AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Hvor tilfreds er du med kroppen din sitt utseende, vær gjerne detaljert. Selv synes jeg at jeg har en fin høyde på 171 cm, er jente.. har en slank og normal kropp, men puppene mine er ganske små, ca 70A, noen ganger kan jeg bruke 70B. Og kunne selvfølgelig hatt litt større rumpe da. men det kan nå trenes. Men generelt liker jeg kroppen min, passer fint i klær og jeg føler meg ikke spesielt utilpass på f.eks stranda, puppene trekker ned mest. Anonymous poster hash: b73d2...dca
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Vel, jeg kan si at jeg er ikke tilfreds med kroppen min. Mao, jeg hater den...! Har en hormonsykdom som gjør det vanskelig for meg å gå ned i vekt. Jeg er sykelig overvektig og det har ikke blitt bedre av all mobbingen! Er 170 cm høy og veier 115 kg. Har alt for store pupper, muffinmage og SINNSSYKT brede hofter. På mange syns jeg faktisk overvekt kan være sjarmerende og fint, men på meg passer det ikke helt... Har strekkmerker på magen, og disse hater jeg. Dobbelthake, cellulitter, valker, ja... Det eneste som gjør at jeg er oppe og går, er personligheten min, for den elsker jeg og den er perfekt! Anonymous poster hash: 07fc6...278
Gjest Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Kroppen min er helt ok. Er ikke noe jeg tenker over til vanlig.
GammelKaktus Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Kroppen er ikke perfekt men den gjør det den skal og da er jeg fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Jeg har egentlig et helt ok forhold til kroppen min. Har kanskje litt små pupper, og litt for mye lår og legger i forhold til overkropp. Derimot hater jeg fjeset mitt. Jeg har virkelig ikke et fint fjes, og jeg lurer hver dag på hva kjæresten egentlig tenker om fjeset mitt. Anonymous poster hash: b1a07...031
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Elsker kroppen min når den fungerer og føles sterk. Det er det jeg stort sett er opptatt av. Anonymous poster hash: b94a3...d15
Okapi Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 Den er vel egentlig helt ok, skulle bare ønske andre også syntes det. 1
Nuttery Skrevet 14. november 2014 #8 Skrevet 14. november 2014 Jeg er 159 cm høy og veier 54 kg. Jeg har en flott timeglass-figur med frodig rumpe, smal midje, flat mage, litt små pupper (ca 75B, ofte litt mindre), men det er greit. Beina mine begynner å bli fine og faste. Trener mye. Syntes kroppen min er flott og imponerende. (Imponerende fordi den er sterk og sunn, kan yte mye) 1
Kragebein Skrevet 14. november 2014 #9 Skrevet 14. november 2014 Jeg har alltid vært selvbevisst på kroppen min etter utallige kommentarer om hvor spinkel jeg er og at det ser ut som jeg har en spiseforstyrrelse (det ble spredt rykter om at jeg hadde det i åresvis, det var aldri sant). Det er først de siste 2-3 årene jeg har turt å gå i noe annet enn altfor store t-skjorter. Nå er jeg litt mer komfortabel, og kan gå med singletter, kjoler, tettsittende bukser osv, men jeg har fortsatt dager hvor jeg kun tenker på hvor beinete og spinkel jeg ser ut.
umwar Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 (endret) . Endret 14. november 2014 av Talbot
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #11 Skrevet 14. november 2014 Utseendemessig står det dårlig til, det er ingenting med kroppen min jeg er fornøyd med. Høyden på bortimot 1.90 er vel grei nok, men jeg føler at høyde er rimelig oppskrytt. Funksjonelt derimot er jeg veldig fornøyd, alle lemmer og sanser er i behold og i god nok stand for hverdagsbruk. Anonymous poster hash: a89e6...19d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #12 Skrevet 14. november 2014 163 høy, 52 kg, 65D i BH. Fornøyd. Anonymous poster hash: 23140...024
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #13 Skrevet 14. november 2014 Jeg er vel som alle andre og har både gode og dårlige dager. Slet mye mer med er dårlig forhold til kropp da jeg var yngre, men det sitter litt igjen enda. Jeg er 172 høy og veier 57 kilo. Bruker 65e i bh og er fornøyd med det. Syns kanskje jeg kunne vært litt strammere, men det er jo bare å trene mer. Ellers har jeg en del strekkmerker på hoftene fordi jeg vokste veldig fort i tenårene. Det plager meg veldig. Men ellers må jeg si meg fornøyd. Anonymous poster hash: bedb6...528
Gjest Dude91 Skrevet 14. november 2014 #14 Skrevet 14. november 2014 183 cm, 85 kg, muskuløs. Bra, men ikke shredded.
Gjest Heartbeat Skrevet 14. november 2014 #15 Skrevet 14. november 2014 Er fornøyd med ansikt, pupper og midje/mage, men ikke så mye stolt av lårene og rumpa. men har ellers et helt ok syn på den
Shai Skrevet 17. november 2014 #16 Skrevet 17. november 2014 Ansiktet synes jeg er helt ok. Kunne godt tatt av litt på haken Puppene er helt ok, passe størrelse, men litt for langt ut til siden. Magen er forferdelig. Rumpen er helt ok, og det samme med lår. Plager meg mer over nupper på overarmene og strekkmerker på lårene pluss et brannsår på leggen enn fett
Gjest fallerifallera Skrevet 20. november 2014 #17 Skrevet 20. november 2014 Er fornøyd med selve fysikken min, men puppene mine er veldig små, og det plager meg. Jeg har også en del celulitter på rumpa som jeg hater. Har nå begynt å trene aktivt for å minske disse, samt bli litt sterkere(er veldig svak). 166 cm, 55 kg og 70b.
sunflower Skrevet 20. november 2014 #18 Skrevet 20. november 2014 Jeg har, etter mange år hvor jeg hatet kroppen min, lært meg å elske den. Nøyaktig hvordan det skjedde vet jeg ikke, men i dag er jeg veldig fornøyd Jeg er 171 cm. høy, veier 73 kg. og trener ikke. Buler litt her og der. Jeg synes jeg har et pent fjes, om enn noe asymmetrisk. Jeg har flott hår og har vært heldig med min naturlige hårfarge. Jeg har lange, pene bein, godt med rumpe uten at det blir for mye, 75D i BH-størrelse og en markert midje. Jeg er også glad i mine smale håndledd og fingre, som gir meg elegante hender. Nå ble det masse "selvskryt", men jeg synes det er FLOTT når man er komfortabel i og fornøyd med egen kropp og utseende 4
veraa94 Skrevet 20. november 2014 #19 Skrevet 20. november 2014 (endret) Lav, tynt hår, dvask mage, null rumpe & hofter, pupper som pratisk talt peker innover, slappe lår and so on Endret 20. november 2014 av veraa94
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #20 Skrevet 20. november 2014 161 cm, 44 kg, 70a. Skulle gjerne hatt større pupper, men er sånn greit fornøyd ellers. Anonymous poster hash: 5dce8...45d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå