Gjest Lille-pus Skrevet 1. mars 2015 #141 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Lucky you Jeg tror KMD laget en girdle, men ikke strømpebelte i den blå/fiolette farven. Truser laget de, - sender deg en lenke jeg Det kommer til å gå helt nydelig med sort srømpebelte til - det er som du sier; det sorte plukkes pent opp i stropper og pyntesløyfer Endret 1. mars 2015 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseNila Skrevet 1. mars 2015 #142 Del Skrevet 1. mars 2015 Takk for linken Lille-Pus! Jeg hadde egentlig allerede sjekket der, men la det bort siden de ikke hadde L. Men jeg endte opp med å bestille M selv om det muligens er bittelitt trangt ettersom hoftene mine er 2 cm bredere enn "max'en" på størrelse M i størrelsestabellen. Men, noen cm rundt hoftene klarer jeg vell å kvitte meg med, spesielt siden jeg driver og prøver på å gå ned litt uansett. Kan vell ta det som motivasjon? Så nå gleder jeg meg bare til posten fremover, for der blir det utrolig mye gøy Har ett suspender belt, tre par strømper, en bh og nå også en truse på vei. Mye å glede seg til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 1. mars 2015 #143 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Jammen, da kjøper du det da vet du Øhm..................jeg kikket på prisen. Det er ikke mindre enn 400 Euro, altså 3400 kr - og det er FØR frakt og toll og vetikkehva. Vel og merke elsker jeg undertøy, men jeg merker jeg ikke elsker det så mye Og den nattkjolen jeg vil ha koster alene 3500. Likegodt. Det blir kjapt 10.000 i undertøy på et par tasteklikk! Og med tanke på at jeg vil ha absolutt alt de har der så trenger jeg faktisk vinne i Lotto. Eller en veldig rik person som liker å gi meg undertøy Endret 1. mars 2015 av Ludodama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mars 2015 #144 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Øhm..................jeg kikket på prisen. Det er ikke mindre enn 400 Euro, altså 3400 kr - og det er FØR frakt og toll og vetikkehva. Vel og merke elsker jeg undertøy, men jeg merker jeg ikke elsker det så mye Og den nattkjolen jeg vil ha koster alene 3500. Likegodt. Det blir kjapt 10.000 i undertøy på et par tasteklikk! Og med tanke på at jeg vil ha absolutt alt de har der så trenger jeg faktisk vinne i Lotto. Eller en veldig rik person som liker å gi meg undertøy Det skal være pokker til kvalitet siden de tør forsøke ta seg såpass betalt ja. Jeg har en aldri så bitteliten idè om at de lever på en forstilling om at det de lager er så übersexy og spesielt (noe det faktisk ikke er) at de kan prøve seg, - men de har fått seg et 'motenavn' som det er 'in' å eie og da stiger prisene. Endret 1. mars 2015 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #145 Del Skrevet 3. mars 2015 Lille Pus; Har du noen andre fine , men kanskje også litt rimelig merker på lager a la Pour moi? Anonymous poster hash: 80dcd...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 3. mars 2015 #146 Del Skrevet 3. mars 2015 Lille Pus; Har du noen andre fine , men kanskje også litt rimelig merker på lager a la Pour moi? Anonymous poster hash: 80dcd...fb6 send meg en PM så finner vi ut hva du har lyst på, og hva jeg kan ha av leverandører jeg kan stå inne for som har din størrelse og fine priser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #147 Del Skrevet 3. mars 2015 Klikket meg hjem dette+ samme sett i burgunder Anonymous poster hash: 82cc2...c64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseNila Skrevet 3. mars 2015 #148 Del Skrevet 3. mars 2015 Må bare tipse om de tykkere strømpene til What Katie Did. De er helt fantastiske! Endelig funnet noe å bytte ut 100 den strømpebuksa med! (Bruker for det meste 100 den til hverdags) Nydelige detaljer, myke og gode å ha på, mye stretch, og er veldig "solide". Om en vil ha de helt mørke er det lurt å bestille en større størrelse. Det gjorde jeg Da kan jeg også dra de helt opp til under rompa slik som jeg liker, haha Kjøpte meg de med grå/beige detalj som på bildet, men på neste lønning over helgen skal jeg klikke hjem et par med røde detaljer også. Endelig strømper som jeg kan bruke til hverdags også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 7. mars 2015 #149 Del Skrevet 7. mars 2015 Vi får det ikke morsommere enn vi lager det selv, og jeg har hygget meg med prikkene mine siden i går ettermiddag. Det hadde seg slik at jeg ikke så helt nøye på mønsteret da jeg bestilte et par truser fra en annen butikk enn jeg kjøpte resten av settet fra, og oppdaget til min store overraskelse at det var to ulike serier. - med to ulike farvetoner, og dermed no-go å bruke om hverandre. Den enkleste løsningen var da å komplettere sett nr.2, - og innse at det blir en prikkete vår. Sett nr.1 "Glam Felin" - denne serien tror jeg kom i fjor for den selges ut nå. Sett nr.2 "Wild Paradis" - denne tror jeg kom denne sesongen... Så dersom noen skulle få en akutt interesse for prikker, så føler jeg meg nå relativt kvalifisert til å svare Markedet er nok forsvinnende lite for prikker her hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. mars 2015 #150 Del Skrevet 7. mars 2015 Og jeg har vært innom Change og "kommet hjem" med dette: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #151 Del Skrevet 10. mars 2015 Vi får det ikke morsommere enn vi lager det selv, og jeg har hygget meg med prikkene mine siden i går ettermiddag. Det hadde seg slik at jeg ikke så helt nøye på mønsteret da jeg bestilte et par truser fra en annen butikk enn jeg kjøpte resten av settet fra, og oppdaget til min store overraskelse at det var to ulike serier. - med to ulike farvetoner, og dermed no-go å bruke om hverandre. Den enkleste løsningen var da å komplettere sett nr.2, - og innse at det blir en prikkete vår. Sett nr.1 "Glam Felin" - denne serien tror jeg kom i fjor for den selges ut nå. Sett nr.2 "Wild Paradis" - denne tror jeg kom denne sesongen... Så dersom noen skulle få en akutt interesse for prikker, så føler jeg meg nå relativt kvalifisert til å svare Markedet er nok forsvinnende lite for prikker her hjemme. Sett nr 1 var kjempefint! Og likte veldig godt stringen til sett nr 2! Jeg har alltid vært veldig glad i Leopard mønster, dessverre er ikke så mange enige med meg. Samboer liker det hvert fall veldig godt på undertøyet mitt, og generelt egentlig. Heldigvis. ( ikke på seg selv da... Hehe!)Anonymous poster hash: 7add3...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseNila Skrevet 13. mars 2015 #152 Del Skrevet 13. mars 2015 Takk for linken Lille-Pus! Jeg hadde egentlig allerede sjekket der, men la det bort siden de ikke hadde L. Men jeg endte opp med å bestille M selv om det muligens er bittelitt trangt ettersom hoftene mine er 2 cm bredere enn "max'en" på størrelse M i størrelsestabellen. Men, noen cm rundt hoftene klarer jeg vell å kvitte meg med, spesielt siden jeg driver og prøver på å gå ned litt uansett. Kan vell ta det som motivasjon? Så nå gleder jeg meg bare til posten fremover, for der blir det utrolig mye gøy Har ett suspender belt, tre par strømper, en bh og nå også en truse på vei. Mye å glede seg til Liten oppdatering!!! Trusene var absolutt helt passelige selv om jeg er 2 cm mer enn "max-målet" for M i størrelsestabellen til KMD Veldig fornøyd!!! Venter spent på bh'en da. Det tok litt mer tid for den siden den kommer fra Australia... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #153 Del Skrevet 13. mars 2015 Og jeg har vært innom Change og "kommet hjem" med dette: Hvilket merke er dette? Og vet du om de har det i 65B? Tror jeg må innom change :-)Anonymous poster hash: 88cfe...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. mars 2015 #154 Del Skrevet 13. mars 2015 Hvilket merke er dette? Og vet du om de har det i 65B? Tror jeg må innom change :-)Anonymous poster hash: 88cfe...14a Merket er vel rett og slett Change, tror jeg. Modellen er den som heter Amaryllis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #155 Del Skrevet 7. april 2015 Hei, student med norsk størrelse 70-75C her. Sliter litt med at alt undertøy jeg har råd til er kjedelig og lite sexy. Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 5674e...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 7. april 2015 #156 Del Skrevet 7. april 2015 Å, blir helt gal av å se alt det flotte undertøyet!! Som jeg aldri får kjøpt... Bruker 65/70 GG/H og da er det ikke mye annet enn bondsk kjerringundertøy å velge mellom... Noen som har funnet boe jeg ikke har klart? Handler bare på bravissimo, men det er liksom ikke så fresht, og mye stive kvaliteter på trusene som hører til bh-ene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 7. april 2015 #157 Del Skrevet 7. april 2015 Kan det være noe her som virker interessant, Bex? - om det er det så gi meg et pip og jeg sender deg en lenke 65H, type half cup/balconette: Simone Pérèle, modell Rèvèlation (vårens/sommerens farve, samt tilgjengelig i hud, sort og hvit/natur) 70G Chantelle, modell Mouvance (årets farve. Leveres også i sort, og med truse. Her vises shortie): Antigel by Lise Charmel, modell Personal Pep (levers også i rødt, sort og hvitt og med flere trusetyper enn her vist): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 7. april 2015 #158 Del Skrevet 7. april 2015 Takk!! Den siste der er lekker, men kan da aldri tenke meg at den finnes til store pupper (naturlige, så står ikke av seg selv...)?? Litt skeptisk til gjennomsiktig cup (den andre)... Men den er nydelig! Chantelle har jeg prøvd, men de funka ikke til meg. Tror de ble litt bred i cupen, på en måte. At puppene ble dytta ned og ut mot armhulen i stedet for opp og frem Men den siste der skulle jeg gjerne hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 9. august 2015 #159 Del Skrevet 9. august 2015 Kan det være noe her som virker interessant, Bex? - om det er det så gi meg et pip og jeg sender deg en lenke 65H, type half cup/balconette: Simone Pérèle, modell Rèvèlation (vårens/sommerens farve, samt tilgjengelig i hud, sort og hvit/natur) 70G Chantelle, modell Mouvance (årets farve. Leveres også i sort, og med truse. Her vises shortie): Antigel by Lise Charmel, modell Personal Pep (levers også i rødt, sort og hvitt og med flere trusetyper enn her vist): Denne bhen fra Lise Charmel er fantastisk. Min favoritt. Ingen slår denne. Hvor kjøper du dette merket? Butikken jeg har handlet dette merket i, har sluttet å ta inn min størrelse, så jeg får ikke lengre handlet det. (Med mindre jeg binder meg opp til å kjøpe varene uprøvd.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #160 Del Skrevet 10. august 2015 Hva er deres favoritter hos She Undertøy? Anonymous poster hash: 29cc1...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå