommunisere. Jeg var selvsagt litt skuffet da jeg virkelig var interessert i å møte han igjen, men kom over det etter noen uker. Vi slettet aldri hverandre på Facebook, men nå i kveld skrev han plutselig til meg for å høre hvordan alt stod til med meg. Han fortalte at han kommer til min by nå til helgen for å besøke en kamerat av seg som har flyttet hit, og la til at han gjerne ville treffe meg igjen. Dette vil jeg ikke, da jeg synes det er ´´too little, too late``. Vi har ikke snakket sammen på to måneder, og så skal han plutselig gjennoppta kontakt nå fordi han tilfeldigvis skal hit, og jeg bor her. Det lukter jo sex treff lang vei. Så jeg lurer egentlig på hva jeg skal svare han? Skal jeg høfflig avvise å si jeg er opptatt, eller si det som det er at jeg synes det er dårlig gjort å komme så sent etter og tro jeg skal være på gli? Hva i alle dager tar han meg for? Et billig ludder? Anonymous poster hash: 3ad9f...19a Sex er ikke godt for deg? Sex er kun noe som brukes til å lokke en mann i forhold? Anonymous poster hash: d2301...0b2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #34 Skrevet 9. november 2014 Jeg svarte at jeg sikkert kunne få til å møte han. Vi møttes i dag faktisk Var ute å spiste sammen, og gikk sammen hjem til meg etterpå i og med at været var så sinnsykt dårlig! Vi så film, pratet og lo masse. Jeg ville ikke at han skulle overnatte/prøve å ha sex med meg så jeg måtte rett og slett sende en melding til ei venninne når klokka begynte å bli mye og be hun ringe meg for å bli ´´hentet``. Så det endte med at jeg kjørte han til kameraten sin, og så kjørte jeg selv hjem igjen etterpå alene Fikk melding fra han etterpå hvor han takket for kvelden og at han hadde det hyggelig ts Anonymous poster hash: 3ad9f...19a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #35 Skrevet 9. november 2014 Jeg svarte at jeg sikkert kunne få til å møte han. Vi møttes i dag faktisk Var ute å spiste sammen, og gikk sammen hjem til meg etterpå i og med at været var så sinnsykt dårlig! Vi så film, pratet og lo masse. Jeg ville ikke at han skulle overnatte/prøve å ha sex med meg så jeg måtte rett og slett sende en melding til ei venninne når klokka begynte å bli mye og be hun ringe meg for å bli ´´hentet``. Så det endte med at jeg kjørte han til kameraten sin, og så kjørte jeg selv hjem igjen etterpå alene Fikk melding fra han etterpå hvor han takket for kvelden og at han hadde det hyggelig ts Anonymous poster hash: 3ad9f...19a Men se der, da, det gikk jo bra, det! Anonymous poster hash: 70573...438
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #36 Skrevet 9. november 2014 Hjertet mitt vil møte han, men fornuften vil ikke om man kan si det på den måten. Jeg føler kanskje at han bare vil treffes for å muligens få seg litt sex, siden det ble så mye roting første gang jeg traff han. Jeg må også legge til at jeg ble skuffet når han bare kuttet ut å skrive til meg en uke etter jeg var reist hjem igjen fra hans by i sommer. Han hadde jo sagt at han ville holde kontakten, bli bedre kjent med meg osv. men det ble det jo lite av, og så kommer han NÅ liksom! Føler nesten det er litt svakt av meg å møte han nå? Han tror vel jeg dropper alt av planer med en gang han kommer her :/ ts Anonymous poster hash: 3ad9f...19a Du stresser seriøst FOR MYE, ta det med RO, folk har ikke baktanker med alt. Du har ingenting å tape ved å møte nye mennesker, passer de ikke så ok, passer de er det kjekt! Halloooooooo liksom, skjerp deg. Anonymous poster hash: 2c99a...bea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå