Jolene Skrevet 14. desember 2017 #181 Del Skrevet 14. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fint sett, men finner liksom ikke mønster/likheter mellom bh og truse. Ser nesten ut som de kommer fra to forskjellige sett. Eller er det noe jeg ikke ser? Ja, jeg er litt sær slik. Varme hverdagsstrømper eller til finbruk? Anonymkode: b35c2...f32 I virkeligheten ser man godt at det hvite mønsteret samsvarer på både bh og truse, spesielt når man har det på. Av strømper har jeg bestilt bare hverdagsstrømper. To av dem, Levante, er i ull forresten! De fra What Katie Did er i 15 den, fine til sommer og vår. Bestilte nå fordi fargene var så fine Det fine med dem er at de kan fint brukes både til pent og fest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 3. mars 2018 #182 Del Skrevet 3. mars 2018 Okei, i dag gjorde jeg kanskje det største kuppet jeg har gjort noen sinne når det gjelder undertøy! Jeg fant et par strømper i original forpakning hos en bruktbutikk! De er uten søm, men kjennes som nylon, muligens ispedd litt ryan (?), og av info jeg kan finne, er disse fra 50-60-tallet. Jeg er i himmelen! De er formsydd foten, og med forsterkning for tå og hel. Egentlig bryr jeg meg ikke om hvor gamle de er, for disse strømpene er perfeksjon. De var i en perfekt størrelse, og en nydelig hudfarve. Strålende fornøyd er jeg i hvertfall! Er det noen andre som har noe spennende undertøy å dele? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2018 #183 Del Skrevet 3. mars 2018 Ingen som har egne bilder med undertøyet på da? Kjekt å se på hvordan det sitter på "vanlige" personer da. Anonymkode: 49dbe...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. mars 2018 #184 Del Skrevet 4. mars 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som har egne bilder med undertøyet på da? Kjekt å se på hvordan det sitter på "vanlige" personer da. Anonymkode: 49dbe...c35 For egen del ønsker jeg ikke å legge ut bilder av meg selv, ei heller at dette blir til en runketråd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #185 Del Skrevet 12. juli 2019 Ser at Hunkemöller har åpnet flere steder i Norge. Og skal åpne flere. Noen som har handlet hos de, i Norge eller utland eller nett. Er undertøyet deres fint. Sitter pent. Godt å ha på. Billig. Kvalitet. Noen med erfaring? Anonymkode: 53166...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå