Miss-Grey Skrevet 11. november 2014 Forfatter #21 Del Skrevet 11. november 2014 Okei, jeg er med... Jeg kjøpte meg med veldig fint undertøy i London, og er storfornøyd! Så utrolig fint! Likte spesielt den nederste. Misunner deg forøvrig undertøysshopping i London, men jeg regner med at jeg hadde vært ganske blakk når jeg kom tilbake, så det er kanskje best jeg lar være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 11. november 2014 Forfatter #22 Del Skrevet 11. november 2014 Er forresten i gang med å skifte ut mye av undertøysbeholdningen, det skulle vært gjort for lenge siden. Jeg har levd på budsjett de siste årene, og undertøy har dessverre blitt nedprioritert. Nå er disse godbitene på vei hjem til meg: Mimi Holliday Oyster Slip Mimi Holliday Flambe bra (har softcup-versjonen av denne fra før, samt underdeler og strømpebelte) Mimi Holliday Pizazz slip (jeg må innrømme at jeg er litt usikker på fargen, selv om jeg visstnok kler gult) I tillegg har jeg kjøpt flere undertøyssett, men jeg skal ikke spamme tråden alt for mye på en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesiren Skrevet 11. november 2014 #23 Del Skrevet 11. november 2014 Utrolig mye fint undertøy som postes her! Her skal jeg følge med:) (..og i morgen er det visst lønningsdag ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 12. november 2014 #24 Del Skrevet 12. november 2014 Har forelsket meg i dette settet som heter "Jardin Impérial" fra Maison Close. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 12. november 2014 #25 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Okei, jeg er med... Jeg kjøpte meg med veldig fint undertøy i London, og er storfornøyd! Er det dette settet du kjøpte? Dritfint! Endret 12. november 2014 av Booker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 12. november 2014 #26 Del Skrevet 12. november 2014 Er det dette settet du kjøpte? Dritfint! Ja, men jeg kjøpte settet med en push up BH fremfor balconette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 12. november 2014 #27 Del Skrevet 12. november 2014 Har forelsket meg i dette settet som heter "Jardin Impérial" fra Maison Close. Kan vi dele den forelskelsen? W-O-W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 13. november 2014 Forfatter #28 Del Skrevet 13. november 2014 Har forelsket meg i dette settet som heter "Jardin Impérial" fra Maison Close. Fantastisk fint! Måtte google Maison Close med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 13. november 2014 Forfatter #29 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg går av og til med strømper og strømpeholder, og har endelig investert i et par kvalitetsstrømper, etter inspirasjon fra Lille-Pus. Valget falt på disse: Mine er riktignok i en litt annen fargenyanse, men jeg tror det blir bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #30 Del Skrevet 18. november 2014 Har havnet i et avstandsforhold og vil overraske han neste gang jeg kommer på besøk Noen som har gode forslag til undertøy som kan passe for en med litt ekstra på magen, lår og rompe? Har 75E og gjerne student vennlig pris Anonymous poster hash: 4bcc0...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 18. november 2014 #31 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Jeg går av og til med strømper og strømpeholder, og har endelig investert i et par kvalitetsstrømper, etter inspirasjon fra Lille-Pus. Valget falt på disse: Mine er riktignok i en litt annen fargenyanse, men jeg tror det blir bra! Det er lite er så nydelig som et strømpepar i 100% nylon med et klassisk 'finishing hole' nesten i toppen. Håper de står til forventningene, Miss-Gray. Edit: Og når de klassiske strømpene laget på de gamle maskinenen fra 40-/50-tallet blir lagt på bordet så kan jeg jo dele mitt siste kjøp (ikke levert ennå) for å holde dem oppe og på plass: Lenke Helt ren og fin blonde (min er sort), 6 brede stropper med skikkelige justeringsklemmer og klassiske fester. Blir interessant å få den i hus og prøve den en god uke i jobbsammenheng med mye sitt ned, reis opp, trapper og springing i ganger. Beste testen et strømpebelte kan få. Endret 18. november 2014 av Lille-pus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 18. november 2014 #32 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Tenkte et var gøy å dele litt av de mer spesielle sakene i den romslige undertøysskuffen min med dere BH'ene fra Kiss Me Deadly (KMD) er litt spesielle, men de er meget behagelige å ha på. Alle plaggene i dette innlegget er fra Kiss Me Deadly. Noen av dem er fremdeles i salg, andre er borte fra markedet nå. Dette settet. BH'en er superherlig å gå med. Dette settet i grønt og sort. BH'en er lekker med sine to lag hvor den sorte blonden ligger innerst f Og en av mine favoritter, 'The Vargas Dress' - en korselett mer eller mindre. . Har den i sort - og denne utgaven som har et ganske tydelig crime noir preg i sort og rødt Og en liten snacky sak som er lekker grunnet farvekombinasjonene (Den er ikke egnet til å skli lett ut av eller inn i, beregn tid, - akkurat som med Vargas dressene) Så avslutter jeg kveldens fristelser for noen, med KMDs Tap pants i sort og purpur. - perfekte å trekke over strømpebeltet og så vide at de fungerer supert som erstatning for underskjørt under f.eks. et blyantskjørt eller en smal kjole: Endret 19. november 2014 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 19. november 2014 Forfatter #33 Del Skrevet 19. november 2014 Det er lite er så nydelig som et strømpepar i 100% nylon med et klassisk 'finishing hole' nesten i toppen. Håper de står til forventningene, Miss-Gray. Edit: Og når de klassiske strømpene laget på de gamle maskinenen fra 40-/50-tallet blir lagt på bordet så kan jeg jo dele mitt siste kjøp (ikke levert ennå) for å holde dem oppe og på plass: Lenke Helt ren og fin blonde (min er sort), 6 brede stropper med skikkelige justeringsklemmer og klassiske fester. Blir interessant å få den i hus og prøve den en god uke i jobbsammenheng med mye sitt ned, reis opp, trapper og springing i ganger. Beste testen et strømpebelte kan få. Undertøyet du har postet bilde av var utrolig fint, og det samme gjelder strømpebeltet! Jeg må innrømme at jeg ikke kjenner så godt til merket Kiss Me Deadly, selv om jeg har lest mye pent på nett. Likte spesielt korseletten med lilla stropper. Du må gjerne oppdatere meg hvis du er fornøyd med strømpebeltet, det er utrolig viktig at slikt er funksjonelt og holder hele dagen. Det første strømpebeltet jeg kjøpte, ble anskaffet i en norsk klesbutikk for 7-8 år siden. Det hadde ingen støtte, 4 smale stropper og plastklips. Etter den opplevelsen har jeg valgt å bestille på nett, rett og slett fordi det meste som er å få tak i her i landet er beregnet på andre ting en funksjonell bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 19. november 2014 Forfatter #34 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Gikk til anskaffelse av dette settet for ikke lenge siden, samt BH'en under med matchende underdel: Mimi Holliday Bisou Bisou Strawberry Jeg trengte også et sett som kunne brukes under lyse klær uten å bli gjennomsiktig. Jeg er fortsatt ikke helt sikker på hva jeg synes om dette, men det var langt bedre enn de andre alternativene jeg hadde sett på: Mimi Holliday Sticky Toffee I tillegg ble det disse: Mimi Holliday Raspberry Ripple Mimi Holliday Meringue (bildet yter ikke undertøyet noen rettferdighet, det er mye finere på!) Nå har jeg kjøpt inn alt det jeg trengte for en stund, så det blir nok ikke så mange nyinnkjøp fremover. Er glad for at yndlingsmerket mitt ikke er så lett tilgjengelig i Norge, det gjør det litt lettere å begrense seg. Endret 19. november 2014 av Miss-Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 19. november 2014 #35 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Undertøyet du har postet bilde av var utrolig fint, og det samme gjelder strømpebeltet! Jeg må innrømme at jeg ikke kjenner så godt til merket Kiss Me Deadly, selv om jeg har lest mye pent på nett. Likte spesielt korseletten med lilla stropper. Du må gjerne oppdatere meg hvis du er fornøyd med strømpebeltet, det er utrolig viktig at slikt er funksjonelt og holder hele dagen. Det første strømpebeltet jeg kjøpte, ble anskaffet i en norsk klesbutikk for 7-8 år siden. Det hadde ingen støtte, 4 smale stropper og plastklips. Etter den opplevelsen har jeg valgt å bestille på nett, rett og slett fordi det meste som er å få tak i her i landet er beregnet på andre ting en funksjonell bruk Du skal få en oppdatering på strømpebeltet når jeg har prøvd det et par dager Kiss Me Deadly er ikke så kjente som What Katie Did. De er ikke så mange ansatte heller (færre enn 10), men jeg liker det de lager og jeg liker at de lager de beste strømpebeltene jeg så langt har vært borti (var sånn jeg fant dem, ved søk etter et nytt). Helt nydelige de settene du la inn bilder av over her Endret 19. november 2014 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 10. desember 2014 #36 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Lovet bort en oppdatering på et strømpebelte: I går fikk jeg da endelig hentet det. - først var det forsinket levert inntil butikken (den er grei, det er slikt som kan skje for de fleste, og de gav beskjed og tilbød seg å sende resten av bestillingen i forveien om jeg ville det. Det takket jeg nei til, jeg kunne vente (og ikke ville jeg ha 2 runder i tollavdelingen til Posten heller). Så i går hentet jeg, og tenker ta prøvebruken i løpet av neste uke. Lekt meg med rødt i dag, - det går jo mot jul med stormskritt Alltid uvant å bytte 6 brede stropper med 4 smale, uten justering med klips, men med den normale 'BH justeringen', men for moro skyld en gang innimellom. Endret 11. desember 2014 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 12. desember 2014 #37 Del Skrevet 12. desember 2014 Tenk å få førjulsgave - også en førjulsgave som passer. 'Noen' er da usannsynlig flinke på både merker og størrelser. Ikke no' knussel heller.... La Perla 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #38 Del Skrevet 12. desember 2014 Nettopp kjøpt meg dette settet Og dette strømpebeltet Anonymous poster hash: 82cc2...c64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #39 Del Skrevet 12. desember 2014 Blir det ikke veldig klumpete under klær alt dette? Anonymous poster hash: ed77f...790 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 12. desember 2014 #40 Del Skrevet 12. desember 2014 Blir det ikke veldig klumpete under klær alt dette?Anonymous poster hash: ed77f...790 Var det settene til AB'en over deg du tenkte på med 'alt dette' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå