waco Skrevet 26. juni 2002 #1 Del Skrevet 26. juni 2002 Hadde menn vært vonde, ja da hadde det vært synd på kvinnene. Menn er sterkest og best på alle målbare områder. Vi kunne underkuet kvinner ved vår fysiske overlegenhet. Din lyst kunne stå til din mann, og mannen kunne råde over deg. Vi har skapt alle verdens våpensmier og satt alle verdens retninglinjer. Om vi ville kunne vi kontrollert alt. Men hvordan er det virkelig? Vi er snille vi menn...nedlater oss til likestillingsdiskusjoner, lar de svake komme til å utvikle seg,.... med kvoteringer og likestillinglover.. gir masse stønader..... hjelper dem inn på skoler... styrerommene....sånn er det egentlig. Hadde mannen vært av det virkelig vonde....hva hadde han gjort? Han hadde brukt kvinner som trekkdyr.....brukt dem kanonføde... som fødselsmaskiner... som lokkeduer....endog som agn.... Han ville moret seg med å pine dem...kaste dem utfor fjell... og alt annet mannen kunne ha fantasi til å gjøre.... vi kunne satt kvinnene i leirer, brukt dem til gratis horehus... satt dem i skauen når dem utpulte...kvinner lenka fast i senga, tvunget til å grave grøfter dagtid.... testet viruser på dem...brukt kvinnemennesker som organdonatører.... kledd dem på klovnedrakt... kvinner kunne vært gevinst i lotto.... et pokerlag.... Og var dem oppviglere... kunne vi sendt bikkjer på dem... brent dem på bål..... Men mannen er av det gode. Dere har mye å være takknemlig for, utakknemlige kvinnfolk! Waco ...men tankene mine får du aldri..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2002 #2 Del Skrevet 26. juni 2002 Ja, det er mye mannen kunne gjort om han var ond. Så flott at han ikke er det, da! (med unntak av noen få) Da tror jeg vi kvinner hadde hatt LITT større problemer med å snurre menn rundt lillefingeren sånn som vi gjør hele tiden :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juni 2002 Litt takknemlighet kjære Vinga....littegranne... det er alt vi ber om.... i Marokko bruker dem kameler...vi kunne brukt biler... verdien av et kvinnevesen veier opp mot vrakpanten.... Heldiggriser sier jeg, dere får lov til å sitte på kassa på Rimi, kopiere ark, servere kaffe på møter, dere får ta dere av barna....vaske kjøkkenet... skrubbe gulv og skifte bleier... Selv i idretten lar vi dere låne våre anlegg, våre løyper.... vi gidder til og med å tv-overføre kvinnesport....lar dere spille med i OL.... norway-cup... Kvinners utakknemlighet kjenner visst ingen grenser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 26. juni 2002 #4 Del Skrevet 26. juni 2002 Stakkars deg Waco, når du begynner å jobbe som ansatt hos meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2002 #5 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg er takknemlig for mye rart, men å være takknemlig for at menneskeheten tross alt har utviklet seg mye siden apestadiet... det er jo en selvfølge(?) Greit at menn er mye mere liberale nå enn før, men det tror jeg har med saueflokk mentaliteten å gjøre. Samfunnet krever det, derfor slutter menn å dra damene sine etter håret og slå dem med klubbe. Hva tror du Waco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 26. juni 2002 #6 Del Skrevet 26. juni 2002 Waco Hva er poenget med å til stadighet lenge inn slike dustete innlegg? Ja jeg sier dustete, for du fremstiller til stadighet synspunkter som fremstiller alle menn på en måte som jeg og veeeeeldig mange andre ikke ønsker å bli assosiert med. Mitt ønske er at du om du i fremtiden føler for å måtte skrive flere innlegg av denne typen skriver at Waco er snill som tillater kvinner å gjøre sånn og sånn..... På forhånd takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 26. juni 2002 vinga, jeg synes dere burde vært storgevinist i lotto, mellom bavianene og elefantene i dyreparken, verdien av damer måles av hennes vekt...evne til å føde barn... Kvinnene skulle vært samlet om storfamilier... hustru1, hustru2 og hustru3.... en mann skulle tatt nye koner ettersom alderen eldrer de forrige.... Slik burde det vært. Waco ....og historien har en evne til å gjenta seg selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 26. juni 2002 Kristian.....aaah så provosert.... ja uff... litt morsomt må vel en gutt får lov til å ha det når det for uflaksens skyld er overskyet i ellers solfylte marbella? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. juni 2002 #9 Del Skrevet 26. juni 2002 :o waco..... Du må være den største id..... jeg noen gang har "truffet". Jenter, Pleas ikke heng dere på denne drittråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2002 #10 Del Skrevet 26. juni 2002 Kristian (71), de damene som ikke klarer å tenke at dette ikke gjelder alle menn kan ikke være særlig nyanserte 8) Tror ikke du skal være redd for det. La guttungen få tråkke rundt i salaten sin alene Ikke for å være frekk Waco..... Men hva tror du hadde skjedd om alle kvinner plutselig ble amasoner... Kjempende stridsmøyer, unge og vakre; som slaktet alle teite menn og menn som ikke fikk`n opp og menn som er nesevise... Da hadde likestilling vært en saga blott, og mennene hadde løpt avgårde som redde hunder. Og kvinnene hadde blitt høye på pæra og plutselig savnet mennene likevel... Samme hvis menn skulle ha hersket over kvinnekjønnet, det hadde ikke gått, av den enkle grunn at vi er flere enn dere; og mange av oss ville heller dødd enn å tjene mannen til alle døgnets tider uten et eget liv. Hvordan skulle da dere menn fornyet mannerasen deres? Det er tross alt vi jenter som føder barna. Både nye menn og nye kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2002 #11 Del Skrevet 26. juni 2002 Care...les mellom linjene Gutten elsker oss, det er bare det at han fremstiller det på en egen, sær måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 26. juni 2002 Vinga...jeg sa jo det... dere skulle vært holdt i lenker... blitt vist på markeder.... vi kunne forhandlet pris.... tre søstere for prisen av to... spiser mye og maser lite.... damer som skrålte ble satt på plass. Men du har helt rett. Vi er snille vi gutter...digger dere..liker dere som dere er...lar dere skråle og bråke om mens og depperser, når dere er sjalu på hverandres kjoler, men innrømmer aldri..... selv jeg må smile når jeg tenker på kvinnen... Care; du kan gjerne argumentere med hva du er uenig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 26. juni 2002 #13 Del Skrevet 26. juni 2002 Stakkars de skrålende kvinnfolk som hadde funnet seg i å bli satt i lenker og solgt til menn. Ser det for meg... "Se her, få tre søstre til prisen for to; herlige i senga, lager god mat og lager aldri bråk!" Mennene hadde endt opp med å hate hverandre da, for alle løgnene. Og kvinnene hadde gått med dem, i lenker, med lure smil om munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. juni 2002 #14 Del Skrevet 26. juni 2002 Men waco da, har du ikke sett Karate Kid engang eller? Jeg mener, der slår jo lille spirrevippen ut alle de store, fysisk sterke gutta boys som bare det! Det viser bare en ting det vet du, det er ikke bavian-tendenser som vinner verden, det er list, intelligens og snartenkthet. Og der er vi kvinner sinsykt mye mer flinke en dere mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 26. juni 2002 #15 Del Skrevet 26. juni 2002 Hadde kvinner vært onde, hadde det vært synd på menn. Den kvinnelige listen ville tatt overhånd og menn ville ligge på kne for kvinnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 26. juni 2002 Kvinnelist ja...ja dere sier noe der... er ikke uten grunn jeg stemmer for mer video-overvåkning på utesteder.... for å fange opp listen... se der lurer hu dama til seg en tredje drink fra en uskyldig fyr... ja og vi kan se av video-opptaket at typen sitter ved baren... og der ja...der trekker hun opp skjørtet... og typen stormer frem... slår stakkaren i hue med et askebeger... og dama ler...morer seg kostelig over de dumme guttene som kjører huene sine pga denne luredreiersken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 26. juni 2002 #17 Del Skrevet 26. juni 2002 De dumme guttene? Snakk om å motsi seg selv, Waco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 26. juni 2002 #18 Del Skrevet 26. juni 2002 waco, jeg forstår veldig godt hvorfor du skriver inn slike innlegg som du gjør, du sier jo selv at du ikke er norsk men bastard, ergo er du sikkert en muslim som har et ganske kvinnefiendtlig menneskesyn, og det nyttter ikke å komme med slike utsagn her i Norge at kvinner er ditt, kvinner er datt, selvfølgelig blir vi provosert! fordi enkelte kulturer i utlandet har de mest kvinneundertrykkende synet som fins i verden, og tro meg, vi i vesten vil jobbe hardt for at dere menn fra disse kulturene ikke skal få utøve urettferdig behandling av kvinnekjønnet! jeg skal juble den dagen ikke en kvinne er undertrykt og må gå med sjal for at hun ikke skal vise seg for andre menn enn den hun er gift med. Sånne ting er det som irriterer meg mest i verden, hvorfor skal kvinner over hele verden bli behandlet som dyr? vi er like intelligente, følsomme og alt det andre som mannen er. ta feks i afghanistan, der måtte kvinner i mange år gå med heldekkende drakt i flere år, det er så tåpelig at det er til å spy av! Det er sånne som deg waco, som burde fått et annet kvinnesyn, og lære deg at begge kjønn er like verdifulle og skal behandles med lik respekt. jeg er ikke sint nå, bare få deg til å forstå enkelte ting her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. juni 2002 #19 Del Skrevet 26. juni 2002 Etter gjentatte utsagn fra deg waco, så er jo mannfolk jævlig lette å lure også da! Kan jo ikke alltid være like snille og søte vi heller vet du, innimellom går det en faan i oss og da mÅÅÅÅ vi bare utnytte en dum guttunge som sitter der med store øyne og gjør hva som helst for å få lov å kikke ned i utringinga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 26. juni 2002 Jadaaa Kevin...du har heeeelt rett...hvorfor tenkte jeg ikke på det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå