PrinsesseNila Skrevet 25. februar 2015 #121 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Mulig det ble litt shopping på meg i går. Hva annet skal jeg egentlig gjøre med bonusen jeg fikk utbetalt? Alt er fra What Katie Did, og bildene er linket :D Så nå venter jeg spent på pakke i posten :D Gleder meg til nytt suspender belt og tre par nye strømper Edit: Beklager størrelsen på bildene! Vet ikke hvordan jeg forandrer størrelse Endret 25. februar 2015 av PrinsesseNila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #122 Del Skrevet 26. februar 2015 Generelt spørsmål: jeg liker looken på strømper, men synes fort selve strømpebeltet blir litt for pinup/femti-sekstitalls for meg. Hvis jeg skulle ha hatt strømpebelte, ville jeg ha sett etter noe som var mye mer minimalistisk og med mindre stoff rundt hoftene. Men finnes det egentlig, eller ødelegger det poenget med et strømpebelte? Anonymous poster hash: 954d0...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #123 Del Skrevet 26. februar 2015 Et lite hjertesukk.. Hvorfor produseres det nesten ingen BHer i 65B? Er jeg helt eksepsjonelt unormal som er så smal i kroppen uten å være totalt flatbrystet eller har giga meloner?? 65A finner jeg innimellom, men da tyter over halve puppen ut. Det hender at jeg finner 65D,E, F osv, men i de drukner puppene. Den eneste (og nærmeste) løsningen blir 70A, men de er alt for store i omkrets.. Jeg sitter med en nå, og jeg får ganske lett to knyttnever oppå hverandre mellom kroppen og BHen. Puppen tyter bare litt ut av A-koppen, men det er jo mest fordi BHen sitter så løst. Det finnes en del 75B, men når 70 blir for stort er det jo åpenbart at 75 er katastrofe.. Jeg har funnet EN eneste BH de siste årene i størrelse 65B og jeg elsker den over alt på jord. Har vært innom noen spesialbutikker, men det eneste de har i min størrelse er helt enkle og kjedelig BHer. Dere er så heldige som har kroppsproporsjoner som tillater masse fint undertøy Anonymous poster hash: bdfb7...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 27. februar 2015 #124 Del Skrevet 27. februar 2015 Et lite hjertesukk.. Hvorfor produseres det nesten ingen BHer i 65B? Er jeg helt eksepsjonelt unormal som er så smal i kroppen uten å være totalt flatbrystet eller har giga meloner?? 65A finner jeg innimellom, men da tyter over halve puppen ut. Det hender at jeg finner 65D,E, F osv, men i de drukner puppene. Den eneste (og nærmeste) løsningen blir 70A, men de er alt for store i omkrets.. Jeg sitter med en nå, og jeg får ganske lett to knyttnever oppå hverandre mellom kroppen og BHen. Puppen tyter bare litt ut av A-koppen, men det er jo mest fordi BHen sitter så løst. Det finnes en del 75B, men når 70 blir for stort er det jo åpenbart at 75 er katastrofe.. Jeg har funnet EN eneste BH de siste årene i størrelse 65B og jeg elsker den over alt på jord. Har vært innom noen spesialbutikker, men det eneste de har i min størrelse er helt enkle og kjedelig BHer. Dere er så heldige som har kroppsproporsjoner som tillater masse fint undertøy Anonymous poster hash: bdfb7...243 Lindex og Cubus pleier å ha størrelser som går mellom 65A-E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #125 Del Skrevet 27. februar 2015 Franske merker pleier å ha små størrelser også. Jeg er veldig fan av Princesse Tam-Tam, de har ihvertfall i størrelse 65 (som heter 80 på fransk, tror jeg).Anonymous poster hash: 954d0...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 27. februar 2015 #126 Del Skrevet 27. februar 2015 Et lite hjertesukk.. Hvorfor produseres det nesten ingen BHer i 65B? Er jeg helt eksepsjonelt unormal som er så smal i kroppen uten å være totalt flatbrystet eller har giga meloner?? 65A finner jeg innimellom, men da tyter over halve puppen ut. Det hender at jeg finner 65D,E, F osv, men i de drukner puppene. Den eneste (og nærmeste) løsningen blir 70A, men de er alt for store i omkrets.. Jeg sitter med en nå, og jeg får ganske lett to knyttnever oppå hverandre mellom kroppen og BHen. Puppen tyter bare litt ut av A-koppen, men det er jo mest fordi BHen sitter så løst. Det finnes en del 75B, men når 70 blir for stort er det jo åpenbart at 75 er katastrofe.. Jeg har funnet EN eneste BH de siste årene i størrelse 65B og jeg elsker den over alt på jord. Har vært innom noen spesialbutikker, men det eneste de har i min størrelse er helt enkle og kjedelig BHer. Dere er så heldige som har kroppsproporsjoner som tillater masse fint undertøy Anonymous poster hash: bdfb7...243 Send meg en PM så skal jeg gi deg noen lenker til bra butikker som har sveisent undertøy i din størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #127 Del Skrevet 27. februar 2015 Et lite hjertesukk.. Hvorfor produseres det nesten ingen BHer i 65B? Er jeg helt eksepsjonelt unormal som er så smal i kroppen uten å være totalt flatbrystet eller har giga meloner?? 65A finner jeg innimellom, men da tyter over halve puppen ut. Det hender at jeg finner 65D,E, F osv, men i de drukner puppene. Den eneste (og nærmeste) løsningen blir 70A, men de er alt for store i omkrets.. Jeg sitter med en nå, og jeg får ganske lett to knyttnever oppå hverandre mellom kroppen og BHen. Puppen tyter bare litt ut av A-koppen, men det er jo mest fordi BHen sitter så løst. Det finnes en del 75B, men når 70 blir for stort er det jo åpenbart at 75 er katastrofe.. Jeg har funnet EN eneste BH de siste årene i størrelse 65B og jeg elsker den over alt på jord. Har vært innom noen spesialbutikker, men det eneste de har i min størrelse er helt enkle og kjedelig BHer. Dere er så heldige som har kroppsproporsjoner som tillater masse fint undertøy Anonymous poster hash: bdfb7...243 Det hender at Marlies Dekkers har BH-er i 65B. Anonymous poster hash: 19789...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #128 Del Skrevet 27. februar 2015 Lindex og Cubus pleier å ha størrelser som går mellom 65A-E. Jeg er ofte innom Cubus på utkikk etter min størrelse (var der jeg fant den ene BHen som sitter ordentlig), men stort sett finner jeg bare helt enkle bomulls/tskjorte BHer der hvis noe er i min størrelse.. Vil ha noe mer lekkert Lindex visste jeg ikke hadde sånne størrelser, så det skal jeg undersøke! Takk Franske merker pleier å ha små størrelser også. Jeg er veldig fan av Princesse Tam-Tam, de har ihvertfall i størrelse 65 (som heter 80 på fransk, tror jeg).Anonymous poster hash: 954d0...b1d Takk for tips! Tok en titt på hjemmesiden deres og det ser ut til at de fører en del 65B selv om det meste var utsolgt nå. Men tror jeg vet om et par undertøysbutikker her i byen som har det merket, så kanskje verdt å sjekke. Tror litt av problemet er at når jeg bare er innom undertøysbutikker en sjelden gang (siden jeg har gitt opp litt å finne noe) , så har de ikke min størrelse inne fordi den allerede er utsolgt. Kanskje jeg må være litt mer på hugget, og dra når de får inn nye varer? Send meg en PM så skal jeg gi deg noen lenker til bra butikker som har sveisent undertøy i din størrelse. Så snilt, det skal jeg gjøre Takk! Det hender at Marlies Dekkers har BH-er i 65B. Anonymous poster hash: 19789...3f2 Takk for tips Anonymous poster hash: bdfb7...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 27. februar 2015 #129 Del Skrevet 27. februar 2015 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 27. februar 2015 #130 Del Skrevet 27. februar 2015 Generelt spørsmål: jeg liker looken på strømper, men synes fort selve strømpebeltet blir litt for pinup/femti-sekstitalls for meg. Hvis jeg skulle ha hatt strømpebelte, ville jeg ha sett etter noe som var mye mer minimalistisk og med mindre stoff rundt hoftene. Men finnes det egentlig, eller ødelegger det poenget med et strømpebelte?Anonymous poster hash: 954d0...b1d Neida, finnes masse strømpeholdere som ikke er pinup-aktig. Det meste er i sånn størrelse med forskjellige stofftyper og farger: http://change.com/no/darlene-2.html Så kan man jo kjøpe stay ups og, da. Jeg har kjøpt noen her som jeg forsåvidt var fornøyd med i tykkere denier enn de man får kjøpt hjemme. Tror det var disse her: http://www.stockingshq.com/hold-ups-c2/linea-classica-opaque-70-hold-ups-p293 http://www.stockingshq.com/hold-ups-c2/1054-cuban-heel-seamed-hold-ups-p180 Mener jeg fant sorte med rød søm også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #131 Del Skrevet 27. februar 2015 Generelt spørsmål: jeg liker looken på strømper, men synes fort selve strømpebeltet blir litt for pinup/femti-sekstitalls for meg. Hvis jeg skulle ha hatt strømpebelte, ville jeg ha sett etter noe som var mye mer minimalistisk og med mindre stoff rundt hoftene. Men finnes det egentlig, eller ødelegger det poenget med et strømpebelte?Anonymous poster hash: 954d0...b1d Ja, det ødelegger poenget med et strømpebelte hvis hensikten er å holde strømpene oppe på en komfortabel måte. Da er det bare retromodellene som gjelder. Hvis hensikten er å pynte seg på privaten, kan enklere modeller benyttes etter smak. Hilsen en mann som har sett begge typer i bruk. Anonymous poster hash: aa740...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 27. februar 2015 #132 Del Skrevet 27. februar 2015 Ja, det ødelegger poenget med et strømpebelte hvis hensikten er å holde strømpene oppe på en komfortabel måte. Da er det bare retromodellene som gjelder. Hvis hensikten er å pynte seg på privaten, kan enklere modeller benyttes etter smak. Hilsen en mann som har sett begge typer i bruk. Anonymous poster hash: aa740...4e6 Helt enig. Jeg har begge deler, men det er kun retro-utgaven fra KDM som gjør nytten en hel dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 27. februar 2015 #133 Del Skrevet 27. februar 2015 Helt enig. Jeg har begge deler, men det er kun retro-utgaven fra KDM som gjør nytten en hel dag. Årsaken til det er ikke så komplisert å forstå heller, men dere to har helt rett: Skal beltet brukes til å holde strømper (enten med eller uten søm) oppe og på plass en hel dag til endes så er det bare retromodellene som sitter i livets smaleste punkt, og har minst 6 stropper, som duger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 28. februar 2015 #134 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Ja, det ødelegger poenget med et strømpebelte hvis hensikten er å holde strømpene oppe på en komfortabel måte. Da er det bare retromodellene som gjelder. Hvis hensikten er å pynte seg på privaten, kan enklere modeller benyttes etter smak. Hilsen en mann som har sett begge typer i bruk.Anonymous poster hash: aa740...4e6 Jeg er forøvrig enig i det, de andre typene sklir bare ned på meg om jeg skal bruke de utendørs. Men man har jo også korsetter og liknende som også funker som strømpeholdere i andre stiler enn retro. Endret 28. februar 2015 av Ludodama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #135 Del Skrevet 28. februar 2015 Jeg er forøvrig enig i det, de andre typene sklir bare ned på meg om jeg skal bruke de utendørs. Men man har jo også korsetter og liknende som også funker som strømpeholdere i andre stiler enn retro. Retro, i denne sammenheng, betyr at plaggene er laget med tanke på funksjon. Inspirert av hvordan konstruksjon og design var den gangen alle kvinner brukte strømper. Dette innebærer solide justerbare stropper (helst seks stk) og klyper i metall. Vis meg gjerne en korsett eller topp som ikke er retro og som samtidig holder strømpene oppe på en god og komfortabel måte. Hilsen mann med god smak Anonymous poster hash: aa740...4e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 28. februar 2015 #136 Del Skrevet 28. februar 2015 Retro, i denne sammenheng, betyr at plaggene er laget med tanke på funksjon. Inspirert av hvordan konstruksjon og design var den gangen alle kvinner brukte strømper. Dette innebærer solide justerbare stropper (helst seks stk) og klyper i metall. Vis meg gjerne en korsett eller topp som ikke er retro og som samtidig holder strømpene oppe på en god og komfortabel måte. Hilsen mann med god smak Anonymous poster hash: aa740...4e6 Hei mann med god smak. Google Vargas Girdle Dress. Sånne underkjoler/korsett finnes i masse varianter og stiler. Jeg tror hun mente retro som i pinup, som i stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 28. februar 2015 #137 Del Skrevet 28. februar 2015 Hva som er retro og hva som forstås som retro har nok ganske mye å gjøre med hvor man ser verden fra tenker jeg... I retropespektiv vil den formen som et plagg hadde en gang forstås som retro dersom man kun ser på formen. Ser man dypere enn bare det overfladiske utseende på et bilde kommer det bruksområdet plagget hadde som en årsak til at det ble sydd på den måte det ble, og flere aspekteravsløres og teller med i bildet. Min mor, som vokste opp med strømpebelter, har ved undersøkelse av mine konstatert at materialet i dagens strømpebelter er bedre (mye bedre) enn det var på slutten av 50-tallet/begynnelsen på 60-tallet her hjemme. Utvalget var mindre her hjemme (det var lite), vi var i en gjenoppbyggingstid etter en krig og tynne selskapsstrømper var ikke nødvendigvis å få tak i før langt uti 50-årene... og de var d-y-r-e. Alt dette er slikt som har kommet frem i gode samtaler med min strømpebukselskende mor. I dag kan kvinner velge, materialene er mykere, mer fleksible, funksjonaliteten er beholdt og forbedret, bruksområdet er beholdt (hel dags bruk uten sig eller dill. Og de strømpebeltene som produseres i moderne materialer, men eller tradisjonelt (retro) snitt og funksjon, holder en selskapssøm perfekt i minimum 8-12 timer uten problemer. Alt dette handler om strømpebelter sydd etter modeller fra rundt 50-tallet, med funksjonaliteten og bruksområdet de dengang hadde. Hoftekantbeltene er ikke berørt i denne teksten. - det var dagens lille epistel i retroperspektiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #138 Del Skrevet 28. februar 2015 Et lite hjertesukk.. Hvorfor produseres det nesten ingen BHer i 65B? Er jeg helt eksepsjonelt unormal som er så smal i kroppen uten å være totalt flatbrystet eller har giga meloner?? 65A finner jeg innimellom, men da tyter over halve puppen ut. Det hender at jeg finner 65D,E, F osv, men i de drukner puppene. Den eneste (og nærmeste) løsningen blir 70A, men de er alt for store i omkrets.. Jeg sitter med en nå, og jeg får ganske lett to knyttnever oppå hverandre mellom kroppen og BHen. Puppen tyter bare litt ut av A-koppen, men det er jo mest fordi BHen sitter så løst. Det finnes en del 75B, men når 70 blir for stort er det jo åpenbart at 75 er katastrofe.. Jeg har funnet EN eneste BH de siste årene i størrelse 65B og jeg elsker den over alt på jord. Har vært innom noen spesialbutikker, men det eneste de har i min størrelse er helt enkle og kjedelig BHer. Dere er så heldige som har kroppsproporsjoner som tillater masse fint undertøy Anonymous poster hash: bdfb7...243 Jeg har samme problem og ender derfor opp med litt kjedelige bh-er, siden de fine er utsolgt i størrelsen. Cubus-bhene synes jeg har ekkel konsistens, de kjennes billige ut og man ser det er polyester på lang vei. De kjedelige bh-ene mine er fra CalvinKlein, og de kjennes gode ut og holder seg fine lenge. Har sett at Zalando bruker å ha inne størrelsen vår :-) Lindex har jeg ikke sett på, men får ta meg en tur dit til uken :-)Anonymous poster hash: 88cfe...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 28. februar 2015 #139 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Er det tid for noen inspirerende bilder nå tro? Har lagt bilder av den hvite utgaven av denne Simone Pérèle serien før, men jeg synes den er så lekker i brannrødt at jeg til ren inspirasjon legger bilder av utgaven også. Half cup Triangel Full cup Push up Full cup control bra Supplert med et fantastisk utvalg i trusemodeller: Thong Shorty Brief Panty (ekte kjerringtruser som er perfekte over et strømpebelte) Og med en nydelig body som komletterer et velassortert utvalg for denne ene serien. Body med triangel modell i BH delen Mange støørelser. Minst en BH modell for hver størrelse, fra de nette mindre opp til minst 40F (90F) i Control top BH'en. Mange ulike trusemodeller. Jeg er mer enn imponert, og da deler jeg, for inspirasjon (jeg har forhandlerinfo) Endret 28. februar 2015 av Lille-pus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseNila Skrevet 28. februar 2015 #140 Del Skrevet 28. februar 2015 Klikket hjem denne nå nettopp! Forelsket meg totalt i den etter å ha sett bilde av den på nettet, men fant den ikke i min størrelse hos KMD eller "noe sted". I kveld fant jeg den i min størrelse på en australsk nettbutikk til HALV PRIS - så da klikket jeg den hjem med en eneste gang. Desverre finner jeg ikke strømpebelte og truse i samme farge og riktig størrelse da, så det er litt kjipt Men siden den har svarte stropper og svart sløyfe tenker jeg at strømpebeltet mitt i svart i samme stoff fra WKD og truse i samme stoff kommer til å passe til det også kanskje? (om jeg legger godviljen til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå