Gå til innhold

Menn er gode....tvers igjennom...

waco

Anbefalte innlegg

w,

ikke vær så gjerrig nå dah.... vil ha sterkere kvalitet enn det her. Du kan bedre, det vet jeg. Gi oss noe vi kan bryne oss på... please?

... hit me baby one more time... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt kult er det imidlertid:

At det er mange kvinner som løper fortere enn de aller fleste menn: løper fortere både langt og kort, er sterkere, kaster lengre, svømmer fortere, hopper lengre, hopper høyere, bedre i fotball, håndball osv , enn de aller aller fleste menn...

Dvs at ALLE menn har "overkvinner" på flere fysiske områder...

sterke kjønn?....

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke innlogget klara

eh... w,

hvilken felle snakker du om? *

Jeg mener, du er jo smart, og jeg tror faktisk du skriver for å provosere, jeg liker å bli provosert, jeg bare forteller deg at du lager skivebom. Det er potensielt spennende tema du bringer på bane, viktige tema.

Hvis du tror jeg er ironisk nå, så får det bli ditt problem. Jeg bare forteller deg at jeg egentlig forventer mer fra en våken og kjapp fyr som vet å provosere. Evt. kan du si ifra når du er ferdig med monologperioden.

ok?

:)

Mvh

klara - som ramler ut av innlogget tilstand hele tiden

* den eneste felle-tolkningen jeg kan komme på: At jeg angivelig "lurer" deg til å være "seriøs", for så å uhemmet slakte deg etterpå når det viser seg at du likevel ikke har mer å fare med? Det kan da ikke være det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klara...felle;

At jeg lister opp dusenvis av kvinneting for at dere skal få lov til å more dere ihjel på min bekostning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må jo få bruke de provokasjonstrådene dine som det passer oss da vel?

hadde du lagt opp en linje som sa "jeg er en seriøs diskusjonsmann" eller noe, så kanskje vi ikke hadde ledd heller. Men du sier jo selv at flere av trådene dine er lagt ut som "drømmeverden" for deg selv. Og du skriver bevisst på en måte som (i hvertfall i starten) var ment for å povosere.

tål litt da waco!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aline...slapp av... jeg ler med dere.....

Og klara...jeg har aldri sagt jeg er smart... forresten trives jeg som idiot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager damer! Ingen hunnkjønn har greid å lure meg. Ingen som kommer til greie det heller Ikke kan jeg settes "bånd". Ikke lar jeg meg lure av sexy utringning eller noe annet. :) . Har en slags bevissthet og selvkontroll som ikke gjør det mulig for jenter å lure meg!

Jeg er bare slik laget at jeg ser tvers igjennom kvinner!

Eller er det kanskje slik, at jeg er for dum til å la meg lure? :roll:

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt riktig waco, du er en stor totalidiot som kommer med meninger som er så kvinnefiendtlige at du burde ta et kurs i "hvordan lære deg at kvinner er like bra eller dårlige som menn".

Ihvertfall kjempebra at du innrømmer at du er en idiot! jeg orker ikke å diskutere med idioter så derfor får du reise din egen sjø med dine totalt gjennomskuelige liksom provoserende meninger på oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco, jeg synes du har svært så oppegående tråder, tatt i betraktning at du er stuck & stein i Marbella. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sinna i dag, Kevin???

Waco er god på bunnen, skjønner du vel! Han er bare veldig glad i å provosere, og det klarer han tydeligvis...

Tror Waco egentlig er ganske smart, jeg. Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ai ai ai.......lite å gjøre waco? :roll:

Hadde mannfolkene oppført seg sånn som du beskriver i ditt innlegg, ja da tror jeg de fleste hadde vært uten damer.

Kvinner er ikke "gjenstander" som skal selges på markeder og vi er heller ikke dyr som skal lenkes!

En smule provosert ja, men innleggene dine er så idiotiske at jeg ler meg i hjel! :hoho: Skulle nesten tro du fremdeles levde i middelalderen.....

Men kanskje du har gjort det hele tiden........? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian.....aaah så provosert.... ja uff... litt morsomt må vel en gutt får lov til å ha det når det for uflaksens skyld er overskyet i ellers solfylte marbella?

Ja hadde de dog en gang vært morsomme kunne det gått ann.Men humoren til Waco ligger nok et helt annet sted enn der andre har sin :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...