AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #1 Del Skrevet 7. november 2014 Idag kjente jeg en kul på str med ei ert ca rett innforbi åpningen i underlivet, er livredd og aner ikke hva det kan være.. har ikke kjent den der før.. Er sikker på at det ikke er kjønnsvorter (fikk panikk og trodde først det kunne være det) tok meg en titt i speilet og den er lik farge som resten av underlivet, glatt overflate, minner litt om en simpel fettkul... men lurer på om det kan være en cyste? eller en tett kjertel muligens? Kjenner jeg er nervøs, og lurer på om andre evt har erfaring med dette og evt vet hva det muligens kan være? Hilsen jente 21Anonymous poster hash: 87d0b...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #2 Del Skrevet 7. november 2014 Barberer du deg? Jeg har hatt mange sånne, som regel er det kviser eller en tett/betent kjertel. Det går sannsynligvis over av seg selv. Anonymous poster hash: af124...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #3 Del Skrevet 7. november 2014 Er den betent? Hvis den vokser og gjør vondt burde du komme deg til legen. Jeg har hatt en cyste, og jeg dro ikke til legen med en gang, endte opp med at jeg kastet opp, besvimte ned trappa og hadde helt uutholdelige smerter og måtte fraktes på legevakta for så å operere på dagen.Anonymous poster hash: 3cb24...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #4 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg barberer meg ja, har hatt betente hårsekker osv før. men dette er en cm inne i åpningen, er jo ikke hår der så har jo ikke barbert meg der. Er ikke vondt nei, merker ikke noe til den normalt eller når jeg hadde samleie idag. Var bare noe jeg kjente da jeg ja hadde en "hyggestund" med meg selv uff haha.. Takk for svar begge to:)Anonymous poster hash: 87d0b...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 7. november 2014 #5 Del Skrevet 7. november 2014 Det kan jo være kjønnsvorte også..Men for å finne ut av det så må du jo nesten til gynekologen Eller det bør du jo uansett om noe er "galt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #6 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg barberer meg ja, har hatt betente hårsekker osv før. men dette er en cm inne i åpningen, er jo ikke hår der så har jo ikke barbert meg der. Er ikke vondt nei, merker ikke noe til den normalt eller når jeg hadde samleie idag. Var bare noe jeg kjente da jeg ja hadde en "hyggestund" med meg selv uff haha.. Takk for svar begge to:)Anonymous poster hash: 87d0b...ea0 Kanskje du har funnet en av disse. Skali tilfelle være der, men kan bli betente. http://no.wikipedia.org/wiki/Bartholinske_kjertler Anonymous poster hash: 03740...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #7 Del Skrevet 9. november 2014 Kanskje du har funnet en av disse. Skali tilfelle være der, men kan bli betente. http://no.wikipedia.org/wiki/Bartholinske_kjertlerAnonymous poster hash: 03740...afa Takk for svar!! Tror det kan stemme, ifølge bildet og beskrivelsen så hørres det ut som det jeg kjente. huff ble ganske letta nå!Anonymous poster hash: 87d0b...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå