jojo66 Skrevet 4. november 2014 #41 Del Skrevet 4. november 2014 Nei! Men dere menn innbiller dere at vi liker det. Vel...NOEN liker det sikkert, men de er nok i voldsomt mindretall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 4. november 2014 #42 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Vel...NOEN liker det sikkert, men de er nok i voldsomt mindretall. Jeg kjenner ingen som liker å få tilsendt penisbilder! Kvinner generelt sett synes at det er patetisk! Mannfolka blir sett på som desperate og dumme. Vi snakker om dere penisfiksert menn til venninner og kamerater. Vi ler og gjør narr av dere! Dere driter dere ut og kunne ikke ha "markedsført" dere på en dårligere måte! Endret 4. november 2014 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #43 Del Skrevet 4. november 2014 Fordi de er mannfolk og mannfolk er.. mannfolk. Arh.. mannfolk. Anonymous poster hash: 8df34...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #44 Del Skrevet 4. november 2014 Det vitner om veldig dårlig sosiale ferdigheter å sende bilde av tissen sin til en kvinne du ikke har noe kjærlighetsforhold til. Mange menn med lav funksjonsevne her i samfunnet vårt. Er glad jeg har mer mellom ørene enn gjennomsnittet. Anonymous poster hash: 9d9da...7df 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #45 Del Skrevet 4. november 2014 Fordi de er mannfolk og mannfolk er.. mannfolk. Arh.. mannfolk. Anonymous poster hash: 8df34...00b Nå overgeneraliserer du litt. Men det er klart det finnes mange mannfolk som ikke er akkuratt den smarteste kniven i skuffen. Anonymous poster hash: 9d9da...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #46 Del Skrevet 4. november 2014 Nå overgeneraliserer du litt. Men det er klart det finnes mange mannfolk som ikke er akkuratt den smarteste kniven i skuffen.Anonymous poster hash: 9d9da...7df Smarteste kniven i skuffen?? Kan en kniv være smart? Anonymous poster hash: 2f3fe...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konghung Skrevet 5. november 2014 #47 Del Skrevet 5. november 2014 Hmm, lurer på hvor mange ganger jeg har blitt spurt om å vise bilde av penisen min her...? Veldig mange ganger er det i hvert fall. Så tror ikke alle dere kvinner i denne tråden skal snakke om kvinner som en homogen gruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 5. november 2014 #48 Del Skrevet 5. november 2014 Hmm, lurer på hvor mange ganger jeg har blitt spurt om å vise bilde av penisen min her...? Veldig mange ganger er det i hvert fall. Så tror ikke alle dere kvinner i denne tråden skal snakke om kvinner som en homogen gruppe. Om du har vært i forhold, eller hatt seksuell kontakt med disse kvinnene stiller saken seg i et annet lys. At du har fått mange henvendelser fra kvinner om penis bilder, tror jeg ikke på i det hele tatt. Når det gjelde mannfolk som sender bilder av penisen sin til kvinner som de hverken er i forhold med eller har et seksuelt forhold til blir det bare patetisk! Jeg ser at noen menn her har et enormt behov for å bevise for oss kvinner at vi egentlig liker disse penis bildene deres. Du som de andre, får bare ta innover deg at det ikke stemmer. Det vitner om mangelfulle sosiale ferdigheter.... Hvem i alle dager gidder å bli kjent med slike menn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konghung Skrevet 5. november 2014 #49 Del Skrevet 5. november 2014 Om du har vært i forhold, eller hatt seksuell kontakt med disse kvinnene stiller saken seg i et annet lys. At du har fått mange henvendelser fra kvinner om penis bilder, tror jeg ikke på i det hele tatt. Når det gjelde mannfolk som sender bilder av penisen sin til kvinner som de hverken er i forhold med eller har et seksuelt forhold til blir det bare patetisk! Jeg ser at noen menn her har et enormt behov for å bevise for oss kvinner at vi egentlig liker disse penis bildene deres. Du som de andre, får bare ta innover deg at det ikke stemmer. Det vitner om mangelfulle sosiale ferdigheter.... Hvem i alle dager gidder å bli kjent med slike menn?? Hahaha! Så jeg har manglende sosiale ferdigheter for at jeg har blitt spurt om dette, og at jeg blir kåt av å vise det...? Jaja. Jeg vet hva som er sant om det jeg har sagt, og det gjør IKKE du! Jeg har ingen behov for å bevise dette eller noe annet. Jeg ville bare fortelle at jeg ikke har samme oppfatningen om dette som deg og mange andre i tråden her. Det er en verden på forumet og en annen på PM... Men til selve topicen, så tror heller ikke jeg at en mann stiller seg i godt lys for en kvinn ved å tvinge damen til å se penisen uten noen kommunikasjon i den retningen fra det aktuelle kvinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #50 Del Skrevet 5. november 2014 Ubedt tilsendt penisbilde er en garantert måte å sørge for at jeg vil unngå senderen og be andre unngå ham i overskuelig fremtid. Samme reaksjon har venninnene mine. Mennene som innrømmer å sende penisbilder ubedt er gjerne de samme som klager over at de ikke har draget på damer. At de ikke ser sammenhengen er overraskende. Anonymous poster hash: 71154...963 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 5. november 2014 #51 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg vet om en fyr som sendte bilder av kuken ved siden av to 0,33l ølbokser. Ølboksene var der for å sammenlikne størrelsen. Han fikk gode tilbakemeldinger og mange interessenter på det. Når det dertil finnes jentegjenger som titulerer seg hung jury rundt om ("bitchy girls who assess men by the size of their crouch bulges") så forstår vi svaret på TS spørsmål: Fordi de har et publikum. Sjøl har jeg faktisk blitt spurt om bilder, men jeg har latt være å etterkomme oppfordringa. Størrelsen, lengde, utforming, kroking etc. min er kunnskap for spesielt utvalgte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. november 2014 #52 Del Skrevet 5. november 2014 Selvfølgelig ber man etter bilder av penisen til en som benytter alle tråder til å skryte av at Mr.Penis er 38 cm, samt at man gladelig sender bilder av den.... Det er i en helt annen liga. Det er sånn, because you can! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 5. november 2014 #53 Del Skrevet 5. november 2014 Hahaha! Så jeg har manglende sosiale ferdigheter for at jeg har blitt spurt om dette, og at jeg blir kåt av å vise det...? Jaja. Jeg vet hva som er sant om det jeg har sagt, og det gjør IKKE du! Jeg har ingen behov for å bevise dette eller noe annet. Jeg ville bare fortelle at jeg ikke har samme oppfatningen om dette som deg og mange andre i tråden her. Det er en verden på forumet og en annen på PM... Men til selve topicen, så tror heller ikke jeg at en mann stiller seg i godt lys for en kvinn ved å tvinge damen til å se penisen uten noen kommunikasjon i den retningen fra det aktuelle kvinn. Herre min hatt..... Det viser seg jo at du har et meget stort behov for å vise deg frem. Om dette ikke tenner deg? Hvorfor sende bilder da? Hvorfor sitter du å skryter av tissen din på nettet? Hva er det som skiller blottere fra penis fikserte menn som på død og liv bare MÅ vise den frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 5. november 2014 #54 Del Skrevet 5. november 2014 Ubedt tilsendt penisbilde er en garantert måte å sørge for at jeg vil unngå senderen og be andre unngå ham i overskuelig fremtid. Samme reaksjon har venninnene mine. Mennene som innrømmer å sende penisbilder ubedt er gjerne de samme som klager over at de ikke har draget på damer. At de ikke ser sammenhengen er overraskende. Anonymous poster hash: 71154...963 Mangelfull sosial kompetanse er gjerne årsaken til at de ikke klarer å legge sammen 2 og 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konghung Skrevet 5. november 2014 #55 Del Skrevet 5. november 2014 Herre min hatt..... Det viser seg jo at du har et meget stort behov for å vise deg frem. Om dette ikke tenner deg? Hvorfor sende bilder da? Hvorfor sitter du å skryter av tissen din på nettet? Hva er det som skiller blottere fra penis fikserte menn som på død og liv bare MÅ vise den frem? Hehehe, du får bare misforstå med vilje. Jeg har sagt mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 5. november 2014 #56 Del Skrevet 5. november 2014 Hehehe, du får bare misforstå med vilje. Jeg har sagt mitt! Det er vel heller du som ikke klarer å ta realitetene innover deg. Men lykke til med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 5. november 2014 #57 Del Skrevet 5. november 2014 Akkurat sånn holdning synes jeg er veldig farlig, på grensen til psykopatisk. Innerst inne liker kvinnen å få oppmerksomhet etter at hun har avvist deg? Hun vil egentlig at du skal kysse henne, selv om hun sier nei? Hun vil egentlig at du skal jage etter henne når hun løper i fra deg? Noen tolker dette som uskyldig flørting, imens kvinnen kan oppleve det som trakassering. Sånne "leker" er ikke gøy, med mindre de er avtalt på forhånd. For det andre er slike innbillinger veldig irriterende, spesielt mtp penisbilder. Anonymous poster hash: 42a6e...1bc Problemstillingen er at hele sjekkeopplegget; mekanismen for at kvinner og menn skal møtes og knulle er bygd opp på dette settet med myter. Og jeg er en sånn snill gutt som som regel ble i Friendzone ; antall stupid shit tankeganger og hickups kvinner har presentert for meg når de ber om å få "ett manlig perpektiv" i det å få seg kuk, er direkte latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 5. november 2014 #58 Del Skrevet 5. november 2014 Selvfølgelig ber man etter bilder av penisen til en som benytter alle tråder til å skryte av at Mr.Penis er 38 cm, samt at man gladelig sender bilder av den.... Det er i en helt annen liga. Det er sånn, because you can! Hvem er det? 38 cm er ikke mye å skryte av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 5. november 2014 #59 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Denne tråden fikk meg til å tenke på straffeloven: § 201. Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd a) på offentlig sted, b) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller c) i nærvær av eller overfor barn under 16 år, straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år. Atferd som nevnt i første ledd bokstav b og c anses forøvet overfor noen også når den er forøvet gjennom bruk av telefon, Internett eller annen elektronisk kommunikasjon. Neste gang anmelder jeg. Endret 5. november 2014 av Chanchan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. november 2014 #60 Del Skrevet 5. november 2014 Hvem er det? 38 cm er ikke mye å skryte av? Han derre hengte kongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå