AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #21 Skrevet 6. november 2014 Også synes jeg faktisk det er minst like ille når du begrunner det med at han ikke så ofte er hos dere. Uavhengig av grunnen er han et barn som på mange måter har mistet faren sin, og da bør dere legge dere ekstra i selen for å vise at han hører til like mye som de andre. Og jeg synes det er skikkelig vondt å lese at du har tenkt å henge opp stort leretbilde av dine to uten broren deres. Selv om du har to biologisk, er dere faktisk en familie med tre barn. ingen ting jeg har skrevet er ille ment. Lurte bare på om det ble feil. At han ikke er her så ofte er bare fakta. I mitt hode er det naturlig at jeg vil ha bilde av barna mine. Vi har mange bilder av han her hjemme fra før så er ikke sånn at jeg ikke vil ha bilder av han. Vi har et stort bilde av han som han tok i barnehagen Samboeren sier han ikke ser problemet og at han skjønner jeg vil ha bilder av mine to sammen. Men jeg får heller finne en annen løsning så det ikke blir slik dere sier Takk for svar. TsAnonymous poster hash: 389ad...17a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #22 Skrevet 6. november 2014 Er samboeren din far til dine to barn? Anonymous poster hash: cc79e...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #23 Skrevet 6. november 2014 Er samboeren din far til dine to barn?Anonymous poster hash: cc79e...2a9 Nei vi bor med min fra før og har en felles baby no Anonymous poster hash: 389ad...17a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #24 Skrevet 6. november 2014 Nei vi bor med min fra før og har en felles baby no Anonymous poster hash: 389ad...17a Ok Da må jeg svare på en litt annen måte enn i utgangspunktet tenkte. Jeg enig med de som sier at dere bør gjøre det på en litt annen måte, og en pakkeløsning hadde nok vært det beste. Da kan du få bilder av dine to, han kan få bilder av sine to, og dere kan begge få bilder av alle tre. Et bilde av alle tre bør være det dere blåser opp, og har hengende oppe. Anonymous poster hash: cc79e...2a9 3
Jens Skrevet 6. november 2014 #25 Skrevet 6. november 2014 Du kan ikke henge opp bilde kun av to. Tenk så utafor den stakkars gutten kommer til å føle seg. Er ikke han sin feil at han ikke bor permanent på ett sted.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #26 Skrevet 6. november 2014 Jeg hadde blitt lei meg hver gang jeg hadde sett på det bilde av mine to stesøsken og vist at jeg ikke fikk være med på bildet... Anonymous poster hash: 8ea6b...841 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #27 Skrevet 6. november 2014 Nei vi bor med min fra før og har en felles baby no Anonymous poster hash: 389ad...17a Det eneste fornufitge å gjøre da er jo at dere tar flere bilder. Så kan du få bilde av dine barn, han av hans barn, og dere alle av alle barna sammen. Og de bildene av bare dine barn og bar hans barn kan dere legge bort på et sted til siden, det bør IKKE opp på noen vegg. Hvordan kan du mene at det er MER riktig å henge opp et bilde av de barna som er dine enn av alle 3? Hadde du syns det var hlt greit for din eldste om din mann hengte opp bilde av sin eldste med deres felles baby, og din eldste ikke fikk bli med?? Hva barna kan komme til å føle er her mye viktigere enn hva du føler. Anonymous poster hash: a3a8c...1b1 2
Gjest Magdalene Skrevet 6. november 2014 #28 Skrevet 6. november 2014 Du har lerretsbilde av alle tre, og heller et minst et av dine to. Noe annet er bare slemt.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #29 Skrevet 6. november 2014 Det eneste fornufitge å gjøre da er jo at dere tar flere bilder. Så kan du få bilde av dine barn, han av hans barn, og dere alle av alle barna sammen. Og de bildene av bare dine barn og bar hans barn kan dere legge bort på et sted til siden, det bør IKKE opp på noen vegg. Hvordan kan du mene at det er MER riktig å henge opp et bilde av de barna som er dine enn av alle 3? Hadde du syns det var hlt greit for din eldste om din mann hengte opp bilde av sin eldste med deres felles baby, og din eldste ikke fikk bli med?? Hva barna kan komme til å føle er her mye viktigere enn hva du føler.Anonymous poster hash: a3a8c...1b1 Jeg hadde ikke reagert av det, min samboer har mange bilder av lille mor og hans sønn men jeg mener ikke det er mer rett og ta av min sønn og ikke hans, tanken var at jeg gjerne ville ha bilder av mine to, men henger ikke det opp på veggen vis dere mener hans sønn blir lei seg.. Jeg er ikke så ondskapsfull altså, derfor jeg ville forhøre meg her siden min samboer ikke så noe feil i det TsAnonymous poster hash: 389ad...17a 1
Tante-Sofie Skrevet 6. november 2014 #30 Skrevet 6. november 2014 Du kan jo løse det ved å ta mange bilder, f.eks. ett av alle tre, ett av de to som er hans, ett av dine to, og ett av de to som er stesøsken. 1
hjärterdam Skrevet 6. november 2014 #31 Skrevet 6. november 2014 Skjønner.. Jeg ser ikke det på samme måte, sikkert fordi jeg ikke har samme kontakt med han. Men forstår hva du mener Anonymous poster hash: 389ad...17a Du vet ikke noe om kontakten oss i mellom
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #32 Skrevet 6. november 2014 Du vet ikke noe om kontakten oss i mellom Unnskyld da, var ikke stygt ment.. Unødvendig å være spydige regnet med dere kanskje hadde han oftere en oss Anonymous poster hash: 389ad...17a
Jade Skrevet 6. november 2014 #33 Skrevet 6. november 2014 Men hvis dere går fra hverandre, så er det jo ikke dumt å ha han på bilder? Han er jo broren til minstemann. 2
hjärterdam Skrevet 6. november 2014 #34 Skrevet 6. november 2014 Unnskyld da, var ikke stygt ment.. Unødvendig å være spydige regnet med dere kanskje hadde han oftere en oss Anonymous poster hash: 389ad...17a Jeg er ikke spydig, poenget mitt er at uansett hvor ofte et barn er hos den ene eller andre forelderen er det svært uheldig å "vise" at barnet ikke regnes med, uavhengig av hva man selv mener er det sannsynligvis det et barn vil tolke av et stort bilde av alle andre barn i familien mens h*n selv ikke er med på et søskenbilde. 1
Celtic Heart Skrevet 6. november 2014 #35 Skrevet 6. november 2014 Ta heller 3 bilder. Et av alle barna, ett av dine og et av hans. Uansett hvor lite man er hos samværsretten gjør det VONDT å bli holdt utenfor, og det er noe man føler på i veldig mange år. Synes du det er greit å få et barn til å føles seg utenfor? Hva om situasjonen hadde Vært motsatt, at ditt barn skulle holdes utenfor, hadde det da vært greit?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #36 Skrevet 6. november 2014 Ta heller 3 bilder. Et av alle barna, ett av dine og et av hans. Uansett hvor lite man er hos samværsretten gjør det VONDT å bli holdt utenfor, og det er noe man føler på i veldig mange år. Synes du det er greit å få et barn til å føles seg utenfor? Hva om situasjonen hadde Vært motsatt, at ditt barn skulle holdes utenfor, hadde det da vært greit? Jeg får ikke han til å føle seg utenfor, derfor jeg ville jeg høre med dere her inne siden samboer ser ikke problemet med det som nevnt tidligere så har samboer bilde av Sine barn, og min sønn føler seg ikke utenfor av den grunn. Han forstår at han har en annen pappa en de :-) Anonymous poster hash: 389ad...17a
Jade Skrevet 6. november 2014 #37 Skrevet 6. november 2014 Husk at faren hans har fått en "ny familie". Hadde sikkert vært fint for han å være med på familiebilde. For han er faktisk en del av den nye familien. Selv om han er der bare av og til. Kanskje dere voksne også skulle vært med på bildene JEG tror at han ville synes det var fint. Hva faren hans synes spiller lite i denne sammenhengen. Det er ikke han som har "mistet" faren sin x%. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #38 Skrevet 6. november 2014 Husk at faren hans har fått en "ny familie". Hadde sikkert vært fint for han å være med på familiebilde. For han er faktisk en del av den nye familien. Selv om han er der bare av og til. Kanskje dere voksne også skulle vært med på bildene JEG tror at han ville synes det var fint. Hva faren hans synes spiller lite i denne sammenhengen. Det er ikke han som har "mistet" faren sin x%. Ja kanskje vi kan ta bilde hvor alle er med :-) faren og moren var ikke sammen når han ble født så han føler ikke det som om han har mistet faren sin han har aldri sett de sammen og synes tanken er rar siden han har en stefar han er veldig glad i Vi får ta et bilde av alle, men jeg tar nok bilder av mine to alene også og han med søsteren alene Anonymous poster hash: 389ad...17a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #39 Skrevet 6. november 2014 Jeg ville tatt et bilde av alle tre, et av bare dine og et av han med sin søster. Anonymous poster hash: faa61...43a
Peter007 Skrevet 6. november 2014 #40 Skrevet 6. november 2014 Jeg ville tatt et av mine barn og alle barna sammen. Så tenker jeg at et alene av hansssønn. Dette er noe jeg ville tro passer bra i deres nye storfamilie med dine og mine barn. Lykke til med en løsning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå