Gå til innhold

Dine Penger

Gjest Miss Gemini

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Gemini

Kjæresten min fikk telefon i sommer fra "Dine Penger". De sa at i forbindelse med 20-års jubileet hadde de trukket ut en del som var så heldige å få gratis abonnement i et år, og han var blant de heldige!

Skeptisk som min kjæreste er, spurte han om det kom til å koste ham noe, men fikk til svar at nei, det var selvfølgelig helt gratis.

For noen dager siden kom det første bladet i postkassen, med regning for et års abonnement :o

(Dessuten var det tydeligvis ikke 20-års jubileum, siden det står 22. årgang på forsida..)

Det ble tatt en telefon og ordnet opp i dette, og det viste seg at de hadde hatt litt problemer i det siste med useriøse selgere.

Noen som har opplevd noe liknende?

Selgerne regner sikkert med at enkelte kommer til å betale regningen uten spørsmål, men dette kan da ikke fungere i det lange løp??

Hilsen irritert Miss Gemini :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklageligvis får slike selgere jobb både her og der. Som oftest blir deres karriere i en bedrift kort, da de fleste bedrifter er fornuftige nok til å følge opp og sparke slike (på dagen).

Ja, jeg har dessverre hørt og sett slike selgere. Noen får sparken umiddelbart, noen får en sjanse eller to til, noen lurer sjefen trill rundt, noen får beskjed om å gjøre slikt av sjefen sin og noen flyr fra jobb til jobb til jobb...

Skjer slikt, så si i fra, gjerne skriftlig. Jeg må ta tak i Telenor Mobil igjen takket være en liknende selger. Sjefen hans har brukt mange uker på å unnskylde seg skriftlig nå...

PS: Dine Penger er dog et bra blad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...