AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Del Skrevet 6. november 2014 Hei snart ferdig med teorien og skal ut og kjøre, men jeg har ingen i familien som skal hjelpe til med det. Jeg har aldri kjørt bil før. Så noe tips til hvordan jeg kan få det litt billigere? Student her Takk på forhånd Anonymous poster hash: 2f237...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. november 2014 #2 Del Skrevet 7. november 2014 Har du ingen venner eller bekjente som kan hjelpe deg? Evt spør etter noen i nærområdet, tilby å betale for bensinen evt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #3 Del Skrevet 7. november 2014 Se heller på fordelene ved å bare kjøre med kjørelærer. Da lærer du ikke andres feil og uvaner i trafikken. Disse uvanene er det mange som bruker mye penger og tårer på å bli kvitt. Det slipper du. Men forhør deg slikat du får en kjørelærer som er flink til å lære fra seg.Anonymous poster hash: 5cfc2...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #4 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg vil si du lærer dobbelt så fort dersom du tar kjøretimer litt intensivt på kjøreskole og har en flink lærer Anbefaler å spare opp så du har råd til å ta det så sammenhengende som mulig, hvis ikke blir det fort dyrt. Ellers vet jeg om noen som henger opp lapp på universitetet foreksempel. Om noen med bil som er gamle nok og har hatt lappen lenge nok vil tjene noen kroner ekstra på øvelseskjøring Anonymous poster hash: d3ab9...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå