Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #1 Del Skrevet 20. juli 2004 Vi skal selge leiligheten vår nær sentrum på Oslo øst. Noen som har en eiendomsmegler å anbefale? Vi synes det er viktig at megleren er kjent i området, og kan veilede oss med klargjøring av leiligheten på en skikkelig måte, ikke bare kjøre moteretningen... Lave gebyrer er selvsagt alltid en fordel og kan oppveie for en god del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. juli 2004 #2 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg synes at Garanti gjorde en utmerket jobb da jeg solgte leiligheten min i sentrum øst. Har også hørt flere som er kjempefornøyd med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Matilda Skrevet 20. juli 2004 #3 Del Skrevet 20. juli 2004 DnB Sandaker har veldig godt rykte... De gjorde en bra jobb med leiligheten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 20. juli 2004 #4 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg brukte Krogsveen når jeg solgte min leilighet i sentrum øst, og var veldig fornøyd. Ellers er de som har salgskontorer i nærheten av der du bor som regel ganske oppdatert på nærmiljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. juli 2004 #5 Del Skrevet 20. juli 2004 Enig i at det kan være smart å bruke en "lokal" megler. Titt i vinduene hos forskjellige meglere og se om de har mange leiligheter for salg i ditt nærområde. Be evt. om å få se en oversikt over leiligheter som de HAR solgt (og prisen de fikk) i området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 20. juli 2004 #6 Del Skrevet 20. juli 2004 Moren min var godt fornøyd med Garanti da hun solgte huset sitt, og de var heller ikke dyrest, men realistisk på prisantydning. De var også lett tilgjengelig når vi lurte på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå