AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Del Skrevet 6. november 2014 Nå har det seg sånn at jeg har dame bart. Og jeg liker den ikke i det hele tatt. Jeg prøver å skjule den så mye som mulig. Jeg har prøvd hårfjerningskrem men de kommer bare tilbake etter 2-3 dager. Jeg har prøvd å vokse men må vokse etter ca.4 dager på nytt. Jeg har prøvd ansiktshårblekning og da må jeg farge på nytt etter 2 dager. Jeg har prøvd napping, men det tar lang tid også dukker det alltid opp et nytt hår etter ca.4 dager. Jeg har hadd barten min siden ungdomskolen. Og da kommenterte alle guttene " du har jo bart!" også flirte de. Så jeg har dårlig selvitllit når det gjelder barten min... Som gjør at jeg ikke liker å ha folk nært ansiktet, og hvis jeg må det holder jeg handa forran. Også lurer jeg på om hvis jeg lar den gro, kommer hårene til å bli lysere? og ikke synes så lett... Så har DU noen tips til hva jeg kan gjøre med den? Tusen takk på forhånd Anonymous poster hash: 2d4e0...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Del Skrevet 6. november 2014 Laser? Anonymous poster hash: 318ff...713 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #3 Del Skrevet 8. november 2014 Har hørt at det er veldig mange som er ufornøyd med det. Men er det noen som har erfaring med det? Laser? Anonymous poster hash: 318ff...713 Anonymous poster hash: 2d4e0...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #4 Del Skrevet 8. november 2014 Laser fungerer best på de som har mørke hår og lys hud. Anonymous poster hash: 99b7d...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #5 Del Skrevet 9. november 2014 Hei er på min fjerde laserbehandling og er superfornøyd!! Men jeg har veldig lys hud å svarte hår, så hun jeg går til sa jeg er en "perfekt" kandidat til å kunne få et plettfritt resultat. Foreløpig er over 60% av hårene borte. Var så lei av den voksingen og å vite at folk ser barten min. Nå er jeg bare på min fjerde så kan ikke si hva jeg ender opp med, men er fornøyd. Hvordan farge har du på hud å hår? Jeg betaler 900 kr per gang. Tar behandling hver 7-8 uke å har 4 behandlinger igjen. Anonymous poster hash: e379d...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livmora Skrevet 9. november 2014 #6 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg bruker enkelt og greit en øyenbryns-kniv. Det går så raskt og enkelt at jeg ikke ser på det som noe problem i det heletatt. Ble også påvirket av ungguttene til å fjerne de når jeg gikk på undomsskolen, til tross for at jeg kun hadde små dun slik som alle jenter har. Utrolig synd at man slenger ut slike kommentarer uten å tenke over hvor mye det påvirker andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 9. november 2014 #7 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg bruker enkelt og greit en øyenbryns-kniv. Det går så raskt og enkelt at jeg ikke ser på det som noe problem i det heletatt. Ble også påvirket av ungguttene til å fjerne de når jeg gikk på undomsskolen, til tross for at jeg kun hadde små dun slik som alle jenter har. Utrolig synd at man slenger ut slike kommentarer uten å tenke over hvor mye det påvirker andre. jeg bruker og øyenbryns kniv, funker fett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå