Gå til innhold

Bryllupsdagboka til Nimue


Nimue

Anbefalte innlegg

Heisann Nimue!

Så spennende at tiden flyr og bryllupet snart er en virkelig realitet! :wink:

Virker jo som dere er veldig a jour også...

Uansett, hadde nå bare lyst til å titte innom for å si at det var en flott kjole du hadde funnet deg!!! Virkelig ikke noe som alle har, hadde ikke sett modellen før jeg! Nydelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brud2005

Hei

Jeg er heller ikke så bevandret i Medeca-kjolene. Synes det var en fin detalj at mønsteret gikk litt på skrå, hvis du skjønner hva jeg mener.. :roll: Liker snittet på kjolen veldig godt.

Høres ut som dere får en bra fest, da :wink: Ikke lenge igjen nå.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for hilsner Brud2005 & TeddyToria!! :-) Koselig å høre at dere likte kjolen min!!

Snart på tide å ta en tur til mamma igjen for å prøve den igjen.. Har bange anelser om at den kan ha "krympet" litt i det siste. Og det hadde jo vært krise om den ikke skulle passe om 3 1/2 måned! Men jeg har godt over 3 måneder til å ta av kiloene igjen, og det burde jeg klare!

Fotografen ga klarsignal fra seg i går :-) , og det ble vi veldig glad for. Han er en kompis av bror, kjempe flink til å ta bilder og superkreativ.

Bord har vi nå fått låne av jobben, så vi slipper å leie det!! Godt med alt man slipper å betale for!! :wink:

Hjemmesiden er straks i boks, begynner å bli veldig fornøyd.

Invitasjonene er ferdig, enkle og greie. Skal snart sendes ut.

Leverte ønskeliste hos Tilbords i går, og fikk jaggu to søte champagneglass med hjertestett...

Noe mere kommer jeg ikke på akkurat nå, men føler at vi har det meste under kontroll. Og det er en følelse jeg vil holde på så lenge som mulig, dagen man føler at kontrollen har seilt sin egen sjø kan fort dukke opp... :wink:

Så da får jeg jobbe litt igjen, da....

Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

UTDRIKNINGSLAGET MITT!!!

Lørdag 30. april ble jeg vekket kl.08.15 av seks

venninner - med tuter, 17. mai fløyter og stor ståhei. Det var bare opp og stå, og fikk beskjed at jeg har en halv time på meg til å fikse meg litt, og pakke en bag med ekstra klesskift, toalettsaker og sengetøy.

Så forsvant jentene ut for å kjøpe frokost mens jeg fikset meg. Glad jeg hadde tatt et bad kvelden før, så det var ikke så mye som måtte gjøres. Fikk ikke lov til å sminke meg, så da gikk det jo fort!! :wink:

Jentene kom tilbake med deilig påsmurte baguetter, og sambo'n serverte baileys til kaffen!!!

Etter en stund var det bare å fyke videre, utenfor stod drosjen og ventet! Bilen kjørte, og stoppet utenfor et hotell. Vi gikk inn der, og ned til SPA-avdelingen! Jeg skulle få en myk start på dagen!!! Det var sååååååååååååååå deilig!! Mmmmmmmm

Først fikk jeg 20 min aromabad i et rom med dempet belysning, stearinlys og avslappende musikk. Deretter fikk jeg ansiktsbehandling, med masker, kremer og massasje - deilig. Så var det massasje på skuldre, rygg, lår og legger. Kjempe kjempeherlig!!!

Tilslutt ble jeg sminket, og gjort klar til en spennende dag!! Og siste hånd på verket var en tiara og brudeslør. Måtte jo se hvem som var brura!!

Så var det tid for å dra videre, og utenfor stod en limousin og ventet på oss!!! Vi skulle kjøres rundt en stund, og vi drakk champagne, skålte, sang og hadde det såååååå utrolig gøy!! Stemningen var helt på topp, og det var en morsom opplevelse!!! :danse:

Etter en stund stoppet limousinen, og jentene gikk av - men jeg fikk ikke lov å være med. Så det ble en lengre tur på meg… Endelig til slutt skulle jeg også få gå av, og da stod det 18 jenter på rekke og rad og ropte navnet mitt og var helt elleville!! Moro!! En fyr jeg ikke ante hvem var fløy rundt med et kamera og filmet alt… Så skjønte jeg plutselig hva vi skulle: Vi var ved et karaokestudio!!! :o Og vi skulle synge inn en låt. Låtvalget var allerede gjort: "Min første kjærlighet" med Jahn Teigen - og det ble ikke så veldig pent!! Men moro var det!!! :sjarmor:

Deretter bar det ned til en bar. Der ble det mer alkoholholdig drikke, før vi trasket for å ta buss. Skjønte da at vi skulle på hytta til forloveren min sin familie. Der skulle vi grille og kose oss!!! Trodde at da var det over med sprell, men der tok jeg feil. Plutselig kom en ukjent dame - og henne skulle jeg hilse på. Det viste seg at hun drev med dildo-homeparty, og jeg skulle være hennes assistent. :o Full og gæærn fant jeg ut at det var like greit å gi bånn gass, så det ble visst et show uten like. Jeg babla i vei om kremer, oljer og styr og fortsatte med dildoer osv… Var visst veldig morsomt, men jeg er glad vi ikke har det på film!!! Jeg hadde det jo gøy jeg også, men kanskje litt småflau i dag… :oops:

Folk begynte å reise hjem etter hvert, men det stod fremdeles et par ting igjen på tapetet. Jeg fikk en dvd hvor det var hilsninger fra forskjellige folk bl. a noen jeg ikke har sett på noen år - og jeg ble kjemperørt!! Til slutt var det en hilsen fra samboeren min, veldig koselig!!! :hjerter2:

Så var det tid for å åpne pakker og gjette fra hvem. Var litt vanskelig så sent ut på kvelden, men jeg klarte da noen… :wink:

Det hadde vært en lang dag, og tiden for å hoppe til køys var kommet!!! Men, dagen var heeeeeeeeeeeeeeeeelt fantastisk, jeg koste meg og hadde det skikkelig gøy!!! :hoppe::hoppe: :-) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) HURRA!!

Testet positiv i går!!

Sluttet på pilla for 1 1/2 måned siden, så her har det gått unna!! Litt kjappere enn vi hadde regnet med, men det gjør ingen verdens ting! Vi er jo selvfølgelig kjempeglade!!

Bryllupet blir jo alkoholfritt for min del, men men - det er helt greit. Håper bare ikke ting begynner å skje med kroppen min slik at jeg får problemer med kjolen. Men det skal vel mye til, bryllupet er jo om 3 uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) HURRA!!

Testet positiv i går!!

Sluttet på pilla for 1 1/2 måned siden, så her har det gått unna!! Litt kjappere enn vi hadde regnet med, men det gjør ingen verdens ting! Vi er jo selvfølgelig kjempeglade!!

Bryllupet blir jo alkoholfritt for min del, men men - det er helt greit. Håper bare ikke ting begynner å skje med kroppen min slik at jeg får problemer med kjolen. Men det skal vel mye til, bryllupet er jo om 3 uker....

Gratulerer så mye, Nimue.

Det var jo en flott førbryllupspresang :)

Det går sikkert bra m.h.t. kjolen og bryllupet. Så mye skjer det vel ikke de første ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!! :hoppe:

...og jeg tror fint du kan legge dette med kjolen bak deg, for det er vel heller lite som skjer på 3 uker...annet enn at du kanskje kan være litt kvalm - men det går så bra!!!

Hurra for bryllup OG :babysmokk:!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK FOR KOSELIGE GRATULASJONER!! :kose:

Det går nok helt sikkert bra med kjolen, det er jo ikke så mye som skjer på 3 uker... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...