Gjest Lille-pus Skrevet 14. februar 2015 #101 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg tenker at siden rompa mi også er stor og stikker ut,så blir det litt snaut liksom, som om noe er for lite:p er alle kmd ordentlige? Det kan jeg ikke tenke meg, utifra målene så har du jo det supre 'hekkpartiet' Jeg blåser opp bildet jeg hentet fra Joannas Wardrobe (dette er hennes egne belter, og de er ikke dumme de heller. Jeg har et rødt med små hvite blomster... Hun vet hva hun driver med den damen også ) Alle mine KMD belter har vist seg å være veldig ornt'lige ja Med skikkelige hekter bak på ryggen, med brede elastiske stropper, gode fester for strømpene og med skikkelige justeringsklemmer. - ellers hadde jeg ikke kjøpt annet enn ett eneste ett hos dem. Jeg lukker festene som holder strømpene fast, sjekker at justeringsklemmene er lukket, putter i vaskepose, bruker litt Milo og ikke skyllemiddel, laveste sentrifugehastighet, og alt er ok, gang etter gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 15. februar 2015 #102 Del Skrevet 15. februar 2015 Kan skrive under på at KMD lager kvalitet. Selv er jeg 62 rundt livet og 91 rundt hofter, i KMD bruker jeg small. Det sitter godt, holder seg der det skal og passer min rumpe var selv nervøs på grunn av rumpa, men den nervøsiteten viste seg å ikke stemme. Derfor anbefaler jeg strømpebelter fra dette merket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 15. februar 2015 #103 Del Skrevet 15. februar 2015 Oh, nå skal jeg bare finne ut av franske tollregler (siden jeg ikke bor i Norge lenger), så skal jeg gå BANANAS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #104 Del Skrevet 15. februar 2015 Er det noen forskjell i kvalitet på Kiss me deadly og what katie did? Anonymous poster hash: 82cc2...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 15. februar 2015 #105 Del Skrevet 15. februar 2015 Er det noen forskjell i kvalitet på Kiss me deadly og what katie did?Anonymous poster hash: 82cc2...c64 Hvilken definisjon har du på begrepet kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 16. februar 2015 #106 Del Skrevet 16. februar 2015 Siden vi touch'et innom strømper for ikke så mange postene siden: Ett av mine bestilte par før jul var den gang utsolgt, og de skulle sendes så fort de ankom forhandler. Tiden gikk.... Pus har ok husk og sjekket innimellom om de var kommet.... I går kunne jeg se at de på nytt var på lager, så jeg sendte en liten mail til kundeservice hos forhandler. I dag kom det svar; Med beklagelse for at de ikke var sendt tidligere, og med et gratis ekstra par som plaster på såret (for ventetiden). Fantastisk service av Stockingshq, - måtte bare dele skrytet med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #107 Del Skrevet 16. februar 2015 Siden vi touch'et innom strømper for ikke så mange postene siden: Ett av mine bestilte par før jul var den gang utsolgt, og de skulle sendes så fort de ankom forhandler. Tiden gikk.... Pus har ok husk og sjekket innimellom om de var kommet.... I går kunne jeg se at de på nytt var på lager, så jeg sendte en liten mail til kundeservice hos forhandler. I dag kom det svar; Med beklagelse for at de ikke var sendt tidligere, og med et gratis ekstra par som plaster på såret (for ventetiden). Fantastisk service av Stockingshq, - måtte bare dele skrytet med dere Når får vi se bilde av Lille-pus utstyrt med disse da? Anonymous poster hash: 22d8b...14f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 16. februar 2015 #108 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Når får vi se bilde av Lille-pus utstyrt med disse da? Anonymous poster hash: 22d8b...14f Å ta bilder av ben med cuban heels er ikke gjort for den som eier de strømpekledde bena. Ergo tar du de bildene. Endret 16. februar 2015 av Lille-pus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #109 Del Skrevet 17. februar 2015 Lille-pus! Du burde ikke ha vist meg den pour moi siden på ebay, genialt for meg som er student og dårlig råd, og ikke kan kjøpe billig undertøy grunnet størrelse. Men Jeg har alltid hatt en elsk for undertøy, kan aldri få nok, og nå har jeg kjøpt alt for masse derfra allerede. Er så billig så føles liksom greit, helt til man plasser sammen alle beløpene jaja får sitte i mitt flotte nye undertøy mens jeg spiser havregryn resten av måneden! (Neida, så ille er det ikke)Anonymous poster hash: 7add3...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 17. februar 2015 #110 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Lille-pus! Du burde ikke ha vist meg den pour moi siden på ebay, genialt for meg som er student og dårlig råd, og ikke kan kjøpe billig undertøy grunnet størrelse. Men Jeg har alltid hatt en elsk for undertøy, kan aldri få nok, og nå har jeg kjøpt alt for masse derfra allerede. Er så billig så føles liksom greit, helt til man plasser sammen alle beløpene jaja får sitte i mitt flotte nye undertøy mens jeg spiser havregryn resten av måneden! (Neida, så ille er det ikke)Anonymous poster hash: 7add3...24e Du kjøpte først en for å sjekke om du traff på størrelse? - ja, det er veldig mye undertøy for veldig lite penger. Det skal jo være unødvendig å ikke kunne finne undertøy som passer selv om man er student med stram økonomi. Det er bare 11 dager igjen av måneden, så jeg håper det går godt. Og hvilket syn for havregrynene ! Dette settet fra franske Millesia kan anbefales. Flott håndtverk og perfekt passform. Kom i går, og har heldagsprøven sin i dag, med glans Endret 17. februar 2015 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #111 Del Skrevet 17. februar 2015 Du kjøpte først en for å sjekke om du traff på størrelse? - ja, det er veldig mye undertøy for veldig lite penger. Det skal jo være unødvendig å ikke kunne finne undertøy som passer selv om man er student med stram økonomi. Det er bare 11 dager igjen av måneden, så jeg håper det går godt. Og hvilket syn for havregrynene ! Dette settet fra franske Millesia kan anbefales. Flott håndtverk og perfekt passform. Kom i går, og har heldagsprøven sin i dag, med glans Ja, det var meg som kom frem til at jeg får prøve 65f i bher med padding, og 65e for bher uten, ligger vel midt i mellom eller noe slikt! Også prøvde jeg å se an bhene litt! De forrig jeg kjøpte var jo også brukbare, men føler de enten er bittelitt for store, eller bittelitt for små, men de sitter likevel veldig behagelig og ser kjempefine ut! Nå har jeg silikon, så kan jo være derfor jeg sliter litt med å finne størrelsen kanskje. Åh! Det var et nydelig undertøysett!Anonymous poster hash: 7add3...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. februar 2015 #112 Del Skrevet 21. februar 2015 Kjenner fristelsen banker på her nå. Dette syntes jeg var superlekkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 21. februar 2015 #113 Del Skrevet 21. februar 2015 meeeen slutt nå!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 21. februar 2015 #114 Del Skrevet 21. februar 2015 Er det bare meg som elsker Agent Provocateur og kunne tenke meg 99% av alt hver sesong? Jeg har så lyst på dette settet at jeg holder på å forgå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. februar 2015 #115 Del Skrevet 21. februar 2015 Jammen, da kjøper du det da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. februar 2015 #116 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Jeg måtte bare ha dette, - til bruk under den prikkete kjolen min Sammen utgjør de en komplett 'Pus', og jeg vet en mann som kommer til å se stor humor i den totaliteten. Grrrr..... Endret 21. februar 2015 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ophelia85 Skrevet 21. februar 2015 #117 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Er det bare meg som elsker Agent Provocateur og kunne tenke meg 99% av alt hver sesong? Jeg har så lyst på dette settet at jeg holder på å forgå. Jeg også! AP har fantastisk undertøy. Endret 21. februar 2015 av Ophelia85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #118 Del Skrevet 21. februar 2015 Denne ser ganske behagelig ut. Neste jeg bestiller. Det en vanlig tanga og en jock strap. Håper den faller i smak hos dama. Den er i 100% bomull. Anonymous poster hash: 3ed65...810 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #119 Del Skrevet 22. februar 2015 Denne ser ganske behagelig ut. Neste jeg bestiller. Det en vanlig tanga og en jock strap. Håper den faller i smak hos dama. Den er i 100% bomull. Anonymous poster hash: 3ed65...810 Oida.. Anonymous poster hash: f29d7...393 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 22. februar 2015 #120 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Jeg tillater meg å trekke definisjonen av begrepet 'undertøy' littegrann her nå. Fikk bare lyst til å dele en av de lekreste strømpehæler jeg vet om, Manhattan heel. - egen favoritt er fremdeles Cuban heel, men disse har en spesiell plass i kategorien av de litt mer outrerte hælene Beklager litt stort bilde, men det måtte nesten være såpass for å få frem hva som er spesielt med akkurat denne hæltypen. Fasongen er sagt å skulle speile Manhattan skyline. Lages ikke så ofte, så liker man dem og kommer over dem så lønner det seg ofte å ikke tenke for lenge før man sikrer seg et par eller to, for de forsvinner ofte ganske fort. Endret 22. februar 2015 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå