Gjest finns det? Skrevet 20. juli 2004 #1 Del Skrevet 20. juli 2004 Finnes noe à la kvinneguiden for menn?? Har en kompis som jeg tror trenger noe som dette bare at med menn, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #2 Del Skrevet 20. juli 2004 Tror nok KG er KG fordi det består hovedsaklig av kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juli 2004 #3 Del Skrevet 20. juli 2004 hmm... du har noe som heter herrekompaniet.no eller noe sånt, som visst skal være for mannfolk. Men vet ikke hvordan forumet er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finns det? Skrevet 20. juli 2004 #4 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvis du mener http://www.herrecompagniet.no/ er det en side som virker veldig privat og som sist ble oppdatert i 2003!! prøvde å google det på all verdens skrivemåter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 20. juli 2004 #5 Del Skrevet 20. juli 2004 http://www.herresalongen.no/ kjedelig har jeg hørt. Ellers har du vel VG sitt forum som har omtrent like jevn kjønnsfordeling som her, bare omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest herresalongen.no Skrevet 21. juli 2004 #6 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg har hørt rykter om at www.herresalongen.no er svært bra! Men at det ikke er like stor og hyppig aktivitet der som på KG- fordi det er en "salong". Ganske mange ålreite temaer og innlegg der, og man får svar fra seriøse folk også. Jeg er innom der av og til som "gjest". Dersom menn ønsker et forum a la KG, men for menn, må vel noen menn starte opp da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 22. juli 2004 #7 Del Skrevet 22. juli 2004 Har ikke vært inne på herresalongen på flere måneder, logga meg inn nå og fikk opp 83 nye innlegg. Så at det er liten aktivitet der er det vel ingen tvil om. Får dessuten inntrykk av at også der er det kvinner som er de mest ivrige til å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #8 Del Skrevet 25. juli 2004 Ja, tidligere var det kanskje "Rosa" og "Cefalexin" som var mest aktive der, men nå har mennene på HS tatt seg kraftig opp! Absolutt verdt et besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå