m_h Skrevet 19. juli 2004 #1 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei. Jeg skal begynne på almenn første året nå,og har lenge virdert å ta andre året i USA. Det hørest så spennende ut! Jeg elsker å prate engelsk og være ute og reise. Noen som har gjort dette? Hvordan var det i så fall? Og hvor mye betalte dere sånn ca? Kan en plasere inn ønsker om hvor en vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 20. juli 2004 #2 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg var i USA året mellom første og andregym. Absolutt det smarteste jeg har gjort i hele mitt liv! Kan dele masse info hvis du sender PM, har bare litt dårlig tid akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 20. juli 2004 #3 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg var også i USA. Betalte vel ca 30 000 tror jeg. Du kan selvfølgelig uttrykke et ønske om hvor du vil i søknaden din (det gjorde jeg) men det er jo familiene der borte som velger hvem de vil ha boende hos seg, så jeg tror ikke det blir noe særlig tatt hensyn til. Jeg kom ikke dit jeg ønsket, men året der borte var HELT suverent!! Send gjerne PM/mail hvis du vil vite mer/ha tips/snakke mer om det. Dette året er noe jeg GJERNE snakker om :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå