AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #41 Del Skrevet 12. desember 2014 Sticky toffee settet til miss grey er forresten satt ned til halv pris på theoutnet mange størrelser igjen! Anonymous poster hash: bdb71...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 22. januar 2015 #42 Del Skrevet 22. januar 2015 --- snipp ------ Du må gjerne oppdatere meg hvis du er fornøyd med strømpebeltet, det er utrolig viktig at slikt er funksjonelt og holder hele dagen. Det første strømpebeltet jeg kjøpte, ble anskaffet i en norsk klesbutikk for 7-8 år siden. Det hadde ingen støtte, 4 smale stropper og plastklips. Etter den opplevelsen har jeg valgt å bestille på nett, rett og slett fordi det meste som er å få tak i her i landet er beregnet på andre ting en funksjonell bruk Lang og god prøveperiode regner jeg nå som vel overstått. Beltet får ståkarakter ja. En svært positiv detalj er at plasseringen av de bakerste stroppene er helt perfekt for klassiske nylonstrømper med søm og finishing hole. Så perfekt at festet på stroppene kan plasseres midt i selve finishing hole't og sømmen ligger helt perfekt og helt loddrett nedover leggen hele tiden. - kjørte en prøverunde med cuban heel en hel dag på jobb for å ta den siste kvalitetssjekken av beltet Beltet er ikke av de rimeligste (jeg kjøpte mitt på et 12 timers salg i butikken), men jeg gir det karakter 5+. Om andre vil synes det er verd å gi såpass mye for et strømpebelte er en helt annen sak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #43 Del Skrevet 22. januar 2015 Noen som kan gi meg undertøys hjelp her inne ? Bruker 65E/F litt avhengig av selve bhen, burde egentlig hatt 60 rundt tror jeg, for begynner midt på 65 og må ganske raskt inn på det strammeste. Liker at undertøyet ser sexy ut, men likevel elegant, og at det er av en viss kvalitet. Er ikke noe fan av utseende på change bhene for eksempel. Også syntes jeg bher på hm etc ser skikkelig billige ut i stoffet om dere skjønner hva jeg mener. (De har uansett ikke i nærheten av min størrelse...) Problemet mitt er at jeg lever veldig på budsjett nå og det kommer nok ikke til å bedre seg med det første, så trenger noe som ikke er alt for dyrt, helst ikke mer enn 300 kr maks for en bh, vil helst kjøpe sett også. Har per i dag bare to bher som er i riktig størrelse så ja. Anonymous poster hash: 7add3...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 22. januar 2015 #44 Del Skrevet 22. januar 2015 Noen som kan gi meg undertøys hjelp her inne ? Bruker 65E/F litt avhengig av selve bhen, burde egentlig hatt 60 rundt tror jeg, for begynner midt på 65 og må ganske raskt inn på det strammeste. Liker at undertøyet ser sexy ut, men likevel elegant, og at det er av en viss kvalitet. Er ikke noe fan av utseende på change bhene for eksempel. Også syntes jeg bher på hm etc ser skikkelig billige ut i stoffet om dere skjønner hva jeg mener. (De har uansett ikke i nærheten av min størrelse...)Problemet mitt er at jeg lever veldig på budsjett nå og det kommer nok ikke til å bedre seg med det første, så trenger noe som ikke er alt for dyrt, helst ikke mer enn 300 kr maks for en bh, vil helst kjøpe sett også. Har per i dag bare to bher som er i riktig størrelse så ja. Anonymous poster hash: 7add3...24e Jeg kan jo tipse om at Britiske Pour Moi? kanskje kan være verd å se på? De har akkurat nå salg, som har pågått en stund så det kan begynne å bli utsolgt desverre, men det kan jo være mulig du finner noe du liker, og i så tilfellet er det jo strålende. Lenke til salgssidene i produsentens onlinebutikk. I tillegg så har vi en 'outlet' på ebay som også selger Pour Moi?, og de er virkelig billige. Varene er ekte, butikken leverer og de snyter deg ikke. Jeg bruker dem og liker dem. Lenke sortert på BH'er i 30F (65F) til Pour Moi Clearance, men søk gjerne litt etter E cup også. Om du må ned i 60 så produserer de desverre ikke det, 65 er minste omkrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #45 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg kan jo tipse om at Britiske Pour Moi? kanskje kan være verd å se på? De har akkurat nå salg, som har pågått en stund så det kan begynne å bli utsolgt desverre, men det kan jo være mulig du finner noe du liker, og i så tilfellet er det jo strålende. Lenke til salgssidene i produsentens onlinebutikk. I tillegg så har vi en 'outlet' på ebay som også selger Pour Moi?, og de er virkelig billige. Varene er ekte, butikken leverer og de snyter deg ikke. Jeg bruker dem og liker dem. Lenke sortert på BH'er i 30F (65F) til Pour Moi Clearance, men søk gjerne litt etter E cup også. Om du må ned i 60 så produserer de desverre ikke det, 65 er minste omkrets. Åh tusen takk!! Der var det mye fint!! Nå vet jeg hva jeg skal bruke kvelden på!! HeheAnonymous poster hash: 7add3...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 23. januar 2015 #46 Del Skrevet 23. januar 2015 Et lite kjapt spørsmål bare: Jeg bruker 65D hos Cubus og 65E hos Change. Hvilken størrelse skal jeg gå for hos kvalitetsbutikker da? 65E? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 23. januar 2015 #47 Del Skrevet 23. januar 2015 Et lite kjapt spørsmål bare: Jeg bruker 65D hos Cubus og 65E hos Change. Hvilken størrelse skal jeg gå for hos kvalitetsbutikker da? 65E? Hvilke merker er det du kjøper hos Cubus? Change kjenner jeg ikke. Og vilke merker tenker du på i kvalitetsbutikker? Spør fordi merkene kan være litt ulike og modellene er litt ulike.. Kvalitetsbutikkene må du vel nesten besøk, og da er det aller beste rådet å prøve for å sikre at du får riktig størrelse og riktig modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 23. januar 2015 #48 Del Skrevet 23. januar 2015 Hvilke merker er det du kjøper hos Cubus? Change kjenner jeg ikke. Og vilke merker tenker du på i kvalitetsbutikker? Spør fordi merkene kan være litt ulike og modellene er litt ulike.. Kvalitetsbutikkene må du vel nesten besøk, og da er det aller beste rådet å prøve for å sikre at du får riktig størrelse og riktig modell. Hos Cubus kjøper jeg Cubus eget merke. Kjøpte fra ebayselgeren du linket til da, Pour Moi, strl 30C.. Kosta så å si ingenting så skal teste den Synd at ikke BH størrelser kan være like standard skostørrelser ;p Slitsomt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 24. januar 2015 #49 Del Skrevet 24. januar 2015 Hvor syntes du størrelsene til Pour Moi er? Vurderer å kjøpe meg en bh, men hadde vært fint å høre fra ei som har erfaring med merket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 24. januar 2015 #50 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Hvor syntes du størrelsene til Pour Moi er? Vurderer å kjøpe meg en bh, men hadde vært fint å høre fra ei som har erfaring med merket Jeg har jo bare mine andre 'normale' merker å sammenlikne med, men siden jeg bruker 70E i Marie Jo og Lise Charmel så bruker jeg det som definisjonen på 'normalt' nå. Det, som med alle andre merker, litt varisjaon mellom modellene. St Tropez modellen er litt større enn Mari Jo sine modeller - der bruker jeg 32D, men kan også bruke 32DD De andre modellene bruker jeg 32E (70E), selv om mange sier at britisk DD er det samme som europeisk E så vil jeg fremdeles mene at britisk DD er 3/4 av en E cup Fordelen med Pour Moi? er at de ikke er spesielt romslige i omkretsen. Der er de stramme og gode. Så stramme at når 32E har vært utsolgt så har jeg glatt kunnet velge 34DD istedet, og det sitter som et skudd. Med andre ord synes jeg de er 'normale' nok i størrelsen til at jeg vet at de passer når jeg bestiller. Jeg bruker litt tid til å se på bildene også, for å se hvordan den enkelte modellen sitter på henne som viser den frem. Man ser endel av størrelsen der også, om en modell er litt romslig eller om den er ganske liten (det har jeg ikke sett hos Pour Moi?, men de lager et bra utvalg i cup størrelser). Edit: Jeg vet hvor vanskelig det kan være å være student, bruke størrelser som nesten aldri er på tilbud, og som ikke er å finne i 'billigbutikkene', - det er defor jeg deler Pour Moi? utsalget alt jeg kan Endret 24. januar 2015 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 24. januar 2015 #51 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Men faaanken asså,at jeg skulle finne denne tråden da!! :D curvy-kate-starlet-balconette-bra curvy-kate-daisy-chain-plunge-bra-black Fantasie-esme-full-cup-bra-red fauve-coco-underwired-balcony-bra-willow fauve-coco-balconette-bra-mulberry flirtelle-ellie-padded-bra-purple Curvy Kate Entice Balconette Bra Ivory_Gold Curvy Kate Dare Plunge Bra Blush_Black Curvy Kate Emily Balconette Bra Grape-black. Kris Line Jasmine Violet.-kun bh'n Endret 24. januar 2015 av Kårky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 24. januar 2015 #52 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg har jo bare mine andre 'normale' merker å sammenlikne med, men siden jeg bruker 70E i Marie Jo og Lise Charmel så bruker jeg det som definisjonen på 'normalt' nå. Det, som med alle andre merker, litt varisjaon mellom modellene. St Tropez modellen er litt større enn Mari Jo sine modeller - der bruker jeg 32D, men kan også bruke 32DD De andre modellene bruker jeg 32E (70E), selv om mange sier at britisk DD er det samme som europeisk E så vil jeg fremdeles mene at britisk DD er 3/4 av en E cup Fordelen med Pour Moi? er at de ikke er spesielt romslige i omkretsen. Der er de stramme og gode. Så stramme at når 32E har vært utsolgt så har jeg glatt kunnet velge 34DD istedet, og det sitter som et skudd. Med andre ord synes jeg de er 'normale' nok i størrelsen til at jeg vet at de passer når jeg bestiller. Jeg bruker litt tid til å se på bildene også, for å se hvordan den enkelte modellen sitter på henne som viser den frem. Man ser endel av størrelsen der også, om en modell er litt romslig eller om den er ganske liten (det har jeg ikke sett hos Pour Moi?, men de lager et bra utvalg i cup størrelser). Edit: Jeg vet hvor vanskelig det kan være å være student, bruke størrelser som nesten aldri er på tilbud, og som ikke er å finne i 'billigbutikkene', - det er defor jeg deler Pour Moi? utsalget alt jeg kan Tusen takk for svar Lille-Pus. Da blir det noen bher på meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 24. januar 2015 #53 Del Skrevet 24. januar 2015 Tusen takk for svar Lille-Pus. Da blir det noen bher på meg også Og jeg krysser fingrene for at de passer når de kommer. Det føles som et lite sjansespill når man ikke kjenner merket, men her er prisen slik at man kan mikse produkter sammen i de ulike bestillingene og komme under de berømte 350,- NOK inkl. pakking og forsendelse (les: Porto). Det gjør det mye mer behagelig. Valgte du å handle fra Pour Moi Clearance? - det er det billigst om de har størrelsen din inne i den modellen du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 24. januar 2015 #54 Del Skrevet 24. januar 2015 Og jeg krysser fingrene for at de passer når de kommer. Det føles som et lite sjansespill når man ikke kjenner merket, men her er prisen slik at man kan mikse produkter sammen i de ulike bestillingene og komme under de berømte 350,- NOK inkl. pakking og forsendelse (les: Porto). Det gjør det mye mer behagelig. Valgte du å handle fra Pour Moi Clearance? - det er det billigst om de har størrelsen din inne i den modellen du vil ha Ja, jeg valgte Pour Moi Clearance. Veldig veldig billig! Utrolig mye fint også. Og det passer student lommaboka mi. Har på en måten bare råd til å kjøpe en ordentlig bh i året føler jeg. Men her kan jeg jo faktisk kjøpe flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #55 Del Skrevet 25. januar 2015 Noen som kan hjelpe meg med å finne et strømpebelte? Jeg har aldri hatt det før, men vil gå over fra stay-ups til strømper 😊 Det jeg ønsker meg er: -sexy, men først og fremst funksjonelt! -svart, rød, lilla, farger eller ikke farger spiller ingen rolle -studentvennlig pris -ikke et som går for langt opp på magen (blir litt kvelt da) Er 22 år, om det har noe å si.. Var mye lekkert her inne 😍Anonymous poster hash: 76e13...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #56 Del Skrevet 25. januar 2015 http://change.com/no/exclusive-4.html Hvordan forstår jeg størrelsen? Anonymous poster hash: 76e13...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 25. januar 2015 #57 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) Jeg har blitt så begeistret for dette settet at jeg legger det inn her til felles beskuelse. Ting tar tid, men nå er det i posten, så jeg venter 'litt' utålmodig må jeg si Endret 26. januar 2015 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 2. februar 2015 #58 Del Skrevet 2. februar 2015 Blått er en pen farve. Dette var så pent at jeg legger det som inspirasjon for damene ('gutta' har jo klart fortalt at slikt som dette liker iallefall ikke de! ) Fransk merke, Millesia, modellen heter 'Opium'. - tro om noen her hjemme selger det? Litt spennende at trusene var såpass høye (burde passe supert over et strømpebelte?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 2. februar 2015 #59 Del Skrevet 2. februar 2015 Er det noen som vet om brede strømpeholdere i sorte blonder? Og Lille-pus; den kjolegreia+skjørtet du viste i en annen tråd fra Kiss me Deadly i sort: er den stram i passformen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 2. februar 2015 #60 Del Skrevet 2. februar 2015 Er det noen som vet om brede strømpeholdere i sorte blonder? Og Lille-pus; den kjolegreia+skjørtet du viste i en annen tråd fra Kiss me Deadly i sort: er den stram i passformen? Tenker du tenker på det sorte, gjennomsiktige skjørtet sydd av en korsettmaker på Gurnesey? Dette? Egen erfaring er at du kan la størrelsesguiden til Kiss Me Deadly økes med en tomme for de oppgitte størrelsene. - med andre ord; ligger du mellom to størrelser så vil du ikke få store problemer om du velger den minste av dem. PM for strømpebelte (det er ting som tar tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå