Gå til innhold

Inspirasjonstråd for undertøy - undertøysfantaster, unite!

Miss-Grey

Anbefalte innlegg

32E er det samme som vår 70E.

Var den romslig rundt brystkassen? Hvis den var det, så må du ned til 30 som tilsvarer vår 65, og opp i cup størrelse.

De har den i 30 helt opp tom. G cup i utgaven uten padding

Lenke

I utgaven med padding er største cup F (som er utsolgt i 30F, men uansett ikke er større enn 32E)...

Når jeg finstuderer bildene av modellen så er jeg nok enig i at den ikke ser stor ut i størrelsen nei.

Så dumt at det ikke traff med en gang.

Åj jeg mente 30E ikke 32, bare blandet størrelsene litt, kjøpte den altså i 30E. Men den er litt liten, den dekker brystene, men går ikke helt inntil huden mellom brystet. Men er det altså slik at jeg skal ha 65F/30F i bher med padding og 65E/30E i bher uten padding? Når jeg tenker over det så er alle bhene mine i 65F som er litt store uten padding, og de med padding er 65E, vet ikke helt hvordan jeg har fått til det, har bare byttet litt mellom de to størrelsene for å prøve å finne hva som kan passe :fnise:.

Men den er helt brukbar hvert fall :D og veldig deilig å ha på seg!

Anonymous poster hash: 7add3...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Åj jeg mente 30E ikke 32, bare blandet størrelsene litt, kjøpte den altså i 30E. Men den er litt liten, den dekker brystene, men går ikke helt inntil huden mellom brystet. Men er det altså slik at jeg skal ha 65F/30F i bher med padding og 65E/30E i bher uten padding? Når jeg tenker over det så er alle bhene mine i 65F som er litt store uten padding, og de med padding er 65E, vet ikke helt hvordan jeg har fått til det, har bare byttet litt mellom de to størrelsene for å prøve å finne hva som kan passe :fnise:.

Men den er helt brukbar hvert fall :D og veldig deilig å ha på seg!

Anonymous poster hash: 7add3...24e

Det hender at det blir bittelitt mindre plass i en BH med padding.

Ofte lurer jeg på om det ikke føles slik fordi paddingen gjør 'ytterskallet' stivere og ikke elastisk, men det er nå bare en følelse jeg har, - det er under ingen omstendigheter sagt at den er noe annet enn bare en følelse :fnise:

Det er jo heller ikke umulig at du er en av de heldige som ligger og vipper mellom E og F cup, helt avhengig av hvordan cup'en er sydd.

- ingen har sagt at det skal være spesielt enkelt innimellom.

Jeg synes du har konkludert ganske så smart med at du velger F cup når BH'en har padding, og så sjekker du litt på bilder (bruk gjerne produsenten sine sider, for de har vist alle modellene sine på ekte kvinner) når det kommer til BH modeller som er full cup og uten padding.

Jeg bruker 32E både med og uten padding, men har en følelse av at du fort kan ha et veldig godt poeng ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Satt og sorterte i tilbud i går kveld, og kom over denne quarter cup'en.

Syntes den var så søt at settet var verd å dele.

50916-00.jpg50945-01.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på teater i går og fikk virkelig prøvd min KMD strømpebelte, jeg må bare dele det med dere: For OM jeg er fornøyd! Alt satt som det skulle, skjørtet fikk en finere silhuett og så mye deiligere å ikke trenge å irritere meg over strømpebukser som sklir ned. Har brukt den før altså, men ønsket bare virkelig å trekke frem hvor fornøyd jeg er. Link HER (min er riktignok helsort, men tenkte det var verdt å dele likevel)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Så hyggelig å høre det er fler som er strålende fornøyd med dem :)

Sjekket og sortert de siste innkommende salgsmailer i kveld.

Tittet litt og sortert litt, - og kom frem til at dette (fra franske Simone Pérèle) hadde så fine detaljer i broderier, fra St. Gallen, at det var verd å dele bilder av:

1389088468p28497_c243_1-front.jpg?0-2431389088746p28502_c243_2-back.jpg?243

1389089071p28501_c243_2-back.jpg1390391676p28504_c243_1-front.jpg

Og med truser i mange ulike fasonger (det teller på pluss siden i min verden når Jolene har fortalt hvor fornøyd hun er med strømpebeltet sitt).

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan stroppene på Chantelle bh-ene er i større cup? Må ha D cup men hater disse brede stroppene. Sikler likevel på denne bh-en :)

http://images.bloomingdales.com/is/image/BLM/products/0/optimized/8335240_fpx.tif?wid=1200&qlt=90,0&layer=comp&op_sharpen=0&resMode=sharp2&op_usm=0.7,1.0,0.5,0&fmt=jpeg

Anonymous poster hash: 82cc2...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Noen som vet hvordan stroppene på Chantelle bh-ene er i større cup? Må ha D cup men hater disse brede stroppene. Sikler likevel på denne bh-en :)

http://images.bloomingdales.com/is/image/BLM/products/0/optimized/8335240_fpx.tif?wid=1200&qlt=90,0&layer=comp&op_sharpen=0&resMode=sharp2&op_usm=0.7,1.0,0.5,0&fmt=jpeg

Min 'beskjedne' erfaring er at bredden på stroppene er avhengig av modellen, ikke av cup størrelsen.

Har Marie Jo balconetter i 70E med stropper som er 0,5 cm brede

Ikke samme modell, men samme produsent (Marie Jo) av disse som lages fom. A cup tom. F cup:

marie_jo-gabrielle-0183-natural-0_340490

marie_jo-romy-0186-blue-0_3411449.jpg

Stroppene skal ikke bære vekten av puppene, så de skal være så smale de vil og passer til modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere et strømpebelte og strømper å anbefale til en som forsøker å finne sin indre strømpegudinne?

Kiss me deadly som jeg linket til tidligere i tråden. Fantastisk god å ha på! :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Så hyggelig å høre det er fler som er strålende fornøyd med dem :)

Sjekket og sortert de siste innkommende salgsmailer i kveld.

Tittet litt og sortert litt, - og kom frem til at dette (fra franske Simone Pérèle) hadde så fine detaljer i broderier, fra St. Gallen, at det var verd å dele bilder av:

1389088468p28497_c243_1-front.jpg?0-2431389088746p28502_c243_2-back.jpg?243

1389089071p28501_c243_2-back.jpg1390391676p28504_c243_1-front.jpg

Og med truser i mange ulike fasonger (det teller på pluss siden i min verden når Jolene har fortalt hvor fornøyd hun er med strømpebeltet sitt).

Åååååh, det var fint :hjerter:

Nå bruker ikke jeg string, litt synd .- for den var faktisk fin til string å være :)

Vanligvis synes jeg brede truser kan bli litt kjerring, men den var jo skikkelig fin!

Har de settet i sort? Eller mørkerødt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludodama

Forøvrig kjøpte jeg en BH/topp fra Birger et Mikkelsen jeg synes var både praktisk og fin.

Den kan brukes alene som BH, eller under topper/klær man synes blir for utringet foran/i ryggen og man ikke ønsker bruke vanlig singlet/underkjole

post-87844-0-82897300-1423940280_thumb.j

post-87844-0-37236000-1423940296_thumb.j

Endret av Ludodama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Har noen av dere et strømpebelte og strømper å anbefale til en som forsøker å finne sin indre strømpegudinne?

Tør du åpne den døren? :fnise:

Jeg tror vi er opptil flere gitt, - men jeg er jo ikke tung å be da vet du :)

Vi starter med beltet tenker jeg. Når det er på plass så er det å finne strømper akkurat som å være 7 år og få fripass i godtebutikken :blush:

Jeg anbefaler varmt å velge 6 stropper. 3 på hvert ben. Da sitter strømpene godt på hele kvelden eller hele dagen og kvelden.

De kommer som smale og som brede (tipper du vet alt dette...bær over med meg, det kan være andre som følger tråden og temaet med interesse uten å melde seg).

- noen kvinner har liten livlinje, andre har et veldig tydelig liv.

Om du har et tydelig liv så har jeg så lyst til å si at de smale beltene fra Kiss Me Deadly er helt supre.

Da bruker du denne størrelsestabellen (Kiss Me Deadly)

Akkurat nå vet jeg bare om en butikk som har alle størrelser inne, så send meg en PM så ruter jeg deg dit med en gang.

Ja, beklager at jeg er litt kip nå, men disse blir så fort utsolgt, så når noen spør så setter jeg dem øverst på listen.

Eller har Stockingshq nå gjort redesign på beltene sine, og lager nå også XS (de var litt store i størrelsen før. Veldig bra, men litt store, noe som kunne gi litt utfordringer).

Beltene er ikke smale, men av retro-modell.

Veldig mye og bra belte til overkommelig pris :)

Styr unna beltene med 4 stropper, tro meg...du vil foretrekke 6 stropper. Lenke

Vi starter der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Åååååh, det var fint :hjerter:

Nå bruker ikke jeg string, litt synd .- for den var faktisk fin til string å være :)

Vanligvis synes jeg brede truser kan bli litt kjerring, men den var jo skikkelig fin!

Har de settet i sort? Eller mørkerødt?

Kun den ene er string. De to andre er ikke string ;)

Ja, enig. Jeg syntes det var snaslekkert, og supert at det er tre ulike truser å velge mellom (string inkludert).

Flere ulike BH modeller i samme serie også....

Å pokker heller, jeg deler. Ta meg for reklame den som vil (kanskje jeg egentlig har feil yrke? :klo: )

Push up Triangel

1389088401p28498_c243_1-front.jpg1389088516p28499_c243_2-back.jpg

Full cup Full cup control

1389088568p28369_c243_1-front.jpg1390391655p28496_c243_1-front.jpg

og så den half cup'en som jeg hadde med sammen med trusene (valgte jo den siden det er min modell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tør du åpne den døren? :fnise:

Jeg tror vi er opptil flere gitt, - men jeg er jo ikke tung å be da vet du :)

Vi starter med beltet tenker jeg. Når det er på plass så er det å finne strømper akkurat som å være 7 år og få fripass i godtebutikken :blush:

Jeg anbefaler varmt å velge 6 stropper. 3 på hvert ben. Da sitter strømpene godt på hele kvelden eller hele dagen og kvelden.

De kommer som smale og som brede (tipper du vet alt dette...bær over med meg, det kan være andre som følger tråden og temaet med interesse uten å melde seg).

- noen kvinner har liten livlinje, andre har et veldig tydelig liv.

Om du har et tydelig liv så har jeg så lyst til å si at de smale beltene fra Kiss Me Deadly er helt supre.

Da bruker du denne størrelsestabellen (Kiss Me Deadly)

Akkurat nå vet jeg bare om en butikk som har alle størrelser inne, så send meg en PM så ruter jeg deg dit med en gang.

Ja, beklager at jeg er litt kip nå, men disse blir så fort utsolgt, så når noen spør så setter jeg dem øverst på listen.

Eller har Stockingshq nå gjort redesign på beltene sine, og lager nå også XS (de var litt store i størrelsen før. Veldig bra, men litt store, noe som kunne gi litt utfordringer).

Beltene er ikke smale, men av retro-modell.

Veldig mye og bra belte til overkommelig pris :)

Styr unna beltene med 4 stropper, tro meg...du vil foretrekke 6 stropper. Lenke

Vi starter der :nigo:

Jeg må bare spørre: hvordan blir disse når man har smal midje og brede hofter? Passer de da?

For å si det slik så er midjemål ved navle 76 cm og hoftemål på mitt bredeste 115 cm.

Endret av Cershae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg må bare spørre: hvordan blir disse når man har smal midje og brede hofter? Passer de da?

For å si det slik så er midjemål ved navle 76 cm og hoftemål på mitt bredeste 115 cm.

Tro om vi kan ta en liten sjanse ved å titte på en av KMD's med brukte modeller, Morgana, med det smale belte på:

05b02ba635b4df746ae2aaa7ef94c5582c048eaa41fc065bdd520b189d4734808485edb62cc1a8ca

Jeg mistenker at det vil gå veldig greit, - fordi ingen av beltene går ned på baksiden, og de er laget i stretch lycra :).

De brede beltene er konstruert på samme måte, de går heller ikke ned bak, og siden beltene sitter på livets smaleste punkt så er det det målet du velger betet ditt etter selv om beltet er 'dypere i front og på sidene så er det ikke tett på baksiden.

- her vist ved et belte fra en annen bra produsent:

Joannas%20Wardrobe%20Ella%206%20Strap%20Joannas%20Wardrobe%20Ella%206%20Strap%20Joannas%20Wardrobe%20Ella%206%20Strap%20

- skal gjøre som best jeg kan med å hjelpe :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillepus! Hvor mye koster frakten til Kiss me deadly? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tro om vi kan ta en liten sjanse ved å titte på en av KMD's med brukte modeller, Morgana, med det smale belte på:

05b02ba635b4df746ae2aaa7ef94c5582c048eaa41fc065bdd520b189d4734808485edb62cc1a8ca

Jeg mistenker at det vil gå veldig greit, - fordi ingen av beltene går ned på baksiden, og de er laget i stretch lycra :).

De brede beltene er konstruert på samme måte, de går heller ikke ned bak, og siden beltene sitter på livets smaleste punkt så er det det målet du velger betet ditt etter selv om beltet er 'dypere i front og på sidene så er det ikke tett på baksiden.

- her vist ved et belte fra en annen bra produsent:

Joannas%20Wardrobe%20Ella%206%20Strap%20Joannas%20Wardrobe%20Ella%206%20Strap%20Joannas%20Wardrobe%20Ella%206%20Strap%20

- skal gjøre som best jeg kan med å hjelpe :rodme:

Gode modeller, takk :) men je synes det ser litt snaut ut bak, hvis du skjønner? Jeg kan ikke bruke korsett fordi jeg ikke finner noe som passer på puppene samtidig som det skal passe over hoftene. Finner heller ingen som stopper ved navlen fordi jeg går ganske fort ut i bredden :P lurer på om jeg skal prøve meg på en slik, selv om det ikke var helt det jeg hadde sett for meg :) bare huske på at den må være kort bak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Gode modeller, takk :) men je synes det ser litt snaut ut bak, hvis du skjønner? Jeg kan ikke bruke korsett fordi jeg ikke finner noe som passer på puppene samtidig som det skal passe over hoftene. Finner heller ingen som stopper ved navlen fordi jeg går ganske fort ut i bredden :P lurer på om jeg skal prøve meg på en slik, selv om det ikke var helt det jeg hadde sett for meg :) bare huske på at den må være kort bak ;)

Ikke helt sikker på om jeg tar korrekt nøyaktig hva du mener med 'litt snaut bak' nei.

Jeg har målt nå, på ett av mine egne smale KMD belter, og på det smaleste punktet (der hvor det hektes sammen akkurat som en BH, med en rad med 3 hekter) er det 6 cm bredt.

Så kommer de elastiske stroppene med justeringsklemmer for innstilling av lengden på hver stropp.

- det er viktig at det er skikkelige justeringsklemmer og ikke slike justeringer som brukes på BH'er fordi de vil skli etterhvert, klemmer holder seg solid på plass.

Her er en av klemmene åpnet

- og her er den lukket igjen

Da vil strekket i strømpene også holde beltet pent på plass, det er også grunnen til at det må være gode justeringsklemmer.

Jeg kastet et rosa, smalt KMD belte på et håndklede og tok noen demobilder :fnise:

- det rosa lager de ikke lenger, men det var det som lå åpent tilgjengelig på badet..

Bildene er klare og store, så klikker man på dem så blir detaljene klart synlige :).

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på om jeg tar korrekt nøyaktig hva du mener med 'litt snaut bak' nei.

Jeg har målt nå, på ett av mine egne smale KMD belter, og på det smaleste punktet (der hvor det hektes sammen akkurat som en BH, med en rad med 3 hekter) er det 6 cm bredt.

IMG_1927(2).JPG

Så kommer de elastiske stroppene med justeringsklemmer for innstilling av lengden på hver stropp.

- det er viktig at det er skikkelige justeringsklemmer og ikke slike justeringer som brukes på BH'er fordi de vil skli etterhvert, klemmer holder seg solid på plass.

Her er en av klemmene åpnet

IMG_1928(2).JPG

- og her er den lukket igjen

IMG_1929.JPG

Da vil strekket i strømpene også holde beltet pent på plass, det er også grunnen til at det må være gode justeringsklemmer.

Jeg kastet et rosa, smalt KMD belte på et håndklede og tok noen demobilder :fnise:

- det rosa lager de ikke lenger, men det var det som lå åpent tilgjengelig på badet..

Bildene er klare og store, så klikker man på dem så blir detaljene klart synlige :).

Jeg tenker at siden rompa mi også er stor og stikker ut,så blir det litt snaut liksom, som om noe er for lite:p er alle kmd ordentlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...