Gå til innhold

Søsken bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta barna på fotografering, jeg har en gutt og en jente. Jeg skal betale for bildene selv :) samboer har en sønn fra før som er her av og til. Er det "slemt" av meg å kunn ta bilder av mine barn?

Viss ting skjærer seg med meg og samboer så vil jeg gjerne ha det bildet med meg, og tenker det er best å ta av mine to.

Samboer sier ikke noe på det, er bare jeg som tenker. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 389ad...17a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe galt i å ta bilde av dine barn, men synes det et rart at grunnen er i tilfelle dere går fra hverandre.... Det er vel ikke normalt å tenke sånn i et forhold.

Anonymous poster hash: eebec...697

• Liker 6
Skrevet

Ikke noe galt i å ta bilde av dine barn, men synes det et rart at grunnen er i tilfelle dere går fra hverandre.... Det er vel ikke normalt å tenke sånn i et forhold.

Anonymous poster hash: eebec...697

Nei men er vel fordi livet er veldig uforutsigbart :) vet han er mannen i

Mitt liv, kanskje jeg brukte det som eksempel bare for å ha en grunn til å ikke føle jeg gjør noe "galt"

Ts

Skrevet

Jeg hadde nok tatt med sønnen hans også på noen bilder. Jeg vet hvordan det er å bli holt unna slike ting og det er veldig vondt. Så kan dere forstørre et bilde av alle 3 og og et med dine 2.

• Liker 6
Skrevet

Kan dere ta flere bilder? Noen med og noen uten stesønnen din? Dere er jo tross alt en familie nå.

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns det er helt i orden. Evt. hvis du har lyst går det jo an å ta noen med dine barn og noen av alle tre?

Skrevet

Jeg hadde nok tatt med sønnen hans også på noen bilder. Jeg vet hvordan det er å bli holt unna slike ting og det er veldig vondt. Så kan dere forstørre et bilde av alle 3 og og et med dine 2.

Er ikke meningen å holde han unna, vil bare så gjerne ha bilde av mine to sammen :) jeg skal bare bestille et sån stort lerret bilde. Men vil ikke han skal føle seg utenfor..

Ts

Skrevet

Kan dere ta flere bilder? Noen med og noen uten stesønnen din? Dere er jo tross alt en familie nå.

Ja vet vi er det, er ikke meningen å holde han utenfor selv om han sikkert ikke merker det. Han er ikke så ofte hos oss.

Skrevet

Selv om det ikke mer meningen å holde han utenfor så vil han mest sabsynlug oppleve det slik.

Anonymous poster hash: 069c0...5a5

• Liker 5
Skrevet

Selv om det ikke mer meningen å holde han utenfor så vil han mest sabsynlug oppleve det slik.

Tror du det? Han vet jo at jeg er moren til de to, han har jo en mor han og som sikkert har store bilder av han :)

Skrevet

Hvis du bestiller et ekstra med han på, så er sikkert samboeren din med og spleiser. Og du kan jo sikkert etterbestille lerret med bare dine om det skulle bli slutt.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du bestiller et ekstra med han på, så er sikkert samboeren din med og spleiser. Og du kan jo sikkert etterbestille lerret med bare dine om det skulle bli slutt.

Ja får høre med han :)

Skrevet
AnonymBruker, on 06 Nov 2014 - 00:12, said:

Er ikke meningen å holde han unna, vil bare så gjerne ha bilde av mine to sammen :) jeg skal bare bestille et sån stort lerret bilde. Men vil ikke han skal føle seg utenfor..

Ts

Skjønner at du vil ha bilde av dine to sammen, men husk at det er du som bare har to barn, samboeren din har tre, kanskje han syns det er koselig å henge opp bilde av alle barna sine, og ikke bare de han har med deg.

Kanskje dere kan ta bilder av alle tre sammen i tillegg til de to minste sammen?

Hvis han ikke er så ofte hos dere kan det være han føler at han bare er på besøk de gangene han er der, kanskje det blir enda tydeligere hvis dere henger opp bilder av de to sammen uten ham. Sikkert ikke noe kjekt å ikke få være med på bildene av barna deres, når han tross alt også er barnet til samboeren din.

Anonymous poster hash: 10ea4...b19

Skrevet

Tror du det? Han vet jo at jeg er moren til de to, han har jo en mor han og som sikkert har store bilder av han :)

Barn tenker ikke slik. De tenker mer: hun vil ikke ha med meg på bildet, derfor er hun ikke glad i meg.

• Liker 6
Skrevet

Vi har tre barn, et hver og et felles. Det ville føles veldig feil å ha store bilder av de to jeg er mor til sammen og ikke hans.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke gå til en fotograf som ikke tar betalt per bilde? Der vi går betaler du en pakkepris og får alle bilder høyoppløselig. Da kan du ta mange forskjellige bilder, og fremkalle de du vil. Si fra hvis du trenger tips i Oslo.

Skrevet

Vi har tre barn, et hver og et felles. Det ville føles veldig feil å ha store bilder av de to jeg er mor til sammen og ikke hans.

Skjønner.. Jeg ser ikke det på samme måte, sikkert fordi jeg ikke har samme kontakt med han. Men forstår hva du mener :)

Skrevet

TsAnonymous poster hash: 389ad...17a

Om du bestiller et stort lerretsbilde å henger opp tror jeg garantert han vil føle seg utenfor. Jeg har nyfødt bilder av sønnen "min" oppe, men også bilder med alle 3 på.

Anonymous poster hash: f6930...354

Skrevet

Samme her, den tanken kunne ikke falt meg inn engang. Selv om ting skulle skjære seg med din samboer er jo forsatt sønnen hans dine barns søsken.
  • Liker 6
Skrevet

Også synes jeg faktisk det er minst like ille når du begrunner det med at han ikke så ofte er hos dere. Uavhengig av grunnen er han et barn som på mange måter har mistet faren sin, og da bør dere legge dere ekstra i selen for å vise at han hører til like mye som de andre. Og jeg synes det er skikkelig vondt å lese at du har tenkt å henge opp stort leretbilde av dine to uten broren deres. Selv om du har to biologisk, er dere faktisk en familie med tre barn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...