Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #1 Del Skrevet 20. juli 2004 Skal kjøpe et produkt på nett til kr. 749,-, så står det inkl. mva. bak. Må jeg da betale noe mer enn de 749,-, eller er det alt jeg skal betale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2004 #2 Del Skrevet 20. juli 2004 Porto kommer nok i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #3 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvis det står inkl. mva - er det den prisen du skal betale. Mva er da inkludert. Prisen til forbruker i Norge skal oppgis inklusive mva. - men hvis du kjøper noe som i utgangspunktet er beregnet for salg til firma - oppgis prisen eks. mva.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #4 Del Skrevet 20. juli 2004 Porto kommer nok i tillegg... Det stemmer .. og evt. oppkravsgebyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #5 Del Skrevet 20. juli 2004 Takk for raskt svar Ja det stod at portoen kom i tillegg(postoppkrav). Men da betaler jeg kun 749,- +80,- (postoppkrav). Det høres jo bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå