Gå til innhold

Kviser ved hårfestet


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Har de siste dagene fått noen kviser/nupper helt øverst på pannen mot høyre side. Prøvde å klemme de, men ble absolutt ikke bedre og fikk egentlig ikke ut noe. Kom bare litt blod selv om jeg klemte og klemte ( vet, ikke bra... :/ ) og nå etterpå har det bare blitt litt hevelse der de er og store røde merker..... Hvorfor får jeg sånne "kviser"? Hva skal jeg gjøre med dem? De gikk ikke bort av seg selv...

Anonymous poster hash: 4094c...c5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje pga shampoo som du ikke har tålt eller fett/oljete hår? Du har kanskje tatt deg mye der med uvaska hender?

Du burde la være å plukke og klemme, de går bort av seg selv etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...