AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Del Skrevet 3. november 2014 Ja, nå har det seg slik at jeg er veldig sensitiv overfor smak, lukt og ikke minst konsistens. Så jeg sliter med mange matvarer og blir rett og slett uvel ved bordet. Begynner nesten å lure på om jeg har såkalt selektiv spiseforstyrrelse, men jeg lever ikke på junkfood, og jeg spiser mer enn et par retter. Nå begynner jeg å bli veldig stressa av alle matrådene i media, og tenker på alt jeg burde spist, men som det er vanskelig å få ned, og alle de sunne diettene jeg ikke hadde klart å følge. Er det noen andre som også er slik? Og hvordan opprettholder dere et (rimelig) sunt kosthold likevel? Anonymous poster hash: 0f2a1...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg har det veldig likt, og hater det. Jeg er omtrent aldri fristet på noe mat, og finner bare ingenting fornøyelig ved mat. Jeg skulle veldig gjerne ønske jeg klarte å få i meg sunn mat, og ikke minst nok mat, men har nesten gitt opp etter utallige forsøk på å få trykt inn mer sunne kalorier i hverdagen. Anonymous poster hash: c99bb...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #3 Del Skrevet 22. desember 2014 Drar denne opp.... Jeg har alltid vært ganske småspist, men jeg har aldri vært veldig underernært/undervektig. Får heldigvis i meg noe frukt/grønnsaker hver dag, i alle fall, men jeg får som sagt nesten dårlig samvittighet av alle kostholdsreglene jeg ikke klarer å følge. Anonymous poster hash: 0f2a1...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #4 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg har det slik etter migreneanfall. (Har migrene flere ganger i måneden, så noen ganger hender det at jeg har det slik sammenhengende i flere måneder.) Jeg løser det ved å spise kald mat. Det lukter, og smaker mindre. Kalde supper, kalde fisk- og kjøttretter. Reker og krabbe. Frukt og grønnsaker. Havrgrøt eller tørt brød er redningen når absolutt ingenting annet er mulig å spise. Anonymous poster hash: 31a88...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #5 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg har det også sånn, det er fælt. Blir kvalm av å spise med andre, for de har gjerne mat som jeg ikke takler:( Synes det bare blir værre og værre. Skal mindre og mindre til for at jeg blir kvalm. Anonymous poster hash: 01e08...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå